Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wk Breda

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Ascha
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ascha »

Boris schreef:Voor b.v. de Bondstrofee kan je ook niet intrainen, maar meestal ga je dan toch een stadion opzoeken om te oefenen... al is het maar een keer, als je een onervaren hond hebt die voor het eerst meedoet lijkt me dit alleen maar verstandig???
Ja natuurlijk moet je dat doen..
Ik zou het raar vinden van niet..
Delete MIJ van dit FORUM aub..
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Boris schreef:Dat intrainen stelde ook niet zoveel voor hoor.... kijk maar naar het tijdschema.... voor een team geloof ik 20 minuten.... dus echt intrainen moet je het niet zien.... meer om even de haag te proberen en de verstekken denk ik????
gewoon hetgene doen waar je denkt dat het voor nodig is om voor in te trainen. Je hoeft ook niet een compleet programma te lopen dat is nergens voor nodig. Even revieren of inderdaad haag ofzo... :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”