Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
welk ras voldoet hieraan het best
Moderator: moderatorteam
mijn antwoord van de zrust was eigenlijk een antwoord op de allereerste vraag van deze topic waar het hier over gaat een hotel???snap ik allemaal niet meer.nee een rus is geen geschikte hond om vreemde mensen op je terrein te laten het is en blijft een uitstekende waakhond.een zrt zal je echt niet direct aanvallen en bijten ze zullen eerder bij je blijven blaffen om de baas te waarschuwen.als je dan weg gaat rennen ja ok dan zullen ze je wel in een arm ofzo grijpen.
hier was mijn antwoord op.een zrt.behalve kortharig had ik even over het hoofd gezien.stel ik zou me niet meer veilig voelen in mijn huisje, en ik zou er een grote hond bij willen voor bescherming
wat zouden jullie dan aanraden
hij moet dus groot zijn, lief voor andere honden, katten ed
rustig van aard, geen blaffer, niet nerveus, geen urenlange wandelingen nodig hebben
Meer het afschrikeffect hebben dan echt in de aanval gaan, en daarbij natuurlijk redelijk gezond oja en kortharig