Gelukkig!Shima schreef:Kleine Man was net 4 gram zwaarder na het drinken, dus er is hoop!

Mooi aantal en mooi verdeeld!
Moderator: moderatorteam
Gelukkig!Shima schreef:Kleine Man was net 4 gram zwaarder na het drinken, dus er is hoop!
Zwanet kennende ligt ze naast die pupsluna2906 schreef:en dat je nu knock out op bed ligt bij te slapen
Knock out naast de pups danMarjoleine schreef: Zwanet kennende ligt ze naast die pups
Sorry, inderdaad totaal kapot na drie slapeloze nachten, Henk heeft een poosje opgelet zodat ik even een paar uurtjes plat kon. Ik kon niet meer denken van vermoeidheid.luna2906 schreef:Knock out naast de pups danMarjoleine schreef: Zwanet kennende ligt ze naast die pups
De donkere kleuren zijn inderdaad opvallend en ik ben er blij mee. Ik was erg nieuwsgierig naar het verschil met het eerste nest van dezelfde ouders.Heavy schreef:![]()
Gefeliciteerd wat een groot nest en ik zie ook veel donker....
en wat is het verschil?Shima schreef:De donkere kleuren zijn inderdaad opvallend en ik ben er blij mee. Ik was erg nieuwsgierig naar het verschil met het eerste nest van dezelfde ouders.Heavy schreef:![]()
In het eerste nest zaten een paar heel licht gekleurde pups. Blog 2010 nest. Als je op de namen aan de linkerkant klikt ga je naar het blog van elke pup: http://shima-kazan-pups-2010.blogspot.nl/carine schreef:en wat is het verschil?Shima schreef:De donkere kleuren zijn inderdaad opvallend en ik ben er blij mee. Ik was erg nieuwsgierig naar het verschil met het eerste nest van dezelfde ouders.Heavy schreef:![]()
het zijn er dus toch nog 10 gewordenproficiat!!
** Angela ** schreef:Gefeliciteerd met de pupjes !!
Enne sterkte alvast voor als nest nr 2 er is.
Zal je zien dat die er ook 10 uitperst
Volgens mij liggen ze een paar weken na elkaar? Word een drukke boel dus!crutz schreef:** Angela ** schreef:Gefeliciteerd met de pupjes !!
Heb ik gemist...nog een nest onderweg? Hoop aangezien dit er 10 zijn dat ze wel wat later komen![]()
Ellen. schreef:Congratzzzzzzzz met dit mooie nest!
Over een paar weekjes komen Marije en ik wel even knuffelen hoor
Volgens mij liggen ze een paar weken na elkaar? Word een drukke boel dus!crutz schreef:** Angela ** schreef:Gefeliciteerd met de pupjes !!
Heb ik gemist...nog een nest onderweg? Hoop aangezien dit er 10 zijn dat ze wel wat later komen![]()