http://www.photoshoproadmap.com/Photosh ... -recent/4/lidy2 schreef:Oeps, ik lees dit nu pas. Heb je die plugin van vanderlee, Femia? Die is voor Photoshop (Elements). Nou ja, zo te zien wel, want 't werkt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Crea-Bea met onderschrift topic,en andere psp wensen
Moderators: moderatorteam, twinkeltje
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Leane
De fokker van Xavier en Winter vroeg hoe ik toch aan die mooie creatie's kwam en vertelde dat ik ze hier liet maken. Nu vroeg ze of jullie mischien een kerstkaart voor haar kunnen maken ? De maat moet dus groter zijn dan voor een onderschrift ivm dat het afgedrukt moet worden.
Als text " Rottweilerkennel van Brixenburg wenst je een voorspoedig 2008 "

Deze foto mischien als vageachtergrond als dat kan

Ze houdt niet van een hoop poespas. Dus geen mutsjes bij de honden op enz. Gewoon een beetje chique
Als text " Rottweilerkennel van Brixenburg wenst je een voorspoedig 2008 "

Deze foto mischien als vageachtergrond als dat kan

Ze houdt niet van een hoop poespas. Dus geen mutsjes bij de honden op enz. Gewoon een beetje chique
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Leane, ik en ermee bezig geweest, maar kan er niks van bakken 
Een kerstachtergrond icm de pakwerkende hond, is geen gezicht.... de pakwerkende hond als achtergrond, gaat niet ivm het formaat van de kaart (foto is verticaal ipv horizontaal).
Dus of er moet een andere foto komen van de pakwerkende hond of misschien dat het iemand anders zo lukt?
Een kerstachtergrond icm de pakwerkende hond, is geen gezicht.... de pakwerkende hond als achtergrond, gaat niet ivm het formaat van de kaart (foto is verticaal ipv horizontaal).
Dus of er moet een andere foto komen van de pakwerkende hond of misschien dat het iemand anders zo lukt?
-
S@ndr@
- Zeer actief
nee, ik liep op precies hetzelfde vastCaro. schreef:Leane, ik en ermee bezig geweest, maar kan er niks van bakken
![]()
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- twinkeltje
- moderator
- twinkeltje
- moderator
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Wytsypytsy
- Actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat was zweten Leane 
Ik vond 'm erg moeilijk.... heb ook maar twee Rottweilers gebruikt, anders is het hele idee weg en wordt het niet mooi.
Kijk maar of ze het leuk vindt. Ik heb de bewerking dus ook in groot formaat bewaard (en dan maar hopen dat de afdruk alle randen pakt :N: bij mijn printer, formaat afdruk 10x15 pakt ie 'm goed ):

Ik vond 'm erg moeilijk.... heb ook maar twee Rottweilers gebruikt, anders is het hele idee weg en wordt het niet mooi.
Kijk maar of ze het leuk vindt. Ik heb de bewerking dus ook in groot formaat bewaard (en dan maar hopen dat de afdruk alle randen pakt :N: bij mijn printer, formaat afdruk 10x15 pakt ie 'm goed ):

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, maar dit moet op groot formaat en dat is heel andersfenneke schreef:ik weet het niet carolien
ik heb mooieren van je gezien
Je moet sowieso een achtergrond vinden van groot formaat, deze moet ook rustig zijn.
Je zit met de randen, want daar kan je niks mee ivm de afdruk (anders moet het op de mm en dan lukt nooit bij een afdruk).
Het werkt dus niet hetzelfde als een klein onderschriftje
En de foto's zijn heel klein t.o.v. de achtergrond, dus je kan heel weinig met de foto's doen omdat ze anders niet meer scherp zijn.
En ik vond 'm gewoon moeilijk, ben hier in totaal 2 uur mee bezig geweest
(mijn idee is trouwens één foto van een Rottweilerkop, moet wel op groot formaat, deze wazig maken en dan de tekst erbij.... wordt vierkant dan. Maar dat lijkt mij veel mooier).
Laatst gewijzigd door Caro. op 06 dec 2007 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
S@ndr@
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, deze bewerking valt echt niet mee... pfiewwww.S@ndr@ schreef:ik vind het wel heel mooi hoor, zeker omdat er geen poes pas aan te pas mocht komen![]()
valt helemaal niet mee
Maar misschien komen er nog leukere!
Of misschien heeft Leane een hele grote foto van een mooi Rottiekop en dan heb ik nog wel een leuk idee.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Er zijn heel veel problemen met de foto icm het formaat en een achtergrond :N:fenneke schreef:ik snap dat het heel veel werk is en ik vind het allemaal zo kunstig wat jullie doen![]()
maar deze --mwa --wat ik zeg je hebt ze veel mooier gemaakt maar ik zie het probleem wel
Maar je hebt wel gelijk hoor, want super enthousiast ben ik er ook niet over, alleen mooier krijg ik het niet met deze foto's
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- fenneke
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou hoorfenneke schreef:op de een of andere manier vind ik die andere onecht![]()
zoiets is mooi maar idd erg onduidelijk
Ken je psp een beetje? Dan moet je je de foto's van de vorige pagina indenken (heel klein dus), daaruit moet de hond nog gesneden worden en die moet 'ingeplakt' worden in een achtergrond van ineens 1400 pixels
Dat wordt dus volgens mij nooit mooi, omdat de verhoudingen stomweg niet kloppen
Of mijn fantasie laat me in de steek vandaag, dat kan ook
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, nog een idee dan.... ik kan het niet uitstaan, hahahaha
Maar ook hiervoor zijn de foto's dus niet groot genoeg, dus dit moet mooier (als ik grotere foto's heb), maar het gaat om het idee:

Dit is allemaal heel eenvoudig te maken Leane, maar ik heb dus de foto's in groot formaat dan nodig (en dan wordt het een stuk mooier natuurlijk).
Maar ook hiervoor zijn de foto's dus niet groot genoeg, dus dit moet mooier (als ik grotere foto's heb), maar het gaat om het idee:

Dit is allemaal heel eenvoudig te maken Leane, maar ik heb dus de foto's in groot formaat dan nodig (en dan wordt het een stuk mooier natuurlijk).
- fenneke
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
ik vind het echt wel mooiCaro. schreef:Er zijn heel veel problemen met de foto icm het formaat en een achtergrond :N:fenneke schreef:ik snap dat het heel veel werk is en ik vind het allemaal zo kunstig wat jullie doen![]()
maar deze --mwa --wat ik zeg je hebt ze veel mooier gemaakt maar ik zie het probleem wel![]()
Maar je hebt wel gelijk hoor, want super enthousiast ben ik er ook niet over, alleen mooier krijg ik het niet met deze foto's
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Wytsypytsy
- Actief
-
S@ndr@
- Zeer actief
je kunt hem ook kleiner maken, later vergroten en het scherpte onscherp masker eroverheen halen, als dat beter gaatCaro. schreef:Nou hoorfenneke schreef:op de een of andere manier vind ik die andere onecht![]()
zoiets is mooi maar idd erg onduidelijk![]()
Ken je psp een beetje? Dan moet je je de foto's van de vorige pagina indenken (heel klein dus), daaruit moet de hond nog gesneden worden en die moet 'ingeplakt' worden in een achtergrond van ineens 1400 pixelsDit omdat het een echte kaart moet worden.
Dat wordt dus volgens mij nooit mooi, omdat de verhoudingen stomweg niet kloppen![]()
Of mijn fantasie laat me in de steek vandaag, dat kan ook
-
Leane
- twinkeltje
- moderator
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Als je grotere foto's hebt, dan kunnen we eventueel nog iets anders maken, dan kan je veel meer met de koppen doenLeane schreef:Nou ik vindt die van Caro. al wel super ! Ik stuur hem in ieder geval door en vraag dan om grotere foto's !! Die heeft ze vast wel..
Ik snap ook wel dat het lastig is zo. Ik heb er helemaal geen kaas van gegeten zou niet weten hoe het moet.