Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mit schreef:Lars ook en die heeft niet eens iets gepost hier
Je houdt zo niet veel over. Geen kerst hier meer in elk geval
Sjongejonge. Ik ga maar even roken.
Mijn vorige post, was de eerste in dit topic.
Het zal.
massam schreef:geen mensjes die je niet beter kent dan "oh ja die is ook op HF" op je facebook toelaten is het slimste wat ik ooit gedaan heb volgens mij
massam schreef:geen mensjes die je niet beter kent dan "oh ja die is ook op HF" op je facebook toelaten is het slimste wat ik ooit gedaan heb volgens mij
Ik snap sowieso geen fuk van dat hele faecesboek dus mij zit het gescheten
kooi schreef:
Maar zoals Nanna al zei, na 5 pagina's schandblok is het wel duidelijk.
Ik heb ooit 16 pagina's voor mijn kanis gehad omdat ik totaal onnozel een foto plaatste van mijn Whippet die met een gevangen knijn aan kwam zetten
Iets met die geschoren wordt moet stilzitten.
Maar goed, evengoed denk ik stiekem wel dat Moos het onderhand wel weet. Dat ze ertegenin gaat en zichzelf sneu vindt is geen handige move, moet ik zeggen. Had ruimhartig 'sorry, zal niet meer gebeuren' gezegd en het was case closed geweest.
Precies, het minste wat ze had kunnen doen is excuses aanbieden lijkt mij. Ook al bedoelde ze het niet zo, het is wel zo overgekomen en dat is heel pijnlijk. Dan kun je toch gewoon sorry zeggen? Was voor alle partijen erg handig geweest denk ik.
Ik snap sowieso geen fuk van dat hele faecesboek dus mij zit het gescheten
Mit schreef:Sowieso is het handiger om een pb te sturen dan om in een topic als dit alleen te reageren op je medestander en vervolgens het hele HF eraf te gooien
misschien is het wel even de schrik.
ik heb ook een keer iets tegen iemand vertelt (dat was maar 1 iemand) die iets niet weten mocht blijkbaar. hele rel, heel boze vriendin en ik begreep het pas na een hele poos nadenken. uit schrik en verbazing kan je dan in de verdediging schieten.
ik ken ik denk 90% in het echt of zo fanatiek via internet dat dat bijna hetzelfde voelt zeg maar. (modje jeannette heb ik bijvoorbeeld nog nooit echt gezien volgens mij maar wel op FB) de rest zijn netwerkmensen. dus een vriend van een vriend van mij die erg veel in de jacht zit en interessante dingen te zeggen heeft is een voorbeeld van zo iemand in de 10% groep
Mirella schreef:
Dat kan sowieso niet want jouw zus staat neem ik aan niet in de lijst van in dit geval Moos
Ik sta ook niet in de lijst van Moosje maar ik heb het toch echt op FB gelezen hoor, in een bericht van haar. Ik schrok zo van dat bericht dat ik direct naar hier gesurfd ben om te lezen wat de laatste ontwikkeling was.
Oh verrek, ik denk dat ik verwijderd ben door haar. Zal ik dan gezien worden als 1 van die personen die haar zwart maken??? Hahaha, echt niet dat ik daar energie en tijd in ga steken , ik heb wel wat beters te doen dan dat.
is het ook niet zo dat als renee getagt is in het bericht dat renee's vrienden het dus kunnen lezen?
Ik weet niet meer of Renée getagd was.
Maar moosje heeft van gisteren nog op foto's gereageerd die ik plaatste en ik plaats die nooit openbaar maar voor vrienden, dus blijkbaar ben ik later ontvriend
Jij ook al. Ik ben ook ontvriend, dus misschien willekeur?
Nanna schreef:Wel ontvriend, niet ontvriend.
Waar kun je je toch in jesisnaam druk over maken. Het zou mij toch vervettekonten of ik wel of niet virueel vrindjes was met iemand die ik irl niet eens ken
Nou ik ken d'r wel, nog vrij goed ook
Maar nou ga ik naar het Lotjetopic, da's tenminste leuk!