Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bruidstaart.
Moderator: moderatorteam
- D@@ntje76
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Dazwa84
Een beetje met je vingertoppen er langs strijken als ze nog in het vormpje zitten doet vaak wel wonderen! Heb er ook wel eens last van.D@@ntje76 schreef:Wel heel lief om te zien.
Zit alleen wel eens te denken hoe je alles zo strak krijgt uitgestoken?
Als ik dat doe zie je vaak nog van die rafelige randjes...
-
Dazwa84
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
MIP
- Vaste gebruiker
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
-
Dazwa84
De ene helft mokka, de andere helft slagroom!
De mokkataart is gevuld met een laag mokkaslagroom en een laag bokkepootjescreme. Afgespoten met mokka botercreme en de zijkanten gegarneerd met pure choco hagelslag.
De slagroomtaart is gevuld met een laag slagroom en een laag vanillecreme met verse aardbeien. Afgespoten met slagroom en de zijkanten gegarneerd met amandelschaafsel

De mokkataart is gevuld met een laag mokkaslagroom en een laag bokkepootjescreme. Afgespoten met mokka botercreme en de zijkanten gegarneerd met pure choco hagelslag.
De slagroomtaart is gevuld met een laag slagroom en een laag vanillecreme met verse aardbeien. Afgespoten met slagroom en de zijkanten gegarneerd met amandelschaafsel

-
Pientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler
Markiesje - Aantal honden: 1
- *tweety*
- Zeer actief
-
Dobbelsteen
- Vaste gebruiker
-
Dazwa84
hahaha, neee want toen had ik mn beitjes nog niet gehaald!basil schreef:hoe was je nou op dat idee gekomenDazwa84 schreef:
![]()
(heb er niemand over gehoord verder. je had vast met je neus in de aardbeien gezeten gisteren voor je wegreed![]()
![]()
)
-
hercujess
-
Dazwa84
basil schreef:nee, maar zo ben je vast op het idee gekomenDazwa84 schreef:hahaha, neee want toen had ik mn beitjes nog niet gehaald!basil schreef:hoe was je nou op dat idee gekomenDazwa84 schreef:
![]()
(heb er niemand over gehoord verder. je had vast met je neus in de aardbeien gezeten gisteren voor je wegreed![]()
![]()
)
![]()
![]()
![]()
niet
-
Daantje_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Catalaanse herdershond
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
-
Dazwa84
Bloed zweet en tranen heeft deze taart me gekost. Nadat ik (al ietwat chagerijnig) terugkwam van de repetitie van m'n orkest, wilde ik de chipolatavulling maken. Onder het mom van: even afreageren op iets anders.
Nou, de slagroom bleek zomaar zuur geworden te zijn (heel raar, allebei m'n pas gekochte bekertjes) en mn eiwit wilde maar níet stijf worden. Drie keer geprobeerd, alles ontvet, zelfs met citroensap, maar niks hoor.
Uiteindelijk heb ik pisgiftig alles weggegooid en had ik uiteindelijk dus helemaal niks, en was het al 1:30 's nachts. Goddank had ik voor de zekerheid een mona toetje 'chipolata' achter de hand. Dus ik heb de taart daar maar mee gevuld. En toen ik toch bezig was meteen de taart bekleed en alvast wat gedecoreerd.
Vanochtend alles afgemaakt en uiteindelijk is dit het resultaat.

Getrempeerd met Marasquin.
Niet zo heel bijzonder maar als het goed is wel naar wens van degene die hem straks op komt halen. Ze wilden precies dezelfde als het kleine hartjes boltaartje die ik al eerder had gemaakt, maar dan met een tekst erbij.
Oh ja, de lettertjes braken ook nog toen ik de banner op de taart wilde zetten..
Nou, de slagroom bleek zomaar zuur geworden te zijn (heel raar, allebei m'n pas gekochte bekertjes) en mn eiwit wilde maar níet stijf worden. Drie keer geprobeerd, alles ontvet, zelfs met citroensap, maar niks hoor.
Uiteindelijk heb ik pisgiftig alles weggegooid en had ik uiteindelijk dus helemaal niks, en was het al 1:30 's nachts. Goddank had ik voor de zekerheid een mona toetje 'chipolata' achter de hand. Dus ik heb de taart daar maar mee gevuld. En toen ik toch bezig was meteen de taart bekleed en alvast wat gedecoreerd.
Vanochtend alles afgemaakt en uiteindelijk is dit het resultaat.

Getrempeerd met Marasquin.
Niet zo heel bijzonder maar als het goed is wel naar wens van degene die hem straks op komt halen. Ze wilden precies dezelfde als het kleine hartjes boltaartje die ik al eerder had gemaakt, maar dan met een tekst erbij.
Oh ja, de lettertjes braken ook nog toen ik de banner op de taart wilde zetten..
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Minhie
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
-
Dazwa84
- Minhie
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
-
Dazwa84
Heb je hem zelfgemaakt of zelfgekocht?Roelfien schreef:Ik vind hem leuk, je begint al aardig richting Margaret Braun te gaan.![]()
![]()
Lemoncurd, jumjum, lekker, heb ik hier ook nog een potje van staan. Ik denk dat ik ook een snel cakeje met lemoncurd in elkaar ga zetten eerdaags.
-
Remina
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
Ik heb het recept ook en ik heb hem ook zelfgemaakt. Maar met kerst had AH hem inderdaad in het assortiment en toen heb ik ook een potje gekocht. Maar de mijne is lekkerder, veel zuurder en dat vind ik wel lekker, juist omdat de andere dingen in de taart ook al zo zoet zijn.Dazwa84 schreef:Heb je hem zelfgemaakt of zelfgekocht?Roelfien schreef:Ik vind hem leuk, je begint al aardig richting Margaret Braun te gaan.![]()
![]()
Lemoncurd, jumjum, lekker, heb ik hier ook nog een potje van staan. Ik denk dat ik ook een snel cakeje met lemoncurd in elkaar ga zetten eerdaags.Hier was hij nergens in de winkel meer te koop. de AH heeft het uit assortiment gehaald. Dus zelf maar gemaakt, supersimpel!
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- gizmo
- Zeer actief
-
Dazwa84