Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat je geen geld hebt,...
Moderator: moderatorteam
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
rubella
- Actief
Dat is me niet ontgaan, hoorEukalipta schreef:Dat is nou net hetgene wat hier niet wordt bedoeld.Een kennis van mij zit in een minimale WAO-uitkering (een fractie boven bijstandsniveau). In betere tijden, met een baan, heeft zij 2 honden geadopteerd, die nu 12 en 13 jaar oud zijn. Ze heeft die honden al meer dan 10 jaar.
Alle vaste lasten zijn gestegen. Met die uitkering kan ze het met haar honden net redden, maar er moeten geen hoge DA-kosten komen.
Toen haar hond medische hulp nodig had heeft ze de Sophiavereniging ingeschakeld en die heeft haar voor een groot deel geholpen.
Oude honden wegdoen, terwijl ze al zolang bij iemand zijn, vind ik totaal geen optie.
Het gaat erom dat ze al in die situatie zat, voordat ze de hond nam.
Als je in de situatie komt vind ik dat (en velen met mij) een kompleet ander geval.
Deze dame wist al dat ze geen geld had om hoge medische kosten voor een dier te betalen
Maar geen geld= geen dier vind ik wel heel ongenuanceerd!
Bij "geen geld moet je geen dier nemen" klopt naar mijn idee beter.
groetjes, Wina

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan had je mijn hele quote moeten neerzettenrubella schreef:Dat is me niet ontgaan, hoorEukalipta schreef:Dat is nou net hetgene wat hier niet wordt bedoeld.Een kennis van mij zit in een minimale WAO-uitkering (een fractie boven bijstandsniveau). In betere tijden, met een baan, heeft zij 2 honden geadopteerd, die nu 12 en 13 jaar oud zijn. Ze heeft die honden al meer dan 10 jaar.
Alle vaste lasten zijn gestegen. Met die uitkering kan ze het met haar honden net redden, maar er moeten geen hoge DA-kosten komen.
Toen haar hond medische hulp nodig had heeft ze de Sophiavereniging ingeschakeld en die heeft haar voor een groot deel geholpen.
Oude honden wegdoen, terwijl ze al zolang bij iemand zijn, vind ik totaal geen optie.
Het gaat erom dat ze al in die situatie zat, voordat ze de hond nam.
Als je in de situatie komt vind ik dat (en velen met mij) een kompleet ander geval.
Deze dame wist al dat ze geen geld had om hoge medische kosten voor een dier te betalenZie wat ik eerder schreef en niet door jou is gequote!

-
chrico
- Zeer actief
Wat maakt het een verschil dan?? hier klinkt dezelfde toon die het muziekje maaktrubella schreef:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hahaha, Wina is de perfectionist bij uitstek!chrico schreef:Wat maakt het een verschil dan?? hier klinkt dezelfde toon die het muziekje maaktrubella schreef:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
chrico
- Zeer actief
Nee klopt, maar hier gaat het om iemand die in de shit zit en dan alsnog tegen beter weten in een hond in huis neemt en hem medische zorg onthoud omdat er geen geld is (wat zij dus bij de aanschaf van de hond ook al niet had).Eline* schreef:Hahaha, Wina is de perfectionist bij uitstek!chrico schreef:Wat maakt het een verschil dan?? hier klinkt dezelfde toon die het muziekje maaktrubella schreef:
Bij "geen geld moet je geen dier nemen" klopt naar mijn idee beter.Het verschil is het woordje nemen Whera! Je kan niet verwachten dat iemand die in de shit komt zijn hond herplaatst.
Dus daar gaat het wel bij op, geen geld, geen dieren. (aanschaffen)
Als je dan persee (evt voor de kinderen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
rubella
- Actief
Ja!Eline* schreef:Hahaha, Wina is de perfectionist bij uitstek!chrico schreef:Wat maakt het een verschil dan?? hier klinkt dezelfde toon die het muziekje maaktrubella schreef:
Bij "geen geld moet je geen dier nemen" klopt naar mijn idee beter.Het verschil is het woordje nemen Whera! Je kan niet verwachten dat iemand die in de shit komt zijn hond herplaatst.
Puntjes op de iiiiii!
groetjes, Wina

- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
- tutjehola
- Actief
Ik vrees dat dit soort dingen haar blijven overkomen, want de volgende keer wordt het ook wel weer opgelost. Een pup van 5 maanden, die is dus pas twee maanden in huis, binnen twee maanden kom je niet in de schulden!corason del perro schreef:Ja eigenlijk ben ik het daar mee eens, maar goed gelukkig is het hondje weer gezond en verzekerd en geent dus als het goed is zal haar dit niet nog eens voorkomen.
Waar betaalt ze voer van, riemen, hondenbelasting, ontworming, vlooien middelen, ga maar door, dat valt niet onder de verzekering.
Willem, Nixs, Noppes.
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik heb de uitzending ook gezien en mijn eerste reactie was heel egoistisch. Molli's laatste paar maanden hebben ook ontzettend veel geld gekost en in het begin kon ik meteen afrekenen, maar op een gegeven moment was het potje leeg. Gelukkig heb ik in termijnen mogen betalen, en in december betaal ik het laatste termijn en heb ik alles netjes afbetaald. Verder heeft mijn lieve vriendje Molli's crematie en urn betaald omdat ik haar niet achter wilde laten bij de dierenarts en ik niet ook nog het crematorium later terug wilde betalen.
Toen ik dat stukje op tv zag dacht ik dus: die heeft het goed voor elkaar. HvN bellen, zielig verhaal ophangen en het geld komt naar je toe rollen, terwijl ik elke dag moet werken om de dierenarts te betalen. Nu heeft het natuurlijk ook met een stukje trots te maken, ik betaal liever m'n eigen rekeningen dan dat ik bij mensen moet gaan bedelen door op nationale televisie te gaan, maar het zet je toch wel even aan het denken.
Voor wat betreft mensen zonder geld mogen geen honden nemen. Ik ben zelf ook niet echt vermogend, maar kan nog zonder problemen elke maand voer kopen en ook voor kleine dingen kan ik zonder problemen de dierenarts betalen. Mochten er weer hele grote rekeningen in de toekomst komen dan heb ik gelukkig een begripvolle dierenarts die zijn geld niet meteen hoeft.
Ik vind dat mensen die grote financiele problemen hebben (en in de schuldsanering is dat zo) heel goed na moeten denken over het aanschaffen van een hond. Vaak zijn niet de maandelijkse vaste lasten het probleem, maar die onverwachte dierenartsuitgaves en iemand in de schuldsanering houdt geen 200 euro per maand over om de dierenarts af te betalen en ik kan dan ook best begrijpen dat een dierenarts beslist om de operatie niet uit te voeren omdat hij weet dat er nooit geld zal komen, misschien had hij ook al eerdere ervaringen met deze mevrouw en heeft hij van daaruit gehandeld.
Er is trouwens ook ergens een kliniek die een soort fonds heeft speciaal voor dieren die medische hulp nodig hebben, maar waarvan de eigenaar deze niet kan betalen. Onder bepaalde voorwaarden wordt de hulp dan gratis aangeboden. Ik heb het een keer op een website gezien, maar kan me niet meer herinneren welke kliniek dat was.
Toen ik dat stukje op tv zag dacht ik dus: die heeft het goed voor elkaar. HvN bellen, zielig verhaal ophangen en het geld komt naar je toe rollen, terwijl ik elke dag moet werken om de dierenarts te betalen. Nu heeft het natuurlijk ook met een stukje trots te maken, ik betaal liever m'n eigen rekeningen dan dat ik bij mensen moet gaan bedelen door op nationale televisie te gaan, maar het zet je toch wel even aan het denken.
Voor wat betreft mensen zonder geld mogen geen honden nemen. Ik ben zelf ook niet echt vermogend, maar kan nog zonder problemen elke maand voer kopen en ook voor kleine dingen kan ik zonder problemen de dierenarts betalen. Mochten er weer hele grote rekeningen in de toekomst komen dan heb ik gelukkig een begripvolle dierenarts die zijn geld niet meteen hoeft.
Ik vind dat mensen die grote financiele problemen hebben (en in de schuldsanering is dat zo) heel goed na moeten denken over het aanschaffen van een hond. Vaak zijn niet de maandelijkse vaste lasten het probleem, maar die onverwachte dierenartsuitgaves en iemand in de schuldsanering houdt geen 200 euro per maand over om de dierenarts af te betalen en ik kan dan ook best begrijpen dat een dierenarts beslist om de operatie niet uit te voeren omdat hij weet dat er nooit geld zal komen, misschien had hij ook al eerdere ervaringen met deze mevrouw en heeft hij van daaruit gehandeld.
Er is trouwens ook ergens een kliniek die een soort fonds heeft speciaal voor dieren die medische hulp nodig hebben, maar waarvan de eigenaar deze niet kan betalen. Onder bepaalde voorwaarden wordt de hulp dan gratis aangeboden. Ik heb het een keer op een website gezien, maar kan me niet meer herinneren welke kliniek dat was.
-
Petra68
- Actief
- Mijn ras(sen): yorkshire terrier
En ik heb die uitzending ook gezien en ik vind het ook schandalig dat ze een hond heeft.
Misschien had ze die hond al voordat ze in de schuldsanering ging, maar dat lijkt me sterk, zoiets zie je vantevoren wel aankomen toch.
En je kan toch altijd wel een regeling treffen met de d.a.
Trouwens...dat ze geen geld had voor d'r hondje vond ik tot daar aantoe, maar ze rookte wel, wat kost dat wel niet dan?
Ik hoop dat het hondje nu geholpen is ondertussen, want dit is onmenselijk, je laat je hond toch niet 4 weken met een gebroken poot lopen? Het moest haarzelf eens overkomen, dan piept ze wel anders.
Misschien had ze die hond al voordat ze in de schuldsanering ging, maar dat lijkt me sterk, zoiets zie je vantevoren wel aankomen toch.
En je kan toch altijd wel een regeling treffen met de d.a.
Trouwens...dat ze geen geld had voor d'r hondje vond ik tot daar aantoe, maar ze rookte wel, wat kost dat wel niet dan?
Ik hoop dat het hondje nu geholpen is ondertussen, want dit is onmenselijk, je laat je hond toch niet 4 weken met een gebroken poot lopen? Het moest haarzelf eens overkomen, dan piept ze wel anders.
-
Essy
zat ik ook al aan te denken. Het moet best te doen zijn als je thuis bent om in ruil voor voer en een verzekering voor je eigen hond op de hond van een ander te passen. Is iemand die werkt ook erg gelukkig mee en als je niet kunt werken en in de schuldhulperlening zit heb je toch nog een hond waar je veel plezier uit kunt putten.chrico schreef:Nee klopt, maar hier gaat het om iemand die in de shit zit en dan alsnog tegen beter weten in een hond in huis neemt en hem medische zorg onthoud omdat er geen geld is (wat zij dus bij de aanschaf van de hond ook al niet had).Eline* schreef:Hahaha, Wina is de perfectionist bij uitstek!chrico schreef:Wat maakt het een verschil dan?? hier klinkt dezelfde toon die het muziekje maaktrubella schreef:
Dus daar gaat het wel bij op, geen geld, geen dieren. (aanschaffen)
Als je dan persee (evt voor de kinderen) een hond in huis wil, er geen geld voor heb, word dan oppasmama voor een hond (help je ook nog een ander mee)
In die situatie een hond hebbben die onverzekerd is, vind ik wel onverantwooord.
- dorien83
- Actief
toen ik dus dit op het nieuws zag werd ik laaiend !!!!
een tijd terug heb ik mijn hondje ook moeten laten opreren bij DOCA in amsterdam niet door een ongeluk maar een afwijking.
mijn rekening was ook rond de €900.00.
ik zelf ben student dus hiervoor wel even erg moeilijk gehad. gelukkig ben ik verzekerd en heb ik bijna alles weer terug gekregen.
de reden dat je het bij DOCA in 1 keer moet betalen is omdat er teveel mensen weg zijn gegaan zonder te betalen maar met goede afspraken mag het ook in delen.
ik werd boos om de reden dat je met dit soort dingen rekening moet houden ik heb daarom mijn hondje verzekerd. andere zetten er geld voor opzij of maken goed afspraken met de DA.
vier weken ermee wachten is echt heel erg. en ik ben het er mee eens dat als je niet voor een hond kunt zorgen door financiele middelen je dan ook geen hond moet nemen.
van te voren er goed over nadenken en dan maar iets pessimistischer over ongelukken en of ziektes. zodat je er rekening mee kan houden.
zelf heb ik krom gelegen en binnekort zal dat weer gebeuren want ze moet naar een dermatoloog. maar ik heb voor haar gekozen dus klagen hoor je me niet.
maar het maakt me erg verdrietig dat dit soort mensens dan door een zielig verhaal dit allemaal voor elkaar krijgen. bah
misschien moet ik ook maar naar hvn met hoe zielig het is voor mijn hondje alleen is mijn trots hier voor te groot.
er zijn mensen die het veel moeilijker hebben !! en er niet voor kiezen.
een tijd terug heb ik mijn hondje ook moeten laten opreren bij DOCA in amsterdam niet door een ongeluk maar een afwijking.
mijn rekening was ook rond de €900.00.
ik zelf ben student dus hiervoor wel even erg moeilijk gehad. gelukkig ben ik verzekerd en heb ik bijna alles weer terug gekregen.
de reden dat je het bij DOCA in 1 keer moet betalen is omdat er teveel mensen weg zijn gegaan zonder te betalen maar met goede afspraken mag het ook in delen.
ik werd boos om de reden dat je met dit soort dingen rekening moet houden ik heb daarom mijn hondje verzekerd. andere zetten er geld voor opzij of maken goed afspraken met de DA.
vier weken ermee wachten is echt heel erg. en ik ben het er mee eens dat als je niet voor een hond kunt zorgen door financiele middelen je dan ook geen hond moet nemen.
van te voren er goed over nadenken en dan maar iets pessimistischer over ongelukken en of ziektes. zodat je er rekening mee kan houden.
zelf heb ik krom gelegen en binnekort zal dat weer gebeuren want ze moet naar een dermatoloog. maar ik heb voor haar gekozen dus klagen hoor je me niet.
maar het maakt me erg verdrietig dat dit soort mensens dan door een zielig verhaal dit allemaal voor elkaar krijgen. bah
misschien moet ik ook maar naar hvn met hoe zielig het is voor mijn hondje alleen is mijn trots hier voor te groot.
er zijn mensen die het veel moeilijker hebben !! en er niet voor kiezen.
-
Selian
- Actief
- Mijn ras(sen): Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
Selian Border Collie's - Locatie: Hoogezand
- Contacteer:
ik denk als je het geld er niet voor hebt je geen hond moet kopen. Met zulke dingen moeten rekening gehouden met aanschaf van een hond.
Wij doen het bij de dierenarts altijd op rekening, die wordt opgestuurd en zodra die in huis is betalen we hem. Als je dierenarts uit legt dat je even moet wachtten op je loon ofzo is dit geen enkel probleem. Ik meen dat termijn betalingen ook geen probleem zijn bij de onze.
xxx
Wij doen het bij de dierenarts altijd op rekening, die wordt opgestuurd en zodra die in huis is betalen we hem. Als je dierenarts uit legt dat je even moet wachtten op je loon ofzo is dit geen enkel probleem. Ik meen dat termijn betalingen ook geen probleem zijn bij de onze.
xxx
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
- jetty
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Je weet nou een keer dat dieren geld kosten. Wij hebben 4 jaar geleden twee cairn terriers overgenomen van iemand, die zwaar verwaarloosd waren, ze hadden 5 jaar buiten gezeten, krom gegroeide nagels enz. Eeen moest meteen geopereerd worden want die had een van zijn ballen in zijn buik zitten en de andere bleek na 8 weken nierproblemen te hebben, moest meteen aan het infuus en was weer 4 weken later dood.
Totale kosten meer dan 2000 euro voor beiden. Tom de andere cairn is in Mei dit jaar overleden, ook weer 800 euro kosten, moest ook een infuus vanwege zijn nieren.
Daarna kregen we onze cairn Pepper ook een herplaatster, heeft ook nierproblemen en moet nu een speciaal dieet.
We wilden nog een cairn overnemen van een vriendin van mij een paar maanden geleden, maar die is ondertussen gegrepen door een andere hond, totale kosten inmiddels ook 3500 euro en de tegenpartij wil de kosten niet betalen. ( zie ook forum hond en leed) Kortom, ik ben blij dat wij niet van een minimum hoeven te leven want dat had ik ook hart in nederland een brief kunnen schrijven.
Probeer je wat goeds te doen door dieren van een ander onderdak te bieden en keer op keer problemen, maar, OOK DAT WEET JE ALS JE ER AAN BEGINT DIEREN KOSTEN GELD! net als kinderen trouwens.
Totale kosten meer dan 2000 euro voor beiden. Tom de andere cairn is in Mei dit jaar overleden, ook weer 800 euro kosten, moest ook een infuus vanwege zijn nieren.
Daarna kregen we onze cairn Pepper ook een herplaatster, heeft ook nierproblemen en moet nu een speciaal dieet.
We wilden nog een cairn overnemen van een vriendin van mij een paar maanden geleden, maar die is ondertussen gegrepen door een andere hond, totale kosten inmiddels ook 3500 euro en de tegenpartij wil de kosten niet betalen. ( zie ook forum hond en leed) Kortom, ik ben blij dat wij niet van een minimum hoeven te leven want dat had ik ook hart in nederland een brief kunnen schrijven.
Probeer je wat goeds te doen door dieren van een ander onderdak te bieden en keer op keer problemen, maar, OOK DAT WEET JE ALS JE ER AAN BEGINT DIEREN KOSTEN GELD! net als kinderen trouwens.
Many people will walk in and out of your life,
but only true friends will leave footprints in your heart
http://members.home.nl/sanderenjettyvanhelvoort
but only true friends will leave footprints in your heart
http://members.home.nl/sanderenjettyvanhelvoort
- Donnaperra
- Vaste gebruiker
Of je nou in de schuld zit of dat je nou in de schuld komt, het een is niet een heel ander verhaal dan het andere.
Die hond schijnt volgens de overlevering al 4 weken met die gebroken poot te hebben rondgelopen en die DA zal verschillende mogelijkheden afgewogen hebben.
Of die poot was al weer aan het helen en het was niet urgent meer.Hond had dus geen pijn. Dan zou je het dus opnieuw moeten breken enz...
Of die DA ziet een hond met pijn en dan bel je meteen de dierenbescherming voor een inspecteur die dan de hond in beslag neemt wegens dierenmishandeling, of je opereert de hond op afbetaling.
Je kunt mij niet wijs maken dat deze DA gewoon NIKS gedaan heeft.
Weet iemand toevallig het vervolg of eind van dit verhaal??
Die hond schijnt volgens de overlevering al 4 weken met die gebroken poot te hebben rondgelopen en die DA zal verschillende mogelijkheden afgewogen hebben.
Of die poot was al weer aan het helen en het was niet urgent meer.Hond had dus geen pijn. Dan zou je het dus opnieuw moeten breken enz...
Of die DA ziet een hond met pijn en dan bel je meteen de dierenbescherming voor een inspecteur die dan de hond in beslag neemt wegens dierenmishandeling, of je opereert de hond op afbetaling.
Je kunt mij niet wijs maken dat deze DA gewoon NIKS gedaan heeft.
Weet iemand toevallig het vervolg of eind van dit verhaal??
Dierenleed moeten we samen aanpakken
-
Neeltje
De hond had gewoon herplaatst moeten worden.
Snap ook niet waarom de DA voor niets zou moeten werken? Ik ga ook niet voor niets werken, ben wel gek. En ja betalingsregelingen kunnen vaak, maar lijkt me logisch dat je dan al vaste klant bent bij die desbetreffende DA, maar van 'n kale kip valt niet te plukken. En inderdaad als ze zo veel van d'r hond had gehouden, rook 'n paar weken niet, heb je het geld vast zo bij elkaar.
Maar goed, de 'dommen' hebben weer gewonnen en alles geregeld gekregen, schijnt dat de wereld er zo steeds meer uit gaat zien. Als ik geen geld heb voor iets dat ik zoooooooo graag wil, ja dan heb ik ook pech, dan komt het er niet.
Iemand schreef ook dat mensen al haast geen geld hebben voor de kinderen, ja sorry, dan neem je ze niet?? Je bent toch ook niet verplicht om kinderen te nemen?? Ik had ooit ook 3 katten, nu nog 1, maar hoe graag ik misschien er weer meer zou hebben, kan het me niet meer veroorloven, dus houd ik het bij de ene die er nog is? Waarom denken mensen heden ten dage zo vaak dat ze alles maar moeten hebben wat ze willen??
Snap ook niet waarom de DA voor niets zou moeten werken? Ik ga ook niet voor niets werken, ben wel gek. En ja betalingsregelingen kunnen vaak, maar lijkt me logisch dat je dan al vaste klant bent bij die desbetreffende DA, maar van 'n kale kip valt niet te plukken. En inderdaad als ze zo veel van d'r hond had gehouden, rook 'n paar weken niet, heb je het geld vast zo bij elkaar.
Maar goed, de 'dommen' hebben weer gewonnen en alles geregeld gekregen, schijnt dat de wereld er zo steeds meer uit gaat zien. Als ik geen geld heb voor iets dat ik zoooooooo graag wil, ja dan heb ik ook pech, dan komt het er niet.
Iemand schreef ook dat mensen al haast geen geld hebben voor de kinderen, ja sorry, dan neem je ze niet?? Je bent toch ook niet verplicht om kinderen te nemen?? Ik had ooit ook 3 katten, nu nog 1, maar hoe graag ik misschien er weer meer zou hebben, kan het me niet meer veroorloven, dus houd ik het bij de ene die er nog is? Waarom denken mensen heden ten dage zo vaak dat ze alles maar moeten hebben wat ze willen??
- Donnaperra
- Vaste gebruiker
- Donnaperra
- Vaste gebruiker
o.k. fantastisch,
Dan mag je wel veronderstellen dat die mevrouw ter goeder trouw is en gewoon in paniek geweest is om het niet te vertellen uit angst dat haar hondje afgepakt wordt. De DB gaat dit nu heus wel in de gaten houden.
Wat een fijn kerstverhaal dit. Ja,ja, ik weet het, ik weet het.....maar toch geef haar een kans......
Wie weet gaat ze nu in haar kringetje wel tegen anderen zeggen dat ze gewoon hun mond open moeten doen.Dus misschien worden er hier ook wel andere dieren mee geholpen.
Dan mag je wel veronderstellen dat die mevrouw ter goeder trouw is en gewoon in paniek geweest is om het niet te vertellen uit angst dat haar hondje afgepakt wordt. De DB gaat dit nu heus wel in de gaten houden.
Wat een fijn kerstverhaal dit. Ja,ja, ik weet het, ik weet het.....maar toch geef haar een kans......
Wie weet gaat ze nu in haar kringetje wel tegen anderen zeggen dat ze gewoon hun mond open moeten doen.Dus misschien worden er hier ook wel andere dieren mee geholpen.
Dierenleed moeten we samen aanpakken