Yes, een korthaar uit ZwedenPersistence schreef: ↑18 apr 2021 12:03Een korthaar?? Uit Zweden of toch wat dichterbij?Aedon900 schreef:Hier is het nu officieel. Augustus 2021 komt er een reutje bij

Moderator: moderatorteam
Yes, een korthaar uit ZwedenPersistence schreef: ↑18 apr 2021 12:03Een korthaar?? Uit Zweden of toch wat dichterbij?Aedon900 schreef:Hier is het nu officieel. Augustus 2021 komt er een reutje bij
Superleuk! Heb je linkje van de ouders die je wilt delen?Aedon900 schreef: ↑18 apr 2021 12:31Yes, een korthaar uit ZwedenPersistence schreef: ↑18 apr 2021 12:03Een korthaar?? Uit Zweden of toch wat dichterbij?Aedon900 schreef:Hier is het nu officieel. Augustus 2021 komt er een reutje bij![]()
![]()
![]()
![]()
Ja natuurlijk!Persistence schreef: ↑18 apr 2021 12:37Superleuk! Heb je linkje van de ouders die je wilt delen?Aedon900 schreef: ↑18 apr 2021 12:31Yes, een korthaar uit ZwedenPersistence schreef: ↑18 apr 2021 12:03Een korthaar?? Uit Zweden of toch wat dichterbij?Aedon900 schreef:Hier is het nu officieel. Augustus 2021 komt er een reutje bij![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier met de voorpret![]()
Als alles goed gaat wel jaPersistence schreef: ↑18 apr 2021 13:07 Een tricolor wordt het dus! Ja ik hoop ook voor jullie dat het lukt met de grenzen enzo. Maar augustus is nog even weg.
Leuk! Veel plezier met de voorpretAedon900 schreef: ↑18 apr 2021 12:31Yes, een korthaar uit ZwedenPersistence schreef: ↑18 apr 2021 12:03Een korthaar?? Uit Zweden of toch wat dichterbij?Aedon900 schreef:Hier is het nu officieel. Augustus 2021 komt er een reutje bij![]()
![]()
![]()
![]()
Sabi85 schreef: ↑18 apr 2021 18:56Leuk! Veel plezier met de voorpretAedon900 schreef: ↑18 apr 2021 12:31Yes, een korthaar uit ZwedenPersistence schreef: ↑18 apr 2021 12:03Een korthaar?? Uit Zweden of toch wat dichterbij?Aedon900 schreef:Hier is het nu officieel. Augustus 2021 komt er een reutje bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een sheltie
Nohh wat leuk zeg!
Bij mij staan ze ieder geval al erg lang op mijn wensen lijstje, en ik zoek een leuk (wat kleiner) hondje om straks mee te sporten dus de keuze was snel gemaakt. En icm. de draak die ik nu heb is een wat volgzamer en gehoorzaam hondje ook wel erg fijnPersistence schreef: ↑19 apr 2021 15:38Nohh wat leuk zeg!Volgens mij worden shelties steeds populairder, of misschien lijkt het zo omdat ik mezelf er ook meer in verdiep
![]()
Bedoel je je fox? Ik dacht dat de jouwe zo'n braaf en gehoorzaam exemplaar wasMirjamV schreef: ↑19 apr 2021 15:42Bij mij staan ze ieder geval al erg lang op mijn wensen lijstje, en ik zoek een leuk (wat kleiner) hondje om straks mee te sporten dus de keuze was snel gemaakt. En icm. de draak die ik nu heb is een wat volgzamer en gehoorzaam hondje ook wel erg fijnPersistence schreef: ↑19 apr 2021 15:38Nohh wat leuk zeg!Volgens mij worden shelties steeds populairder, of misschien lijkt het zo omdat ik mezelf er ook meer in verdiep
![]()
![]()
![]()
Ja idd, hij is ook wel braaf hoor en hij luistert op zich wel goed hoor, loop ook wedstrijden met hem. Maar hij heeft veel jachtinstinct en wil zijn neus nog wel eens achterna gaan. En hier in de uitlaatgebieden in de buurt ligt nog wel eens wat te vreten, dus ja.... dat is veel belangrijker dan luisteren natuurlijk.Persistence schreef: ↑19 apr 2021 15:50 Bedoel je je fox? Ik dacht dat de jouwe zo'n braaf en gehoorzaam exemplaar was![]()
Ik sprak laatst iemand die een boerenfox had gehad en nu een sheltie heeft, die sheltie luisterde totaal niet en ging volledig haar eigen gang, had ook geen enkele werklust![]()
Ik weet niet of dat heel bijzonder is maar de fokker vertelde dat er in het verleden langhaartjes zijn gebruikt om de korthaarvachten te verbeteren dus zo af en toe komt er een langhaar in een korthaarnestje tevoorschijn die overigens gewoon een langhaar stamboom krijgt. De vacht is gewoon langhaar maar helaas heeft de vorige eigenaar hem fors gekortwiekt dus hoe z'n echte vacht is, zien we hopelijk over een paar maanden
Ja hé. Hij is qua karakter ook erg leuk. Loopt al lekker los, blijft goed in de buurt, is sociaal, kan goed met kinderen. Kortom de problemen waar de vorige eigenaar tegenaan liep ben ik nog niet tegengekomen