of de teef nou wel of niet uitdaagt is om het even, je ga de kat niet op het spek binden je komt met een loopse teef ook niet op het trainings veld of in de show ring, dus ook niet in het losloop gebied.Debora schreef:Ik mag aannemen dat jij de capaciteiten heb om je honden zelf op te voeden. Ik vind het wel heel makkelijk om overal maar de teven de schuld van te geven, blijkbaar mag een reu alles maar dan ook alles doen. Sorry, maar dat kwakkie gaat er bij mij niet in.Mol schreef:kom jij dan maar bij mij langs en ga jij Jake dan maar eens leren dat hij niet achter een lekker geil wijfie aan mag, dat is het zelfde als een vent een bloot vroutje ziet en die gaat hem staan uit dagenDebora schreef:Volgens mij is het gewoon een kwestie van opvoeding bij een reu, daarnaast zijn hormoonhuishouding. Je kan je reu ook opvoeden dat hij niet kwakkeloos achter elke teef aangaat. Nou ja, mij is het in ieder geval gelukt.Ik vind het jammer dat het topic zich gesplitst heeft in reu-vs. teveneigenaren, een teef heeft net zoveel recht om te mogen genieten als een reu en andersom net zo.
molWie zegt trouwens dat een teef uit zit te dagen? Niet elke teef is gedient van oversexte reu, maar ja als de eigenaar het allemaal maar best vind en zich verschuilt onder het motto "het ligt aan de teef". Dan ligt het inderdaad niet aan de hond, maar aan het baasje.
mol