Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwchrico schreef:Wist je dat niet, ik ga jou de hersens inmeppen maar je mag niets terug doen anders ga ik huilen en piepen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Loslopende honden op ruiterpaden
Moderator: moderatorteam
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Je snapt het niet Martijn, daar moet je pabo voor gehad hebben om dit gedrag als humor te zienMartijn schreef:Zei de zuurste muts van hondenforum.nljoe schreef: Lang leve de zonnige kijk op het leven:

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Asterix
- Zeer actief
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Asterix
- Zeer actief
Ja.................
als spuit 11 wil ik toch ook nog eventjes iets over paarden zeggen,
Beer blafte altijd als een idioot naar paarden en ik heb hem er van kleine pup af aan toch mee in contact gebracht. Maar ineens waren ze eng of spannend, ik weet het niet.
Dus heel irritant terwijl er een paard keurig over het ruiterpad rende of draafde ofzo, ik weet niet wat paarden doen, ging Beer dus er achter aan en blaffen enzo.
Tot mijn schande en ergernis had ik hem dus dan ook totaal niet onder controle. Totdat er een keertje een bijzonder vriendelijk ruiter voorbij kwam. Beer weer als een gek blaffen natuurlijk , achter de achterpoten aan.
En ze bleef gewoon staan met haar paard. Ik dacht oje nou krijgen we een riedel". Maar ze bleef vriendelijk, echt klasse. En bleef helemaal relaxed staan met het paard, draaide hem inderdaad om en bleef een beetje met mij praten en deed vriendelijk tegen Beer. Die was helemaal verstomd van verbazing leek het wel. Ze is wel tien minuten blijen staan en Beer ging weg om ergens e gaan snuffelen.
Vanaf die tijd is hij niet meer zo geinteresseerd in paarden, op deze manier kon ik hem goed gaan afleiden met stokken en balletjes enzo en gek doen als er een paard aan kwam. Het hele vreemde was ervan af en daardoor is het eigenlijk overgegaan. Nu kan hij er gewoon langs lopen, en dan ben ik zo trots op mijn kleine witte keurig opgevoedde
hond. 

Beer blafte altijd als een idioot naar paarden en ik heb hem er van kleine pup af aan toch mee in contact gebracht. Maar ineens waren ze eng of spannend, ik weet het niet.
Dus heel irritant terwijl er een paard keurig over het ruiterpad rende of draafde ofzo, ik weet niet wat paarden doen, ging Beer dus er achter aan en blaffen enzo.
Tot mijn schande en ergernis had ik hem dus dan ook totaal niet onder controle. Totdat er een keertje een bijzonder vriendelijk ruiter voorbij kwam. Beer weer als een gek blaffen natuurlijk , achter de achterpoten aan.
En ze bleef gewoon staan met haar paard. Ik dacht oje nou krijgen we een riedel". Maar ze bleef vriendelijk, echt klasse. En bleef helemaal relaxed staan met het paard, draaide hem inderdaad om en bleef een beetje met mij praten en deed vriendelijk tegen Beer. Die was helemaal verstomd van verbazing leek het wel. Ze is wel tien minuten blijen staan en Beer ging weg om ergens e gaan snuffelen.
Vanaf die tijd is hij niet meer zo geinteresseerd in paarden, op deze manier kon ik hem goed gaan afleiden met stokken en balletjes enzo en gek doen als er een paard aan kwam. Het hele vreemde was ervan af en daardoor is het eigenlijk overgegaan. Nu kan hij er gewoon langs lopen, en dan ben ik zo trots op mijn kleine witte keurig opgevoedde

- iones
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dan moet je wel een ruiter treffen met een paard wat "hond-proof" is natuurlijk! Super trouwens van die vrouw, die had vast zelf ook een hond.Baily schreef:
Vanaf die tijd is hij niet meer zo geinteresseerd in paarden, op deze manier kon ik hem goed gaan afleiden met stokken en balletjes enzo en gek doen als er een paard aan kwam. Het hele vreemde was ervan af en daardoor is het eigenlijk overgegaan. Nu kan hij er gewoon langs lopen, en dan ben ik zo trots op mijn kleine witte keurig opgevoeddehond.
- iones
- Zeer actief
dat zou de omgedraaide wereld zijn. Ga zelf maar weg, want jij bent het ergste van allemaal. Jij laat werkelijk niemand in z'n waarde.v.d Lupinehof schreef:moet je lekker weg gaaniones schreef:Ik ken geen een forum waar zoveel discussies kapot gaan door ruzies als hier.
mol
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Mol
- Zeer actief
nope ,zeker personen zoals jij waar ik gewoon kots miselijk van word met je bevooroordelend gedrag over mensen die je totaal niet kent.iones schreef:dat zou de omgedraaide wereld zijn. Ga zelf maar weg, want jij bent het ergste van allemaal. Jij laat werkelijk niemand in z'n waarde.v.d Lupinehof schreef:moet je lekker weg gaaniones schreef:Ik ken geen een forum waar zoveel discussies kapot gaan door ruzies als hier.
mol
je bent zelf nog 6 keer erger met je stooktrollen gedrag
mol

- iones
- Zeer actief
lever maar bewijs dat ik stook. Laat het maar zien, met quotes.
Want je L U L T maar een end weg.
Dit is trouwens het laatste wat ik er van zeg, anders verlaag ik me tot jouw gedrag.
:
Dit is trouwens het laatste wat ik er van zeg, anders verlaag ik me tot jouw gedrag.

'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Mol
- Zeer actief
ach kom nou toch je komt in elk onderdeel terug over iets wat ik gezegt heb in een ander topic daar hoef ik niks voor tequote want je weet donders goed wat ik bedoel of ben je nu opeens op je achterhoofd gevalleniones schreef:lever maar bewijs dat ik stook. Laat het maar zien, met quotes.
mol

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: Loslopende honden op ruiterpaden
Al die paarden rijders moeten gewoon van hun knol af vallen, ze zijn arrogant, en de paarden poepen werkelijk kilo's tegelijk vlak voor je deur en ze laten het liggen, dan hebben ze vaak loslopende honden bij zich waar ze ook geen overwicht op hebben, dan hebben de vrouwen allemaal kromme benen, ze hebben een eigen ruiterpad, en wij honden liefhebbers waar het meeste belasting geld mee wordt verdiend oa door dierenartsen hondenbelasting hondenvoer hondenboeken enz enz moeten zich aan alle regeltjes houden.Cleo schreef:Wat heb ik daar een hekel aan!
Ik heb het hier al eerder verteld dat ik het erg storend vind, als ik te paard netjes op het ruiterpad blijf continu loslopende honden tegen kom, waarbij vaak geen baas te bekennen is, of pas veel later als een leed al geschied kan zijn.
Gelukkig trapt mijn paard niet meer! naar vreemde honden!
Vanavond even een bos rondje gedaan op het paard. Tot 4x toe loslopende honden tegen gekomen die er maar om heen bleven springen.
Ben blij dat ik een koudbloed heb, ook al zegt dat niet alles. De 4e keer denderde uit het niets een ridgeback en een berner sennen'r op mijn paard af. Paard stond veel angsten uit, durfde niet meer voor- of achteruit. (gelukkig maar, mijn vorige paard had al lang de benen genomen)
Uiteindelijk kwamen de bazen van de honden aangelopen. Heb even verteld wat er aan de hand was. Aan de riem doen ho maar![]()
Ze moesten maar luisteren, wat de honden niet deden.
Met veel heisa heb ik mijn paard er toch langs gekregen.
Daarnaast mogen honden in dat gebied helemaal niet los lopen.
4x, Tijdens een ritje van 3/4 uur in het bos vind ik best veel.
Gr Bertus.
- Cyntha
- Actief
Nou zeg 8Oidorh schreef:Al die paarden rijders moeten gewoon van hun knol af vallen, ze zijn arrogant, en de paarden poepen werkelijk kilo's tegelijk vlak voor je deur en ze laten het liggen, dan hebben ze vaak loslopende honden bij zich waar ze ook geen overwicht op hebben, dan hebben de vrouwen allemaal kromme benen, ze hebben een eigen ruiterpad, en wij honden liefhebbers waar het meeste belasting geld mee wordt verdiend oa door dierenartsen hondenbelasting hondenvoer hondenboeken enz enz moeten zich aan alle regeltjes houden.Cleo schreef:Wat heb ik daar een hekel aan!
Ik heb het hier al eerder verteld dat ik het erg storend vind, als ik te paard netjes op het ruiterpad blijf continu loslopende honden tegen kom, waarbij vaak geen baas te bekennen is, of pas veel later als een leed al geschied kan zijn.
Vanavond even een bos rondje gedaan op het paard. Tot 4x toe loslopende honden tegen gekomen die er maar om heen bleven springen.
Ben blij dat ik een koudbloed heb, ook al zegt dat niet alles. De 4e keer denderde uit het niets een ridgeback en een berner sennen'r op mijn paard af. Paard stond veel angsten uit, durfde niet meer voor- of achteruit. (gelukkig maar, mijn vorige paard had al lang de benen genomen)
Uiteindelijk kwamen de bazen van de honden aangelopen. Heb even verteld wat er aan de hand was. Aan de riem doen ho maar![]()
Gr Bertus.

Ik ben het WEL met Cleo eens hoor! Ik heb beide: hond en paard en ik neem mijn hond dus niet mee als ik ga rijden. Inderdaad dan heb je dr geen controle over naar mijn mening.
Bovendien woon ik aan de rand van een natuurgebied en zal dus niemand lastig vallen met poep e.d. maar kan me voorstellen dat dat aso is! Gelukkig ben ik niet zo!

Verder vind ik het ook erg vervelend en gevaarlijk voor beide partijen als honden los of aangelijnd op het ruiterpad lopen. Zelf doe ik dat ook niet als ik met de hond ben, het is tenslotte een Ruiterpad, de naam zegt het niet voor niks! Net zoals ik behoor op te letten als ik in een losloopgebied voor honden kom!!
En arrogant, dank je wel hoor! Kotzichtig om zo te denken, net zoals je niet alle hondenbezitters over een kam kan scheren, kun je dat ook niet met ruiters!

En belasting! Die betalen we allemaal en als je dat oneerlijk vind moet je niet ruiters aanvallen maar het ministerie!

Jammer hoor!

Groetjes Cyntha..Trotse eigenaresse van mijn newfoundlander Bas, paard Storm, prairiehondjes en slang!

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Nou Bertus, als je het niet erg vindt blijf ik liever op mijn paard zitten dan eraf te vallen!idorh schreef: Al die paarden rijders moeten gewoon van hun knol af vallen, ze zijn arrogant, en de paarden poepen werkelijk kilo's tegelijk vlak voor je deur en ze laten het liggen, dan hebben ze vaak loslopende honden bij zich waar ze ook geen overwicht op hebben, dan hebben de vrouwen allemaal kromme benen, ze hebben een eigen ruiterpad, en wij honden liefhebbers waar het meeste belasting geld mee wordt verdiend oa door dierenartsen hondenbelasting hondenvoer hondenboeken enz enz moeten zich aan alle regeltjes houden.
Gr Bertus.

En ja, je hebt gelijk, IK heb kromme poten, maar ik ken zat ruiters die dat niet hebben!
Als ik met mijn paard buiten rijd (gebeurt niet vaak eigenlijk) neem ik nooit mijn hond mee, je kunt maar 1 dier tegelijk goed corrigeren als er iets fout gaat.
Ik kan me overigens je ergernis over poep en het verhaal over de hondenbelasting wel delen hoor. Ook al heb ik een paard wil dat niet zeggen dat ik ook oogkleppen op heb! En zeker niet dat ik arrogant zou zijn, alhoewel je ongetwijfeld wel arrogante ruiters zult tegenkomen, evenals arrogante hondenbezitters trouwens! Dat is nou eenmaal geen eigenschap die gekoppeld zit aan wat voor dier je hebt...
Ja dat denk ik ook, het was een wereldmens vond ik. Als er nou wat vaker zo werd gereageerd dan zag het er al een stuk beter uit. Soms kunnen ogenschijnlijk kleine dingen toch een verschil maken. Ik heb daardoor nu wel een hond die niet meer achter paarden aangaat. Ik denk dat baasjes van die hond dat ook vervelend vinden als hun hond dat doet.Suzanne de Lange schreef:Dan moet je wel een ruiter treffen met een paard wat "hond-proof" is natuurlijk! Super trouwens van die vrouw, die had vast zelf ook een hond.Baily schreef:
Vanaf die tijd is hij niet meer zo geinteresseerd in paarden, op deze manier kon ik hem goed gaan afleiden met stokken en balletjes enzo en gek doen als er een paard aan kwam. Het hele vreemde was ervan af en daardoor is het eigenlijk overgegaan. Nu kan hij er gewoon langs lopen, en dan ben ik zo trots op mijn kleine witte keurig opgevoeddehond.
Maar er zijn maar weinig mensen die zo reageren als zij. Ik heb ook andere ervaringen hoor. Ik liep nietsvermoedend in het losloopgebied met mijn honden los.........

Komt er ineens een vrouw de hoek om fietsen achter een bosje vandaan, die ik niet kon zien aankomen. Het was trouwens een voetpad waar ze fietste en geen ruiterpad. Met een paard aan een lijn naast haar. Daarachter fietste nog een man. Dino erachter aan natuurlijk. Hij is wel in voor eenlolletje en had nog niet een paard van zo dichtbij gezien. Hij deed verder niks, Gewoon nieuwsgierig. Gaat ze uit haar dak dat ik mijn hond bij me moet houden en anders laat ze haar paard schoppen........ 8O

Ik zei "ik dacht het niet. Ik kan ook niet weten dat er een paard de hoek om komt fietsen het is hier tenslotte geen ruiterpad"En dat paard werd een beetje nerveus. Moest misschien wennen maar dan ga je toch niet door een losloopgebied fietsen op de voetpaden."
Zegt ze "ja maar ik heb mijn paard aan de lijn, dus ik sta in mijn recht. Waarop ik natuurlijk zei dat mijn hond beter luisterde als haar paard.
Kortom een ordinaire ruzie dus. Volgende keer hoop ik net zo mijn zelfbeheersing te bewaren als die eerste mevrouw op dat paard.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja jij hebt de meest arrogante kromme benen van het hele forum.Cyntha schreef:Nou zeg 8Oidorh schreef:Al die paarden rijders moeten gewoon van hun knol af vallen, ze zijn arrogant, en de paarden poepen werkelijk kilo's tegelijk vlak voor je deur en ze laten het liggen, dan hebben ze vaak loslopende honden bij zich waar ze ook geen overwicht op hebben, dan hebben de vrouwen allemaal kromme benen, ze hebben een eigen ruiterpad, en wij honden liefhebbers waar het meeste belasting geld mee wordt verdiend oa door dierenartsen hondenbelasting hondenvoer hondenboeken enz enz moeten zich aan alle regeltjes houden.Cleo schreef:Wat heb ik daar een hekel aan!
Gr Bertus.! Aardige reaktie zeg!!!!
Ik ben het WEL met Cleo eens hoor! Ik heb beide: hond en paard en ik neem mijn hond dus niet mee als ik ga rijden. Inderdaad dan heb je dr geen controle over naar mijn mening.
Bovendien woon ik aan de rand van een natuurgebied en zal dus niemand lastig vallen met poep e.d. maar kan me voorstellen dat dat aso is! Gelukkig ben ik niet zo!![]()
Verder vind ik het ook erg vervelend en gevaarlijk voor beide partijen als honden los of aangelijnd op het ruiterpad lopen. Zelf doe ik dat ook niet als ik met de hond ben, het is tenslotte een Ruiterpad, de naam zegt het niet voor niks! Net zoals ik behoor op te letten als ik in een losloopgebied voor honden kom!!
En arrogant, dank je wel hoor! Kotzichtig om zo te denken, net zoals je niet alle hondenbezitters over een kam kan scheren, kun je dat ook niet met ruiters!![]()
!
En belasting! Die betalen we allemaal en als je dat oneerlijk vind moet je niet ruiters aanvallen maar het ministerie!![]()
Jammer hoor!
Gr Bertus.
- Cyntha
- Actief
Nouja, Bertus, erg kinderachtig om op deze manier te communiceren, jammer
!
Maarja, ieder zijn mening, ik kom graag uit voor de mijne en jij voor de jouwe, ieder zijn goed recht. Maar om mensen aftekraken slaat nergens op...
Aangezien je me niet kent, neem ik de opmerking over kromme benen niet serieus! Je mag dat vinden, maar ik als volwassen iemand praat er liever over, een discussie of twistpunt oke! Ik deel je mening dan ook op div. punten, maar ik laat me niet voor arrogant uitmaken!!! Dat slaat nergens op, vind het jammer dat je zo snel conclusies trekt!
Het ga je goed!
: 

Maarja, ieder zijn mening, ik kom graag uit voor de mijne en jij voor de jouwe, ieder zijn goed recht. Maar om mensen aftekraken slaat nergens op...
Aangezien je me niet kent, neem ik de opmerking over kromme benen niet serieus! Je mag dat vinden, maar ik als volwassen iemand praat er liever over, een discussie of twistpunt oke! Ik deel je mening dan ook op div. punten, maar ik laat me niet voor arrogant uitmaken!!! Dat slaat nergens op, vind het jammer dat je zo snel conclusies trekt!
Het ga je goed!

Groetjes Cyntha..Trotse eigenaresse van mijn newfoundlander Bas, paard Storm, prairiehondjes en slang!

- Cyntha
- Actief
Trouwens dit ben ik ook met je eens, maar het kan ook vriendelijker!!!Suzanne de Lange schreef:Nou Bertus, als je het niet erg vindt blijf ik liever op mijn paard zitten dan eraf te vallen!idorh schreef: Al die paarden rijders moeten gewoon van hun knol af vallen, ze zijn arrogant, en de paarden poepen werkelijk kilo's tegelijk vlak voor je deur en ze laten het liggen, dan hebben ze vaak loslopende honden bij zich waar ze ook geen overwicht op hebben, dan hebben de vrouwen allemaal kromme benen, ze hebben een eigen ruiterpad, en wij honden liefhebbers waar het meeste belasting geld mee wordt verdiend oa door dierenartsen hondenbelasting hondenvoer hondenboeken enz enz moeten zich aan alle regeltjes houden.
Gr Bertus.![]()
En ja, je hebt gelijk, IK heb kromme poten, maar ik ken zat ruiters die dat niet hebben!
Als ik met mijn paard buiten rijd (gebeurt niet vaak eigenlijk) neem ik nooit mijn hond mee, je kunt maar 1 dier tegelijk goed corrigeren als er iets fout gaat.
Ik kan me overigens je ergernis over poep en het verhaal over de hondenbelasting wel delen hoor. Ook al heb ik een paard wil dat niet zeggen dat ik ook oogkleppen op heb! En zeker niet dat ik arrogant zou zijn, alhoewel je ongetwijfeld wel arrogante ruiters zult tegenkomen, evenals arrogante hondenbezitters trouwens! Dat is nou eenmaal geen eigenschap die gekoppeld zit aan wat voor dier je hebt...

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Tuurlijk, dat kan. Maar als je geërgerd bent over iets ben je meestal niet zo vriendelijk meer. Ik heb zelf ook een keer een enorme paardenhoop voor mijn deur gehad, en daar was ik niet echt blij mee, ondanks dat ik zelf ook rijd.Cyntha schreef:Trouwens dit ben ik ook met je eens, maar het kan ook vriendelijker!!!Suzanne de Lange schreef:Nou Bertus, als je het niet erg vindt blijf ik liever op mijn paard zitten dan eraf te vallen!idorh schreef: Al die paarden rijders moeten gewoon van hun knol af vallen, ze zijn arrogant, en de paarden poepen werkelijk kilo's tegelijk vlak voor je deur en ze laten het liggen, dan hebben ze vaak loslopende honden bij zich waar ze ook geen overwicht op hebben, dan hebben de vrouwen allemaal kromme benen, ze hebben een eigen ruiterpad, en wij honden liefhebbers waar het meeste belasting geld mee wordt verdiend oa door dierenartsen hondenbelasting hondenvoer hondenboeken enz enz moeten zich aan alle regeltjes houden.
Gr Bertus.![]()
Achteraf hebben we de mest bij onze rozenstruik gegooid, ze deden het er super op!

Is dat misschien ook een ideetje voor jou Bertus, de stront daar gewoon voor gebruiken? Of je gaat champignonnen kweken, moet je alleen wat meer paarden langs laten komen!

-
- Actief
- Contacteer:
Ja zwaar irri inderdaad. Op het strand heb je natuurlijk geen aanlijnverbod en springen de Goldes en de Labjes je ook om de oren. Gelukkig heeft mijn ezel een hele lange adem en mept ze pas als ze in de staart hangen. Maar raak is raak en als de baasje s gaan mekkeren dan moeten ze hun honden maar aanlijnen als er een paard aankomt.
Mijn paard is immers ook aangelijnd

- Cyntha
- Actief
Ja,dat vind ik nou ook!Presa Pais bajos schreef:Ja zwaar irri inderdaad. Op het strand heb je natuurlijk geen aanlijnverbod en springen de Goldes en de Labjes je ook om de oren. Gelukkig heeft mijn ezel een hele lange adem en mept ze pas als ze in de staart hangen. Maar raak is raak en als de baasje s gaan mekkeren dan moeten ze hun honden maar aanlijnen als er een paard aankomt.
Enja, Susanne je hebt gelijk als je irri bent zeg je snel wat,hiha! Enja, ik was ook wat geirriteerd, want als paardenliefhebber voel ik me wel aangevallen en zeker als ik het dan uitleg en dan een botte reaktie krijg!
Maar ik begrijp het van 2 kanten hoor! Ook die van Bertus!!!!

Alleen snap ik die beledigingen niet zo!!!

[quote="Presa Pais bajos"]Ja zwaar irri inderdaad. Op het strand heb je natuurlijk geen aanlijnverbod en springen de Goldes en de Labjes je ook om de oren. Gelukkig heeft mijn ezel een hele lange adem en mept ze pas als ze in de staart hangen. Maar raak is raak en als de baasje s gaan mekkeren dan moeten ze hun honden maar aanlijnen als er een paard aankomt.
[/quote
O help, was jij soms diegene die achter een bosje vandaan gefietst kwam met een aangelijnd paard?

O help, was jij soms diegene die achter een bosje vandaan gefietst kwam met een aangelijnd paard?
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Jij zal geen goede vrouwlijke keepster zijn met voetballen, ze schieten de ballen zo door je benen, maarre damense ik steek de draak maar met jullie, ik verzorg zelf de paarden van de buren, en we hebben goede contacten met alle paard rijders in de omgeving, dus er is geen arrogantie, maar ik heb wel de pest er aan als ze hoog op een paard zitten met 2 of 3 loslopende honden, en ik kom aan zetten met mijn 3 Saarlooswolfhonden aan de lijn op een smalle dijk.Cyntha schreef:Ja,dat vind ik nou ook!Presa Pais bajos schreef:Ja zwaar irri inderdaad. Op het strand heb je natuurlijk geen aanlijnverbod en springen de Goldes en de Labjes je ook om de oren. Gelukkig heeft mijn ezel een hele lange adem en mept ze pas als ze in de staart hangen. Maar raak is raak en als de baasje s gaan mekkeren dan moeten ze hun honden maar aanlijnen als er een paard aankomt.
Enja, Susanne je hebt gelijk als je irri bent zeg je snel wat,hiha! Enja, ik was ook wat geirriteerd, want als paardenliefhebber voel ik me wel aangevallen en zeker als ik het dan uitleg en dan een botte reaktie krijg!
Maar ik begrijp het van 2 kanten hoor! Ook die van Bertus!!!!![]()
Alleen snap ik die beledigingen niet zo!!!![]()
Gr Bertus.
- Cyntha
- Actief
Oh gelukkig Bertus ik dacht al.....
Was een beetje te snel met reageren,hiha! Enja, die situatie wat jij bedoeld is ook irritant!
Ik begreep het verkeerd en wilde als paardenliefhebster me natuurlijk verdedigen
!

Was een beetje te snel met reageren,hiha! Enja, die situatie wat jij bedoeld is ook irritant!
Ik begreep het verkeerd en wilde als paardenliefhebster me natuurlijk verdedigen