Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trektochtentopic
Moderator: moderatorteam
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Hiken met de hond
heel verstandig!bram en thijs schreef:Kan ook zijn dat we naar Bretagne gaan, hoor ik net.

- bram en thijs
- Zeer actief
Jeannettebo schreef:heel verstandig!bram en thijs schreef:Kan ook zijn dat we naar Bretagne gaan, hoor ik net.

- Jeannettebo
- Zeer actief
bloed zie je al genoegbram en thijs schreef:Jeannettebo schreef:heel verstandig!bram en thijs schreef:Kan ook zijn dat we naar Bretagne gaan, hoor ik net.![]()
![]()
Waar is je gletsjerverhaal nou? Ik wou net zeggen dat ik dat liever doe. Hoezo verstandig
![]()
![]()

maar 9 september, over 2 gletschers naar de Britanniahütte, uitrusting en gids zijn niet nodig

- bram en thijs
- Zeer actief
Ik moet het toch nog maar eens nader bespreken, ik zou dan in Zwitserland kunnen zijn om te schrapenJeannettebo schreef:bloed zie je al genoegbram en thijs schreef:Jeannettebo schreef:heel verstandig!bram en thijs schreef:Kan ook zijn dat we naar Bretagne gaan, hoor ik net.![]()
![]()
Waar is je gletsjerverhaal nou? Ik wou net zeggen dat ik dat liever doe. Hoezo verstandig
![]()
![]()
![]()
maar 9 september, over 2 gletschers naar de Britanniahütte, uitrusting en gids zijn niet nodig

- Jeannettebo
- Zeer actief
https://www.bergwelten.com/t/w/24473
wij beginnen iets hoger, bij schwarzbergalp, zit mijn vader momenteel

- Jeannettebo
- Zeer actief
zo moet het zijn, dit keer ga ik zonder honden, die mogen niet in de hut. Ik wil nog een keer in 1 dag heen en weer, dan gaan ze wel mee 

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

- bram en thijs
- Zeer actief
Ik zou wel weer naar de Lauchern willen. Of naar Graubünden.Jeannettebo schreef:https://www.bergwelten.com/t/w/24473

- Jeannettebo
- Zeer actief
Graubünden moet ik ook eens naar toe idd, daar ben ik nog niet geweest. Maar ach, ik heb nog een paar jaar te gaan gelukkig

- bram en thijs
- Zeer actief
Moet dat mens zo die berg op rennen?Jeannettebo schreef:Graubünden moet ik ook eens naar toe idd, daar ben ik nog niet geweest. Maar ach, ik heb nog een paar jaar te gaan gelukkig

- Jeannettebo
- Zeer actief
die is levensmoe, of ze heeft wijn nodig bij de hutbram en thijs schreef:Moet dat mens zo die berg op rennen?Jeannettebo schreef:Graubünden moet ik ook eens naar toe idd, daar ben ik nog niet geweest. Maar ach, ik heb nog een paar jaar te gaan gelukkig

- bram en thijs
- Zeer actief
Of het is hoog tijd en ze staat droog. De aanstelster. Doe wat wij doen, sleep met je neus over die stenen.Jeannettebo schreef:die is levensmoe, of ze heeft wijn nodig bij de hutbram en thijs schreef:Moet dat mens zo die berg op rennen?Jeannettebo schreef:Graubünden moet ik ook eens naar toe idd, daar ben ik nog niet geweest. Maar ach, ik heb nog een paar jaar te gaan gelukkig

- Jeannettebo
- Zeer actief
- bram en thijs
- Zeer actief
Dat zie je aan mijn ontplofte hoofd wel.Jeannettebo schreef:dan lijkt het tenminste nog alsof we wat gedaan hebben

-
- Zeer actief
Ben benieuwd hoe die bevalt, mooi prijsje!Manuma schreef:Ik heb de Coleman Fision 200 besteld. Is wel wat zwaarder maar als ik iets slecht trek is het wel kou. En een Therma-a-Rest Trail Lite slaapmatje.
Manu slaapt gewoon buiten de tent. Ik zit een beetje in dubio of ik zo'n mini trekkerstent koop en dan een tarp voor hem of dat hij gewoon altijd maar buiten slaapt. Een tent met voorruimte is een stuk zwaarder of het is zo'n krappe luifel en Manu is nogal claustrofobischHij vindt contactliggen echt verschrikkelijk dus in de binnentent samen zal het niet worden. Bovendien word ik dan wakker met overal haar enzo.

Vandaag naar een outdoorzaak geweest en het laatste exemplaar van deze tot morgen apart laten leggen.
https://www.soellaart.nl/elixir2?gclid= ... gI_3PD_BwE
Ik was helemaal niet van plan zoveel geld uit te geven eigenlijk, maar dit is wel een mooie aanbieding en een hele mooie praktische tent.
Wat een mooie uitzichten Jeanettebo, jaloersmakend!
- Jeannettebo
- Zeer actief
en de snelheid waarmee het koude biertje achterover wordt geslagen en de maaltijd naar binnen wordt gewerkt...bram en thijs schreef:Dat zie je aan mijn ontplofte hoofd wel.Jeannettebo schreef:dan lijkt het tenminste nog alsof we wat gedaan hebben

- bram en thijs
- Zeer actief
Käseschnitte, heb jij opeens ook zo'n trek?Jeannettebo schreef:en de snelheid waarmee het koude biertje achterover wordt geslagen en de maaltijd naar binnen wordt gewerkt...bram en thijs schreef:Dat zie je aan mijn ontplofte hoofd wel.Jeannettebo schreef:dan lijkt het tenminste nog alsof we wat gedaan hebben

- Jeannettebo
- Zeer actief
- bram en thijs
- Zeer actief
Met ook de onderkant van het brood gebakken?Jeannettebo schreef:dorp verderop hebben een veel te lekkere

- Jeannettebo
- Zeer actief
ja licht knapperig was ie laatstbram en thijs schreef:Met ook de onderkant van het brood gebakken?Jeannettebo schreef:dorp verderop hebben een veel te lekkere
![]()
![]()
Soms doen ze dat niet en dat is zo kledderig.

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Mooie tent hoor! Daar ga je geen spijt van krijgen. Ik had een vriend met een MSR. Had het nooit uit moeten makenPersistence schreef:Ben benieuwd hoe die bevalt, mooi prijsje!Manuma schreef:Ik heb de Coleman Fision 200 besteld. Is wel wat zwaarder maar als ik iets slecht trek is het wel kou. En een Therma-a-Rest Trail Lite slaapmatje.
Manu slaapt gewoon buiten de tent. Ik zit een beetje in dubio of ik zo'n mini trekkerstent koop en dan een tarp voor hem of dat hij gewoon altijd maar buiten slaapt. Een tent met voorruimte is een stuk zwaarder of het is zo'n krappe luifel en Manu is nogal claustrofobischHij vindt contactliggen echt verschrikkelijk dus in de binnentent samen zal het niet worden. Bovendien word ik dan wakker met overal haar enzo.
![]()
Vandaag naar een outdoorzaak geweest en het laatste exemplaar van deze tot morgen apart laten leggen.
https://www.soellaart.nl/elixir2?gclid= ... gI_3PD_BwE
Ik was helemaal niet van plan zoveel geld uit te geven eigenlijk, maar dit is wel een mooie aanbieding en een hele mooie praktische tent.
Wat een mooie uitzichten Jeanettebo, jaloersmakend!

Laatst gewijzigd door Paisley op 17 aug 2018 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

- bram en thijs
- Zeer actief
Jawel, maar pas nadat je de tent veilig had gesteld.Paisley schreef:Had het nooit uit moeten maken

-
- Zeer actief
Of wel en gewoon die tent achterover moeten drukkenPaisley schreef: Mooie tent hoor! Ik had een vriend met een MSR. Had het nooit uit moeten maken

-
- Zeer actief
Mooie plannen Jeanette!
Gave tent Persistence! Daar ga je veel plezier van hebben.
Ik trek morgen het bos in. Ik twijfel alleen waar ik nou heen zal gaan. Campanula, Chaamse bos of Sallandtse heuvelrug?
Ik trek morgen het bos in. Ik twijfel alleen waar ik nou heen zal gaan. Campanula, Chaamse bos of Sallandtse heuvelrug?
- bram en thijs
- Zeer actief
Holterberg.Manuma schreef:Mooie plannen Jeanette!

- Paisley
- Zeer actief
Sallandse heuvelrug viel mij tegen. We zijn er vandaag met de paarden geweest en heb er twee dagen gelopen en kwam er achter dat het mijn gebiedje niet is 

-
- Zeer actief
Ga je je nieuwe slaapzak ook uitproberen?Manuma schreef:Mooie plannen Jeanette!
Ik vond Campanula wel ok, maar bij Austerlitz veel mooier om te zien, daar zit je midden in het bos. (wel een beetje afgeschrikt door de diefstal uit de tent bij Crescent)
Bij Campanula zit het Erkermederstrand wel op enkele minuten rijden (ga je met de auto?), maar ik zag dat er vlakbij het Chaamse Bos ook water is ('t Zand).
- Paisley
- Zeer actief
Misschien moeten we een keer een forumhike organiseren. Een weekendje trekken, wildkamperen, Persistence moet dr tent toch uit proberen enzo 

-
- Zeer actief
Jaaaa absoluut! Had ik het met Crescent ook al overPaisley schreef:Misschien moeten we een keer een forumhike organiseren. Een weekendje trekken, wildkamperen, Persistence moet dr tent toch uit proberen enzo

Nu weet ik zeker dat ik hem morgen ga halen.

-
- Zeer actief
Ja! Hij is erg lekker dik en het valt me mee hoe zwaar het isPersistence schreef:Ga je je nieuwe slaapzak ook uitproberen?Manuma schreef:Mooie plannen Jeanette!
Ik vond Campanula wel ok, maar bij Austerlitz veel mooier om te zien, daar zit je midden in het bos. (wel een beetje afgeschrikt door de diefstal uit de tent bij Crescent)
Bij Campanula zit het Erkermederstrand wel op enkele minuten rijden (ga je met de auto?), maar ik zag dat er vlakbij het Chaamse Bos ook water is ('t Zand).

Zodra het donker wordt ga ik wel gelijk slapen want ik ben echt een watje in het donker

Ik ben weleens bij het Erkemederstrand geweest maar vond dat niet zo spannend. De plekken in Zeeuws Vlaanderen leken me qua omgeving ook niet zo leuk.
Misschien wordt het dan toch Chaamse bos