Het duurde 5 werkdagen, dus eigenlijk is woensdag de uitslag er, maar dan werkt de orthopeed waarbij we geweest zijn niet, dus
wordt het donderdag. Ik vind het ook lang hoor
Er is ook met contrast gekeken, ik weet niet of dat wat zegt? Ze zeiden 'het duurt een half uur, maar als we besluiten ook contrast te gebruiken,
dan duurt het een uur' en ze hebben dat dus gebruikt.
De tramadol was geen succes: gisterochtend gegeven, leek niks aan de hand te zijn totdat ik met hem ging wandelen. We kwamen dus bijna niet
meer thuis, want hij kon nauwelijks meer zijn achterpoten gebruiken. Ik heb hem omhoog gehouden aan zijn tuig
Eind van de middag was het wederom drama en kon hij niet meer lopen, ik was net boven en rende naar beneden, zag hem nog alle kanten
op glibberen en toen ging hij gelukkig zitten (dat kan hij dan dus wel).
Ineens schoot door mijn hoofd, dat het exact lijkt op de dag ervoor toen hij uit de narcose kwam. Je kent dat wel: hond nog suf, mag mee naar
huis, maar kan eigenlijk nog niet op zijn poten staan. We hebben hem toen ondersteund met een doek onder zijn buik.
Daar lijkt het dus precies op.
Met het MCD overlegd, maar dat was een beetje onduidelijk. Het kon van de tramadol komen, we konden doorgaan, stoppen of minderen.
Nou ja, minderen was ook nutteloos, want dit gebeurde na 1 keer geven.
Dus om uit te sluiten dat de boel ineens helemaal aan gort was, zijn we gestopt met de tramadol om te kijken of het zou herstellen.
Vandaag is het goed gegaan, nou ja hij trilt en loopt niet goed, maar dat is dus het beeld van de afgelopen weken.