Moderator: moderatorteam
Ja, 100%.. Zijn echte hele dikke vriendinnen.. Ze rende naar elkaar toe, zo mooi!Machie schreef:Volledig begrijpelijk dat je op was en geen puf had om te posten. Maar wat fijn dat je Uma hebt kunnen pakken! En wat vreselijk knap dat je zo relax gebleven bent!!! Zou Uma Luna hebben herkent?
Pffff... wat een stress en spanning, en wat heerlijk dat ze weer terug is!Sulluna schreef:Hallo lieve mensen,
Ja ik heb mij even 2 weken lang koest gehouden op het forum.. Heel stom, maar ik had geen puf. Normaal ben ik ook heel erg veel aan het posten op FB, maar ook daar geen zin en puf voor haha.
Elke seconde waren wij aan het vechten voor uma. Zelfs met 40 graden koorts liep ik nog met Nikki en Jona door de duinen midden in de nacht. En elke keer naar huis gaan met niks, elke keer een harde steek.. Weer niet.
Hoe veel pijn dit alles bij mij al deed, kan je nagaan bij Nikki en Jona.. Maar wat een lieve mensen hadden we om ons heen!
Ik zal jullie het verhaal vertellen.
Wij stonden te praten, in de zeikregen, met een man. Deze man had een paar dagen eerder al gebeld, toen hij Uma had gezien. Dus daarover waren wij aan het praten toen de man zei ( heel droog) "Kijk maar, achter jullie daar is ze". Nikki en ik draaien ons om.. En ja hoor, daar stond ze.. Nou, we hebben ons te pletter zitten huilen.. Na 2 weken stress, boosheid, frustratie en vermoeidheid, hadden we haar echt zelf gezien!
Nikki stond te trillen en te beven, waarop ik zei.. Ik ga met Luna, blijf maar hier.
De vriendelijke man tilde Luna over het hek en daar gingen we.. Op een recht pad en in mijn ooghoeken zie ik dat Uma ons volgt. De man keek om en Uma rende weer weg. Ik vroeg de man om even weg te gaan en ik liep naar het open veld samen met Luna. En daar kwam Uma, uit de bosjes.. Luna rende als een gek naar Uma toe en ze begonnen heel erg te spelen en rennen met elkaar. Ik ben plat op de grond gaan liggen. Op een gegeven moment kwam Luna naar mij toe en ging naast mij liggen, als of ze zei "Kom Uma, dit mens is te vertrouwen".
Ik gaf Luna een stukje pens en ik zag, zonder oogcontact te maken, dat Uma rondjes om ons heen liep. Bij elke beweging die ik maakte rende Uma weer even weg. Ik begon lekker Luna over buik te aaien en ik gooide een stukje pens richting Uma. Dat pakte ze! Goed teken!
Ik gooide een stukje pens iets dichterbij, met wat aarzeling pakte zij die ook!
Op een gegeven moment durfde Uma het uit mijn hand te pakken. Natuurlijk, toen zij uit mijn hand at wilde ik haar het liefst pakken.. Maar ik bedacht mij dat ik waarschijnlijk maar één kans zou hebben.. Dat als dit mis zou gaan dat ze weer weg was.. Ik kan niet beschrijven hoe bang ik was om te "falen". Na nog een paar hapjes uit mijn hand, probeerde ik haar voorzichtig te aaien. Ook dit ging goed. Daarna weer een paar keer gewoon geven, zonder aanraking. Uiteindelijk kon ik haar bij haar tuigje aaien en klikte ik heel zachtjes de lijn aan.
Ja, en toen lopen en heel hard janken.. Alle last van de schouders van 2 weken stress. En toen zag ik Nikki weer.. Gingen wij weer janken.. God god.. We hebben wat afgejankt.
Ik wil ook jullie allemaal bedanken! Geweldig echt.. Ik ben zo blij met deze afloop.. Ik grapte nog eergisteren tegen Nikki, Luna wordt heeel boos op Uma hoor, als zij niet op haar verjaardagfeestje is! Maar, Uma is er bij.. 14 juni en wij gaan er een knalfeestje van maken!
Sulluna schreef:Ja, 100%.. Zijn echte hele dikke vriendinnen.. Ze rende naar elkaar toe, zo mooi!Machie schreef:Volledig begrijpelijk dat je op was en geen puf had om te posten. Maar wat fijn dat je Uma hebt kunnen pakken! En wat vreselijk knap dat je zo relax gebleven bent!!! Zou Uma Luna hebben herkent?
Haha, dat stukje miste ik nog in je verhaal ja.Sulluna schreef:Enige nadeel was dat we alleen pensstaafjes hadden mee genomen.. En ik had maar 2.. Ik kreeg het niet gebroken.. Dus ik heb het kapot moeten kauwen.. Ja, kauwen.. Bah, ik proef het nog steeds hahaha!
Dat was het stukje dat ik door mijn tranen heen plat lag van het lachen.Sulluna schreef:Enige nadeel was dat we alleen pensstaafjes hadden mee genomen.. En ik had maar 2.. Ik kreeg het niet gebroken.. Dus ik heb het kapot moeten kauwen.. Ja, kauwen.. Bah, ik proef het nog steeds hahaha!
Sulluna schreef:Enige nadeel was dat we alleen pensstaafjes hadden mee genomen.. En ik had maar 2.. Ik kreeg het niet gebroken.. Dus ik heb het kapot moeten kauwen.. Ja, kauwen.. Bah, ik proef het nog steeds hahaha!
Sulluna schreef:Enige nadeel was dat we alleen pensstaafjes hadden mee genomen.. En ik had maar 2.. Ik kreeg het niet gebroken.. Dus ik heb het kapot moeten kauwen.. Ja, kauwen.. Bah, ik proef het nog steeds hahaha!
fantastisch hoe je dat aangepakt hebt, geen oogcontact en heel rustig gebleven. (nou ja, in je hoofd gaan alle gedachten waarschijnlijk heel wild heen en weer).Sulluna schreef:Enige nadeel was dat we alleen pensstaafjes hadden mee genomen.. En ik had maar 2.. Ik kreeg het niet gebroken.. Dus ik heb het kapot moeten kauwen.. Ja, kauwen.. Bah, ik proef het nog steeds hahaha!
Die zit ver weg op zee haha! Dus die ruikt het gelukkig nietmoosje schreef:Haha, dat stukje miste ik nog in je verhaal ja.Sulluna schreef:Enige nadeel was dat we alleen pensstaafjes hadden mee genomen.. En ik had maar 2.. Ik kreeg het niet gebroken.. Dus ik heb het kapot moeten kauwen.. Ja, kauwen.. Bah, ik proef het nog steeds hahaha!
Wat vind je man van de geur?