nou dan lijkt me toch dat je je doel voorbij schiet als het resultaat niet beloond wordtmmartinn schreef:Spuit zal nooit een resultaat moeten zijn. Hoofdzakelijk een aantekening. En hoe de testen gedaan moeten worden is toch nog allemaal in te vullen. Opkomst moet beloont worden, resultaat niet.renee-uk schreef:het insluiten bij het vzh gedeelte gebeurt met de baas erbij.mmartinn schreef:Het gaat over hond baas combinatie. Zie topic titel. Er hoeft mijn inziens dus geen hond alleen te opereren op zo'n testdag.
mijn riet zou daarvan totaal in paniek raken, ook als ik erbij ben.
ik voorkom dat soort dingen in het dagelijkse leven, vandaar dat mijn rietje ook nog nooit voor problemen gezorgd heeft.
maar als dat insluiten zonder problemen ondergaan een vereiste zou zijn krijgt ze dus een spuit, want niet betrouwbaar en moet ik maar aan de pup, omdat ik die beter kan kneden dan een hond die na een hoop ellende op 9 jarige leeftijd bij me kwam?
terwijl ik precies weet wat ik aan mijn lijntje heb en ervoor zorg dat ze net in de problemen komt en ze ook niet veroorzaakt?
in feite stel je dan alleen maar meer nutteloze en zinloze regeltjes op, maar misschien is het wel goed voor de werkgelegenheid