Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb werkelijk geen idee wat ik zeggen of typen moet Jes.... de tranen springen zowat tegen het beeldscherm aan... wat vind ik dit immens verschrikkelijk en ontzettend oneerlijk...Hij heeft zo keihard geknokt en jij met hem, samen met de DA. waarom nou toch en waarom nou Kiefer... Ik had hem met alle liefde een paar jaar 'kado' willen geven van Rimpel, ook als dat betekend had dat ik een poosje minder van hem had mogen genieten; hij heeft het goed gehad en hobbelt gewoon door...Kiefer was van jou, maar heeft een nagenoeg net zo'n grote plek in mijn hart verovert als mijn eigen honden....De mallerd met zijn puppe-zoenkop ! Het doet me zo zeer .... ik kan me er even geen voorstelling van maken hoe jij en Reinier er aan toe zijn. Lieverds; sterkte dekt toch werkelijk de lading niet, maar meer weet ik je ook niet te wensen.... Sterkte voor nu en straks en later... Kieffielieffiepieffie; wat een VOORRECHT om je te hebben gekend ! lieverds zoals jij zijn zeldzaam en je zult altijd een prachtig mooi plekje in mijn hart hebben kereltje...
Ach Kiefer, mannetje toch... Je hebt zo gevochten, maar het heeft niet mogen baten
1 ding weet ik wel, het vrouwtje houd zielsveel van jou! Die heeft samen met jou gevochten tot het bittere einde!
Rust zacht grote beer
Niet te bevatten... Dag mooie, lieve, zachte, knappe, grappige, stoere Kiefer.. Je zult door velen gemist worden.. Sterkte Jessica en Reinier, knuffels aan Lijf..
Pfff, ik schrik me dood als ik de topic titel lees. Strijdend ten onder gegaan, godverdomme. Ik heb veel respect voorde manier waarop jullie hiermee om zijn gegaan. En nu ga ik even een potje janken.
Zo hard gevochten, niet mogen winnen, rust zacht lieve Kief. Kort geleden mochten we je ontmoeten en je liet gelijk een onuitwisbare indruk achter, je was een bijzondere hond en dat was je.
Sterkte Jessica en Reinier, wat zullen jullie Kiefer missen (ook een dikke knuf voor Lijf).
Laatst gewijzigd door linn op 05 apr 2013 22:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Hutsje schreef:kiefer is zojuist overleden. mijn allerbeste vriend, mijn kanjer, mijn once in a lifetime hond, mijn alles...
Och nee
Jess ............................ heel, heel veel sterkte
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Er zijn weinig forumhonden waarom ik écht huil, maar nu staan de tranen in mijn ogen. Wat vreselijk. Heel veel sterkte. Zó knokken, en dan mag het niet baten.
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
Het is niet eerlijk als je zo'n tijd geknokt hebt zoals jullie en dan op het laatst alsnog verliezen. Jullie hebben al het mogelijke gedaan en zo te lezen stond iedere beslissing in het belang van Kiefer, dus beter hadden jullie het niet kunnen doen. Ronduit kut dat het ondanks dat en ondanks Kiefers veerkracht niet goed mocht aflopen.
Wat verschikkelijk. Zo hard gevochten en toch de strijd verloren.
We hebben hier in stilte meegeleefd en meegeduimd maar helaas.
Heel veel sterkte gewenst.
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020 slaap zacht lieve meid