op programma stond dat de eindkeuring om 18.00 uur was
dus hier 20.00 uur?
of ben ik nu toch dubbelblond

Moderator: moderatorteam
Gewoon ziekmeldenLéonieHonden schreef:Jongens morgen weer, heb er zin in!![]()
En balen dat ik 's middags 'gezellig' een klassenuitje in de stad heb.![]()
Ja het ging niet zo strak als vorig jaar een paar vond ik. Jammer.Machie schreef:Ik vond de agility erg leuk om te zien vandaag!
Die borders zijn echt supersnel! Wel werden er veel fouten gemaakt vond ik...
Sterkte meid, ik denk aan je in die zware periode morgen.Maeve schreef:Gewoon ziekmeldenLéonieHonden schreef:Jongens morgen weer, heb er zin in!![]()
En balen dat ik 's middags 'gezellig' een klassenuitje in de stad heb.![]()
![]()
Kan je trouwens de hele dag volgen via internet? Heb morgen les van 2 tot 4, zonder internet
Ja, het lijkt me zo onpraktisch.Tamara/Bayko schreef:De corgi moet voor zover ik weet de staart laag houden, net zoals de border overigens. Of doel je op de staartlengte?Hanneke2 schreef:Bizar dat er een hond wint wiens staart over de grond sleept.
Terriërs en de hounds.Machie schreef:Ik krijg morgen een forummer met een enge heddur op visite.. Als ik dat overleef mag ik daarna koken en naar de voetbal..
Welke rasgroepen werden morgen gekeurd?
Staat net zo leuk als dat blauwe KLM pakje wat ze aan had :N:Nanna schreef:Ik vond het trouwens ook vreemd dat die russische terriër zo hoog geplaatst werd. Niet omdat ie niet mooi was maar omdat ie duidelijk terughoudend en angstig was.
Maar ja, tactisch voor laten brengen door een kind van 14, levert altijd wel een plaatsinkje op, staat toch zo leuk.
We slaan ons er doorheenLéonieHonden schreef: Sterkte meid, ik denk aan je in die zware periode morgen.![]()
Ik zit dus dan in de stad zonder internet, ik ga gewoon snel weer weg, afscheid hoeft niet lang te duren van die twee meiden.
Die enge heddur gaat jou helemaal inpakken, mark my wordsMachie schreef:Ik krijg morgen een forummer met een enge heddur op visite.. Als ik dat overleef mag ik daarna koken en naar de voetbal..
Welke rasgroepen werden morgen gekeurd?
Er is in dit topic al over gesproken dat hij wel erg kort in rug en hoog op de poten is, ik heb ook al aangegeven dat een Belgische Herder volgens de rasstandaard qua hoogte en lengte vierkant moet zijn, dus wat wil je met die foto dan nog toevoegen?Hanneke2 schreef:Ik zoek naar een foto van die tervuerense herder, want ik vraag me echt af of dit nou de 'standaard' is.
Precies mijn idee hahahaMachie schreef:Staat net zo leuk als dat blauwe KLM pakje wat ze aan had :N:Nanna schreef:Ik vond het trouwens ook vreemd dat die russische terriër zo hoog geplaatst werd. Niet omdat ie niet mooi was maar omdat ie duidelijk terughoudend en angstig was.
Maar ja, tactisch voor laten brengen door een kind van 14, levert altijd wel een plaatsinkje op, staat toch zo leuk.
LéonieHonden schreef:Die van Freestyle heeft in ieder geval geen ritmegevoel..
Ja, prachtig om naar te kijken!LéonieHonden schreef:Die Toy Poedel is leuk!Lekker snel ook (behendigheid).
Naast mijn toekomstige Mechelaar of andere herder wil ik best een Toy Poedel of Papillion om vet hoog behendigheid mee te doen, lijkt me super! Vind die kleintjes die aan behendigheid doen zo leuk!Sjoera schreef:Ja, prachtig om naar te kijken!LéonieHonden schreef:Die Toy Poedel is leuk!Lekker snel ook (behendigheid).