Mieke2 schreef: Zelf heb ik de laatste keer op de partij voor de dieren gestemd en zal dat volgende keer waarschijnlijk weer doen.
Ik pieker er niet over.
Moderator: moderatorteam
Mieke2 schreef: Zelf heb ik de laatste keer op de partij voor de dieren gestemd en zal dat volgende keer waarschijnlijk weer doen.
yamie schreef:Goor woon ik nu, neem tenminste aan dat je hetzelfde dorp bedoeltmacho-hayley schreef:Morgen gaan we weer even langs de dierenarts want hij is nog steeds aan de diarree...verder hij is wel vrolijk en speels. Hij is ook al heel wat aangekomen, hij is echt enorm op eten belust nu. Eerder had ik altijd dag en nacht voer staan maar dat kan ik nu echt niet meer doen haha.
Ik merk wel dat hij schrikachtig is...dat zal mede ook door het vuurwerk komen(het duurt altijd vrij lang voor hij hersteld is na oud en nieuw).
Al met al gaat het dus best wel aardig.....
Voor ik hier kwam wonen woonde ik in Goor daar deed niemand moeilijk over een loslopende hond en poep opruimen...en liep ik met macho vaak los langs het politiebureau haha....
Het grappige is dat eigenlijk niemand daar last van elkaars honden had en mensen ook niet klaagden over ontlasting juist omdat de honden verspreid uitgelaten konden worden en mensen geen speeltuintjes als speelveld hoefden te gebruiken bij gebrek aan beter.....![]()
en ik weet niet hoelang dat geleden is, maar ik vind het hier nou niet bepaald prettig qua honden uitlaten, zeker in bepaalde wijken ligt de stoep gewoon vol, speelvelden waar grote borden zijn komen te hangen dat het verboden is voor honden omdat kinderen door de stront heen gleden, inimienie hondentoiletten ( echt 1 bij 2 ofzo) wat ook niet schoongehouden wordt, langs het kanaal is de politie actief met controleren en verder zul je echt buiten Goor moeten, wil je je honden ergens los kunnen laten, het enige "positieve" is, dat er hier en daar wat afvalbakken voor hondenpoep zijn komen te hangen... maar die zijn alsnog een stuk van mijn huis af, dus of ik nou een half uur met een dampende drol loop of een uur, maakt dan ook niet meer uit![]()
en loslopende honden? je hebt een boete aan je broek of een boze buurtbewoner /mede hondenbezitter
Ik snap niet wat je bedoeldbouvierpoedel schreef:Ik geloof dat je zelf nog een beetje achtter loopt dan gezien je laatste zin.emeg schreef:De wetgever bevind zich, als het om de dieren zelf gaat, blijkbaar nog steeds in de middeleeuwen.macho-hayley schreef:Ik kan me best voorstellen dat een hond ziek kan worden in zo'n omgeving hoor, het asiel zelf zal vaak de boosdoener ook niet zijn maar inderdaad de wetgeving. Het dier wordt als een goed gezien en zodanig behandeld.
Ik zou liever zien dat al die clubjes zich er iets meer van aan zouden trekken ipv een club die zich er volledig op stort.bouvierpoedel schreef:En wat hebben die gedaan dan tot nu toe dan.??Mieke2 schreef:Bij de eerstvolgende verkiezingen maar eens stemmen op een partijd die in het programma heeft staan, dat dieren als levende wezens moeten worden gezien voor de wet en niet als dingen. Als alle dierenliefhebbers dit nu eens zouden doen, hebben we misschien kans dat dit veranderd kan worden. Zelf heb ik de laatste keer op de partij voor de dieren gestemd en zal dat volgende keer waarschijnlijk weer doen.![]()
Beetje eng clubje om alles bij dieren neer te leggen hoor.
Goed nieuwsmacho-hayley schreef:haha ja hij krijgt zijn 'macho kapsones' weer een beetje terug
Dit dus!!Mieke2 schreef:Wat heerlijk dat het steeds beter met hem gaat en hij zelfs zijn stem weer een beetje terugkrijgt!
Geniet maar lekker van hem!
Deze nare periode ligt gelukkig achter jullie en je kunt weer samen de toekomst in met je eigen complete hondengezinnetje.
Ik ben ontzettend blij dat alles ten goede gekeerd is!
Mieke2 schreef:Wat heerlijk dat het steeds beter met hem gaat en hij zelfs zijn stem weer een beetje terugkrijgt!
Geniet maar lekker van hem!
Deze nare periode ligt gelukkig achter jullie en je kunt weer samen de toekomst in met je eigen complete hondengezinnetje.
Ik ben ontzettend blij dat alles ten goede gekeerd is!
Wat fijn dat ie weer zichzelf is en niets eraan heeft over gehoudenmacho-hayley schreef:ooo ik let echt niet op zeg...ik zag je berichtje net pas sorry!
Ja gaat hartstikke goed!Hij is weer zichzelf...zijn al een keer op busschloo geweest...dat was voor mij wel een paar keer slikken omdat ik overal spoken zag maar mijn vriend is aardig nuchter dus die hielp me er doorheen
En qua gezondheid is hij weer helemaal fit en op gewicht, ben sinds kort over op kvv en daar doen ze het beide erg goed op!
Bedankt voor je interesse!
Fijn om te lezen dat het weer goed gaatmacho-hayley schreef:DankjeIk zal morgen even wat nieuwe foto's maken!