Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ushi en ik zijn geslagen... *aangifte gedaan*
Moderator: moderatorteam
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Re: Ushi en ik zijn geslagen... *aangifte gedaan*
oh goed dat je aangifte hebt gedaan.. maar dat het verboden wordt voor honden dat is minder leuk. je kunt bijna nergens meer lopen met je honden los ... getsie.. en daar was het heerlijk...
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Goed hoor dat je aangifte hebt gedaan en fijn dat het zo prettig is gegaan op het bureau
In ieder geval laat je deze "meneer" op deze manier weten dat het niet getolereerd wordt er maar op los te slaan met wat voor reden dan ook!
- natascha26
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler & Kangal
- Aantal honden: 2
Heel goed dat je aangifte gedaan hebt in ieder geval!
Iedereen roept inderdaad wel ik zou dit of ......bij mij zou hij...... maar dat moet nog maar zo gaan in die situatie.
Ik vind dat je het heel netjes gedaan hebt zo.
Toen ik jullie verhaal thuis vertelde waren ze ook met stomheid geslagen, wat een wereld leven we toch in.
Ik hoop dat het wel makkelijker word om straks daar weer te gaan wandelen zonder je al te veel zorgen te maken in ieder geval voor je daar niet meer mag lopen zoals ik al gelezen heb.
Fijn in ieder geval dat het met Ushi geen probleem heeft gegeven en ik hoop dat bij jou ook de klachten weer wat minder zijn.
Iedereen roept inderdaad wel ik zou dit of ......bij mij zou hij...... maar dat moet nog maar zo gaan in die situatie.
Ik vind dat je het heel netjes gedaan hebt zo.
Toen ik jullie verhaal thuis vertelde waren ze ook met stomheid geslagen, wat een wereld leven we toch in.
Ik hoop dat het wel makkelijker word om straks daar weer te gaan wandelen zonder je al te veel zorgen te maken in ieder geval voor je daar niet meer mag lopen zoals ik al gelezen heb.
Fijn in ieder geval dat het met Ushi geen probleem heeft gegeven en ik hoop dat bij jou ook de klachten weer wat minder zijn.
- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
- Aantal honden: 1
Top dat je aangifte hebt gedaan! Hopen dat hij hier van leert.