....de mijne blijft mooi staan bij 'down'!rubyred schreef:Het is een gave om met dieren te communiceren.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cesar Millan naar nederland
Moderator: moderatorteam
-
Wilm@
Re: Cesar Millan naar nederland
-
Neeltje
Martin Gaus TRAINT honden, Cesar Millan brengt ze weer in Millan. Hij traint geen honden hij leert ze niet zit, lig, af, hier, kom etc etc. Dat is het verschil.rubyred schreef:Zie het verschil tussen Martin Gaus en Cesar Millan...............
- rubyred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
- Aantal honden: 3
Echt wel, hij leest ze door o.a. lichaamstaal.Neeltje schreef:Dat zie je dus helemaal verkeerd. Hij communiceert niet met honden.rubyred schreef:Het is een gave om met dieren te communiceren.
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Ja maar nogmaals dat is toch zo speciaal nietrubyred schreef:Echt wel, hij leest ze door o.a. lichaamstaal.Neeltje schreef:Dat zie je dus helemaal verkeerd. Hij communiceert niet met honden.rubyred schreef:Het is een gave om met dieren te communiceren.
-
Marion.
Nou inderdaad zeg. Dan mag inderdaad 3/4 van de Nederlanders zich Dog Whisperer noemen. Ik ga gelijk visitekaartjes bestellencorason del perro schreef:Ja maar nogmaals dat is toch zo speciaal nietrubyred schreef:Echt wel, hij leest ze door o.a. lichaamstaal.Neeltje schreef:Dat zie je dus helemaal verkeerd. Hij communiceert niet met honden.Martin Gaus kan honden ook prima lezen hoor
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Ik heb vandaag in Roos' oor gefluisterd dat ze een raar wijf is, mag ik nu ook mijn eigen tv programma? 

- rubyred
- Zeer actief
Echt wel, hij leest ze door o.a. lichaamstaal.[/quote]
Ja maar nogmaals dat is toch zo speciaal niet
Martin Gaus kan honden ook prima lezen hoor
[/quote]
Maar lang niet zo goed als Cesar, komt niet eens in de buurt.
Ja maar nogmaals dat is toch zo speciaal niet
Maar lang niet zo goed als Cesar, komt niet eens in de buurt.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Lellibel schreef:Ik heb vandaag in Roos' oor gefluisterd dat ze een raar wijf is, mag ik nu ook mijn eigen tv programma?
- rubyred
- Zeer actief
En al die engelse woorden dan die hier op het forum maar ook in het dagelijkse leven in nederland worden gebruikt...........dan maak jij je zeker dagelijks zo druk als hier, is niet goed voor je hart hoor.
Relax! Oeps sorry, ontspan!
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
nouhouwtwinkeltje schreef:Lellibel schreef:Ik heb vandaag in Roos' oor gefluisterd dat ze een raar wijf is, mag ik nu ook mijn eigen tv programma?Echt niet je moet wel soft en chentle spreken.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Jij just kidding me zekers,als je andwoord geeft is het vaak easy to do it met een qoute weet je.rubyred schreef:En al die engelse woorden dan die hier op het forum maar ook in het dagelijkse leven in nederland worden gebruikt...........dan maak jij je zeker dagelijks zo druk als hier, is niet goed voor je hart hoor.
-
snuffel11
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
twinkeltje schreef:Jij just kidding me zekers,als je andwoord geeft is het vaak easy to do it met een qoute weet je.rubyred schreef:En al die engelse woorden dan die hier op het forum maar ook in het dagelijkse leven in nederland worden gebruikt...........dan maak jij je zeker dagelijks zo druk als hier, is niet goed voor je hart hoor.
- rubyred
- Zeer actief
Maar als er te veel quotes (is dat wel een nl woord?) zijn dan kun je niet reageren behalve door de quotes weg te halen, vandaar.twinkeltje schreef:Jij just kidding me zekers,als je andwoord geeft is het vaak easy to do it met een qoute weet je.rubyred schreef:En al die engelse woorden dan die hier op het forum maar ook in het dagelijkse leven in nederland worden gebruikt...........dan maak jij je zeker dagelijks zo druk als hier, is niet goed voor je hart hoor.
-
Neeltje
Lezen is niet communiceren. Als je communiceert, dan praat je met iemand en zegt het wezen tegen wie je praat iets terug.....rubyred schreef:Echt wel, hij leest ze door o.a. lichaamstaal.Neeltje schreef:Dat zie je dus helemaal verkeerd. Hij communiceert niet met honden.rubyred schreef:Het is een gave om met dieren te communiceren.
-
Neeltje
Voor mij is dat het lezen van elkaars lichaams'taal'. Communiceren voor mij is als de hond dan ook tegen je terug 'praat'. Telepathisch of zoiets.....Inge O schreef:ik vind hem juist hét prototype van juiste communicatie met honden, of hoe benoem je anders het feit dat de honden feilloos weten op te pikken wat hij ze weet te vertellen, namelijk dat hij het heft in handen neemt en dat ze daar maar beter kunnen in meegaan?Neeltje schreef:Dat zie je dus helemaal verkeerd. Hij communiceert niet met honden.rubyred schreef:Het is een gave om met dieren te communiceren.
- Bever
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruizing Teckel - Jack Russel
- Contacteer:
non-verbale communicatie is ook communicatie.
Wanneer komt hij naar Nederland?
Wanneer komt hij naar Nederland?
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja maar nogmaals dat is toch zo speciaal nietrubyred schreef:Echt wel, hij leest ze door o.a. lichaamstaal.
Maar lang niet zo goed als Cesar, komt niet eens in de buurt.[/quote]
Je ziet CM dagelijks op tv en ook alleen dat wat je op tv ziet. Martin gaus komt al jaren niet meer op tv maar hij rehabiliteert ook een hele hoop honden met goed succes hoor. Gebruikt daarbij andere methode ja. En hij is bekender om hoe hij honden traint en niet opvoed/rehabiliteerd zoals CM. Hoeveel weet jij eig van martin gaus? Want ik heb lessen bij hem gevolgd en neem maar van mij aan dat hij ook honden feilloos leest dat zie je alleen niet wekelijks op tv
Waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat hij evengoed of gelijk is als CM.
-
Neeltje
corason del perro schreef:Ja maar nogmaals dat is toch zo speciaal nietrubyred schreef:Echt wel, hij leest ze door o.a. lichaamstaal.Martin Gaus kan honden ook prima lezen hoor
Maar lang niet zo goed als Cesar, komt niet eens in de buurt.[/quote]
Je ziet CM dagelijks op tv en ook alleen dat wat je op tv ziet. Martin gaus komt al jaren niet meer op tv maar hij rehabiliteert ook een hele hoop honden met goed succes hoor. Gebruikt daarbij andere methode ja. En hij is bekender om hoe hij honden traint en niet opvoed/rehabiliteerd zoals CM. Hoeveel weet jij eig van martin gaus? Want ik heb lessen bij hem gevolgd en neem maar van mij aan dat hij ook honden feilloos leest dat zie je alleen niet wekelijks op tv
Waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat hij evengoed of gelijk is als CM.[/quote]
Hij is gewoon anders. Ik heb de instructeurscursus gedaan. Hij heeft daar ook wat uren les gegeven. Het is inderdaad een andere insteek. En in principe met een ander doel.
- rubyred
- Zeer actief
Alleen al die kop van M.Gaus en hoe hij praat, brrrrr, niet echt van een hoog niveau.
Laatst gewijzigd door rubyred op 30 aug 2010 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- rubyred
- Zeer actief
Het is non-verbale communicatie.
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahaha nee CM zal universiteit gedaan hebben, komop nou zeg dus eigenlijk zeg je dat er alleen verschil is omdat je de kop van Martin Gaus niet kan uitstaan??? Jammer want als je je daar overheen zou kunnen zetten zou je ook van die man heel veel kunnen leren!
-
Angelique.
twinkeltje schreef:Jij just kidding me zekers,als je andwoord geeft is het vaak easy to do it met een qoute weet je.rubyred schreef:En al die engelse woorden dan die hier op het forum maar ook in het dagelijkse leven in nederland worden gebruikt...........dan maak jij je zeker dagelijks zo druk als hier, is niet goed voor je hart hoor.
veeg me op
-
Marion.
Heb jij aandelen Cesar Millan soms? Ik kan niet zeggen dat ik geil wordt van het aanzien van Martin Gaus, maar net zo min als van onderdeurtje César Millan hoorrubyred schreef:Alleen al die kop van M.Gaus en hoe hij praat, brrrrr, niet echt van een hoog niveau.
-
Marion.
Ik heb werkelijk de hele dag non-verbale communicatie met mijn honden. En zij begrijpen mij en ik hun. Dus ik ben ook een dog-whisperer?rubyred schreef:Het is non-verbale communicatie.
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Hmz ik wel hoor van CM heb mezelf een copietje van hem uitgezochtMarion. schreef:Heb jij aandelen Cesar Millan soms? Ik kan niet zeggen dat ik geil wordt van het aanzien van Martin Gaus, maar net zo min als van onderdeurtje César Millan hoorrubyred schreef:Alleen al die kop van M.Gaus en hoe hij praat, brrrrr, niet echt van een hoog niveau.
Ik denk dat alberto net zo klein is
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Célie schreef:Tja die dikke Amerikanen stonden er telkens voorrubyred schreef:Tjonge jonge, nederland heeft eindelijk Cesar Millan ontdekt.............10 jaar later.![]()
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
Marion.
Ah joh, da's geen kopietje. Da's gewoon een kanjercorason del perro schreef:Hmz ik wel hoor van CM heb mezelf een copietje van hem uitgezocht![]()
![]()
Ik denk dat alberto net zo klein is
Lengtematen zeggen me niet zoveel (ben zelf 1.63), maar uitstraling des te meer. En jou "kopietje" heeft 1000x meer uitstraling dat het McCleans-bekkie van Cesar Milan
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha leuk ze spreken elkaars taal inderdaad perfect