Ik vind het altijd wel onwijs gezellig als mijn vriend smorgens weg gaat naar werk dat ze dan lekker bij mij komen liggen maar Syl komt dan alleen even kort goeiemorgen zeggen en hop weer naar beneden. Bogy krijgt dan heerlijk bij mijn vriend op zijn hoofdkussen en het liefst nog half onder de dekens. Tot zijn :N: hahaha. Ach ja ik verschoon het bedje wel wat vaker hoor, vind het zo gezellig.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar slaapt jullie hond???
Moderator: moderatorteam
- Syllie09
- Actief
- Mijn ras(sen): 1 Griekse schoonheid & 1 Spaanse doerak
Re: Waar slaapt jullie hond???
Syl slaapt vaak beneden, ze mogen boven op bed (we slapen op zolder en onze matrassen liggen op de grond tot onze slaapkamer eindelijk af is
.) Bogy slaapt het liefst of tussen ons in of bij mijn voeteneinde. Ik slaap er op dus zodra de slaapkamer af is... ben ik bang dat hij ook naar beneden mag
. Denk dat Syl het een stuk rustiger vind beneden dus prima. Er ligt een 2 persoons matras voor de hondjes helemaal voor hun zelf (oud ding dus werd niet meer gebruikt) maar... daar slapen ze allebei niet op.
Ik vind het altijd wel onwijs gezellig als mijn vriend smorgens weg gaat naar werk dat ze dan lekker bij mij komen liggen maar Syl komt dan alleen even kort goeiemorgen zeggen en hop weer naar beneden. Bogy krijgt dan heerlijk bij mijn vriend op zijn hoofdkussen en het liefst nog half onder de dekens. Tot zijn :N: hahaha. Ach ja ik verschoon het bedje wel wat vaker hoor, vind het zo gezellig.

-
Ayurveda
- Zeer actief
Als mijn vriend thuis id slapen ze in de hal.
als mijn vriend weer een week is werken gezellig bij mij op bed!
Ze weten ook precies het verschil haha!
als mijn vriend weer een week is werken gezellig bij mij op bed!
Ze weten ook precies het verschil haha!

- Eos
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Contacteer:
Hier slapen ze ook waar ze willen. Als ik net naar bed ga kruipen ze graag bij mij op bed
, maar al gauw vinden ze dat te warm denk ik en verspreiden zich in de mand, op de bank, grond of mijn voeteneind....
de jongste telg maakt mij geregeld wakker snachts, dan wilt ze onder de dekens....
hihihi wel lekker warm hoor vooral als het kkkkouddd is buiten....
de jongste telg maakt mij geregeld wakker snachts, dan wilt ze onder de dekens....
-
Marika
- Actief
Vanavond met deze onweer zal ze hoogstwaarschijnlijk op bed te vinden zijn. 
- Angeniet
- Erelid
- Aantal honden: 1
Waar ze willen, ze gaan wel altijd mee naar boven.
En 's morgens zo tegen zessen komt Juda een half uurtje bij me dutten

En 's morgens zo tegen zessen komt Juda een half uurtje bij me dutten
- Heidi Jongen
- Actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder ruwhaar en een Laekense herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
In de zomer: onder de blote hemel en als het regent of in de winter: in hun nachthok. Maar altijd lekker knus
tegen elkaar op hun fleecedeken, die slepen ze ook overal mee naartoe. Als mijn man enkele dagen weg is, slapen ze bij mij
op de slaapkamer, ook op hun fleecedeken. Nooit op bed, das mijn plek. Mare en Saake vinden het heerlijk om buiten te zijn, in huis is het toch te warm voor ze, na een halfuurtje binnen worden ze heel onrustig en gaan ze voor de deur staan.
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
scheelt mij weer typenDondersteen schreef:Ze slapen allebei gewoon beneden,op de bank /mand/vloerkleed denk ik
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
Askim
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Turks bastaardje
Askim begint op bed maar gaat daar snel weer af om naast het bed op haar kleedje te slapen.

- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Overdag in het mandje naast mijn bureau, als ik bankhang ligt ze op de bank erbij en alle overige tijden zit ze in haar bench, snachts slaapt ze daar dus ook gewoon. gaat ze ook zelf in en uit.

- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Hij slaapt gewoon bij mij op bed, als ik bij mijn ouders slaap, 1 persoonsbed dan slaapt hij bij mij op het hoofdkussen om mijn hoofd heen gevouwen
En thuis waar ik een 2 persoonsbed heb slaapt hij lekker naast me.
Overdag slaapt hij gewoon lekker in zijn mand als hij moe is.
Wel lastig als je een partner zou hebben, dan is een hond op bed ook niet alles lijkt me...
En thuis waar ik een 2 persoonsbed heb slaapt hij lekker naast me.
Overdag slaapt hij gewoon lekker in zijn mand als hij moe is.
Wel lastig als je een partner zou hebben, dan is een hond op bed ook niet alles lijkt me...
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Beneden, op de bank of op de kussens/matten.
-
Wilm@
Beneden, ik wil geen hond in mijn bed.
Hij slaapt in zijn biabed, eigen matras of gewoon op de grond.
Hij slaapt in zijn biabed, eigen matras of gewoon op de grond.
-
Tina
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Thorsten: eerst mee boven op bed, na een half uurtje gaat ie naar beneden, slaapt op de grond in de gang of keuken op een stuk tapijt. Manden, kussens ed vind hij maar niets..
Machouffe: in haar mand in de keuken
Overdag liggen ze overal een beetje..
Machouffe: in haar mand in de keuken
Overdag liggen ze overal een beetje..
-
Kimsjen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
In de bench... kruipt ze altijd zelf in, wanneer ze wil gaan slapen.
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
hier slapen Darko, Guapa en Zena in hun binnenhok of er voor
Shadow slaapt overdag waar hij wil, zolang het maar binnen is, beneden op de bank, op zijn deken, op zijn kussen, op de mat in de keuken, savonds verhuist hij mee naar boven, maar daar heeft hij een eigen kamer + bank, meestal ligt hij dan ook op de bank of op de vloer (ligt overal tapijt boven) als wij niet thuis zijn, ligt Shadow in de keuken op de mat of op zijn dekentje
op dit moment ligt Guapa in de schuur, in de werpkist, waar dekens in liggen
Shadow slaapt overdag waar hij wil, zolang het maar binnen is, beneden op de bank, op zijn deken, op zijn kussen, op de mat in de keuken, savonds verhuist hij mee naar boven, maar daar heeft hij een eigen kamer + bank, meestal ligt hij dan ook op de bank of op de vloer (ligt overal tapijt boven) als wij niet thuis zijn, ligt Shadow in de keuken op de mat of op zijn dekentje
op dit moment ligt Guapa in de schuur, in de werpkist, waar dekens in liggen
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
's nachts in de bench overdag bij mij op de bank tegen me aan.
Liefste zou ik Haddock lekker mee naar bed nemen, maar hij is nog niet zindelijk en plast gewoon op bed, dus helaas.
Liefste zou ik Haddock lekker mee naar bed nemen, maar hij is nog niet zindelijk en plast gewoon op bed, dus helaas.
-
Pluuster Bear's
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Oudduitse herder, Amerikaanse Haarloze Terriër, Havanezer.
- Contacteer:
Wij slapen zelf boven en alleen Barbie slaapt in haar eigen mandje op onze slaapkamer.
We hebben beneden een slaapkamer speciaal voor de honden gemaakt waar de andere 10 slapen.
De Chitjes hebben hier een afgezet gedeelte waar ze verschillende slaapplekken, een plas/poepbak en speelruimte hebben.
De andere 4 hebben hier hun eigen bench staan.
Verder staat op deze kamer alle verzorgingsmateriaal en de voeremmers, hun eigen wasmachine (helaas bedienen ze die nog niet zelf),
en hebben ze een ventilatiesysteem.
Het is een heerlijke ruime kamer.
Overdag als we ff weg zijn, blijft een gedeelte van de Chi's gewoon los in de kamer, en vaak ook 1 van de herders.
Meestal is het: wie mee loopt naar de hondenkamer zit daar, wie niet blijft in de kamer.
We hebben beneden een slaapkamer speciaal voor de honden gemaakt waar de andere 10 slapen.
De Chitjes hebben hier een afgezet gedeelte waar ze verschillende slaapplekken, een plas/poepbak en speelruimte hebben.
De andere 4 hebben hier hun eigen bench staan.
Verder staat op deze kamer alle verzorgingsmateriaal en de voeremmers, hun eigen wasmachine (helaas bedienen ze die nog niet zelf),
en hebben ze een ventilatiesysteem.
Het is een heerlijke ruime kamer.
Overdag als we ff weg zijn, blijft een gedeelte van de Chi's gewoon los in de kamer, en vaak ook 1 van de herders.
Meestal is het: wie mee loopt naar de hondenkamer zit daar, wie niet blijft in de kamer.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
De naker slaapt in bed anders krijgt ze het koud, de cairns beneden in de bench.... samen: is goed voor de broertjesband 
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Vanacht heeft haddock toch bij ons geslapen. Ik las dat hier toch erg veel mensen zijn die dat doen, ook met pups. En aangezien haddock uiteindelijk toch zelf mag kiezen dacht ik, we proberen het gewoon. Hij gaf om 6 uur netjes aan dat hij moest plassen dus zijn we wezen plassen en daarna weer gaan slapen.
Hij heeft de hele nacht lekker tegen mij aan onder de dekens gelegen.
Kortom, hij slaapt voortaan lekker bij ons of waar hij maar wilt.
Hij heeft de hele nacht lekker tegen mij aan onder de dekens gelegen.
Kortom, hij slaapt voortaan lekker bij ons of waar hij maar wilt.
-
Mikado
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Sinds een week heb ik een nieuwe ligstoel en sindsdien slaapt ie van mij hierop. Denk dat hij er vaker op heeft gelegen dan ik
Ik vind het niet erg maar wil niet dat de stoel er na een half jaar al uitziet als of ie 10 jaar oud is.. kijk het de komende tijd nog maar eens even aan.
Laatst gewijzigd door Mikado op 14 okt 2010 11:22, 2 keer totaal gewijzigd.
- summer07
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
Overdag languit op de vloer, haar kussen of in de stoel.
's Nachts ligt ze op de bank, zodra je beneden komt ligt ze op de mat of in haar stoel je aan te staren met een blik van goed hé nettjes op mijn eigen plekje gebleven
's Nachts ligt ze op de bank, zodra je beneden komt ligt ze op de mat of in haar stoel je aan te staren met een blik van goed hé nettjes op mijn eigen plekje gebleven
-
Bubbabo0
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Chihuahua :)
's Nachts gaat ze mee naar boven en slaapt ze daar in haar mandje. Soms rond een uurtje of 6 -7 pak ik haar lekker bij me, dan schiet ze onder de dekens en is ze tevreden
Overdag slaapt ze in haar bench of in haar huisje.. Of op de bank bij mij!
(ze kan nog niet zelf op de bank dus alleen met hulp van mij kan ze op de bank slapen)
Overdag slaapt ze in haar bench of in haar huisje.. Of op de bank bij mij!
(ze kan nog niet zelf op de bank dus alleen met hulp van mij kan ze op de bank slapen)
Een dier heb je niet voor even, maar voor zijn of haar hele leven!!
Liefs van Jonina
En een pootje van Bubba <3
Liefs van Jonina
En een pootje van Bubba <3
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Lotje los op de slaapkamer, ze wisselt vaak van plaats ofwel op bed ofwel op de vloer ofwel in een open nylon bench. Dino op de slaapkamer in een gesloten bench. Kai in de hal onder de trap in een gesloten bench.