Miss_Liz schreef:Ivo is geen kasplantje en dat heb ik ook nooit gezegd
Ehm...ik heb het over MIJN hond en zeg dat Nika geen kasplantje is.
Ondanks haar medische problemen die ze al haar hele leven heeft.
Ik heb laten uitzoeken wat er aan mankeerde en geef haar het beste leven wat ik haar kan geven.
En ja...dat betekent wellicht dat ze iets minder oud zal worden (hoewel de leeftijd die ze nu heeft bereikt al een wonder is) maar ze heeft in ieder geval geleefd.
Miss_Liz schreef:en zoals ik al eerder zei word hij 6x per dag uitgelaten en ja extra lange wandelingen.
En hoe lang zijn die wandelingen dan wel niet?
Miss_Liz schreef:Maargoed ik weet nu wel dat wij superslecht zijn omdat wij niet met ivo trainen.
Mens...het gaat helemaal niet om het trainen.
Ik train ook al jaren niet meer met Nika en Marouck, maar dat betekent nog niet dat ik ze tekort doe.
En het betekent al helemaal niet dat ik ze de deur uittrap, zoals jij blijkbaar denkt dat de meeste mensen in de sport doen.
Miss_Liz schreef:Spoortje uitleggen doet wietse zelf wanneer ik met Liz train hij zet mij nl af op de club en gaat zelf naar huis.
Om daar bezig te zijn met ivo.
Als hij nooit bij je training is, hoe kan hij dan in vredesnaam commentaar leveren op jouw manier van corrigeren?
Miss_Liz schreef:Dit is het laatste wat ik erover type want deze discussie draait inmiddels op hele andere dingen uit dan waarvoor ik het topic heb gestart..
In elk topic weten jullie het wel weer zo te draaien dat wij slechte mensen zijn en daar ben ik klaar mee!!!
Je bent vast geen slecht mens, maar je biedt in mijn ogen je hond ook niet wat hij nodig heeft. Het enige wat jij doet is draaikonten. De fokker heeft het gedaan, de recessie is de oorzaak van de lange dagen werken, je vriend is zo moe 's avonds als hij thuiskomt...
Bullshit! Jullie zijn verantwoordelijk voor je honden en dat maakt dat je in mijn ogen verplicht bent de hond medische zorg te geven, maar vooral aandacht en genoeg beweging.