Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beide honden aangevallen: 26-4 Peer ingeslapen, update 9-7
Moderator: moderatorteam
- Marlett
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
- Aantal honden: 2
Re: Beide honden aangevallen
Wat een afschuwelijk verhaal zeg, heel naar.
Sterkte en ik hoop dat karma een hele grote goddelijke Bitch is voor die helhonden en hun baasjes.
Sterkte en ik hoop dat karma een hele grote goddelijke Bitch is voor die helhonden en hun baasjes.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Heel veel sterkte en beterschap voor Peer.
Hoe is het met Milo?
Hoe is het met Milo?
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Zit het topic met een brok in mijn keel te lezen. Wat een nachtmerrie is je overkomen en alles wat er nu nog is met Milo en Peer. Hopelijk knapt Peer snel weer op als hij thuis verzorgd. Hoop ook dat Milo goed gaat.
Wat betreft de eigenaar van de Rottweilers zou ik de boel uit handen geven aan de verzekering. Dat kost je veel (negatieve) energie en je energie kan je nu beter voor de honden gebruiken.
Wat betreft de eigenaar van de Rottweilers zou ik de boel uit handen geven aan de verzekering. Dat kost je veel (negatieve) energie en je energie kan je nu beter voor de honden gebruiken.
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Wat vind ik dit erg voor jullie
Ik hoop zo erg dat Peer er ook bovenop komt. Enorm veel sterkte en een dikke knuffel.

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
- Lucia
- Zeer actief
Re: Beide honden aangevallen update 20-4 thuis
Milo gaat wel goed gelukkig, drains verwijderd, wonden netjes, kan niet ver lopen omdat hij echt zwak is aan achterkant, maar hij wordt ook qua gemoedstoestand beter.
Peer is dus thuis. Ze zaten met hem in het zonnetje buiten te koelen, echt top.
Bij ondersteuning zet hij achterpoten nu wel neer, voorpoten nu niet.
Ze gaan voor nu uit van een kneuzing ruggenmerg en hij heeft toch kleine wonden in nek en daar dus heel erg veel spierpijn.
Zijn waren best positief en ik kan me daar in vinden. Weer iets meer moed, dus we duimen nog even flink. Zij geven hem toch wel langer voor verbetering omdat hij ook echt heel gekneusd is in spieren en zwelling in ruggenmerg dus moet zakken. Dinsdag weer contact over hoe het gaat.
En dan de eigenaresse. Meneer zei vrijwel niets, mevrouw vond het echt heel erg en deed voornamelijk het woord.
Hun verzekering heeft gezegd dat hij geen schuld mag bekennen en dat zij het beoordelen. Jij heeft alleen opgeschreven dat hij ze uit het oog is verloren, mij hoorde gillen en dat ik zeg dat ze gebeten hebben.
Dat hij er zelf 1 van peer heeft afgehaald wil hij niet opschrijven.
Toen ik met mijn ouders peer ging halen is mijn man milo gaan uitlaten. Hij kwam langs een huis waar een man naar hem toe kwam om te vragen wat er was.
Nu blijkt dat deze man al aan het verzamelen is tegen hun. Meerdere incidenten, een vrouw iets geraakt ook omdat zij haar hondje optilde etc. Bij melding gemeente wilden ze er alleen meer werk van maken bij meer meldingen.
Dus hier gaan we mee verder en wellicht toch voor euthanasie verder
Peer is dus thuis. Ze zaten met hem in het zonnetje buiten te koelen, echt top.
Bij ondersteuning zet hij achterpoten nu wel neer, voorpoten nu niet.
Ze gaan voor nu uit van een kneuzing ruggenmerg en hij heeft toch kleine wonden in nek en daar dus heel erg veel spierpijn.
Zijn waren best positief en ik kan me daar in vinden. Weer iets meer moed, dus we duimen nog even flink. Zij geven hem toch wel langer voor verbetering omdat hij ook echt heel gekneusd is in spieren en zwelling in ruggenmerg dus moet zakken. Dinsdag weer contact over hoe het gaat.
En dan de eigenaresse. Meneer zei vrijwel niets, mevrouw vond het echt heel erg en deed voornamelijk het woord.
Hun verzekering heeft gezegd dat hij geen schuld mag bekennen en dat zij het beoordelen. Jij heeft alleen opgeschreven dat hij ze uit het oog is verloren, mij hoorde gillen en dat ik zeg dat ze gebeten hebben.
Dat hij er zelf 1 van peer heeft afgehaald wil hij niet opschrijven.
Toen ik met mijn ouders peer ging halen is mijn man milo gaan uitlaten. Hij kwam langs een huis waar een man naar hem toe kwam om te vragen wat er was.
Nu blijkt dat deze man al aan het verzamelen is tegen hun. Meerdere incidenten, een vrouw iets geraakt ook omdat zij haar hondje optilde etc. Bij melding gemeente wilden ze er alleen meer werk van maken bij meer meldingen.
Dus hier gaan we mee verder en wellicht toch voor euthanasie verder
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ach meis.. maar voorzichtig positief.
Overigens; wat meneer vertelde over geen schuld erkennen is wettelijk juist. Dit is puur ter bescherming van iedereen. Het is idd aan de maatschappij, niet aan meneer om hier wat over te zeggen. Dat is altijd bij avp-schades hoor, dat is niet specifiek nu en ik snap hoe lullig het overkomtn. Het feit dat hij al met al belangstelling toont, bij jullie komt is echt fijn te noemen. Er zijn er die het anders oplossen ;-(((
Ik begrijp dat je noch met geld noch met bossen bloemen, noch met lieve woorden van anderen door je leed heenkomt, maar het had echt erger kunnen zijn mbt de eigenaren van de daderhond.
Ik hoop van harte dat Peer verder opknapt!!!
Denk ook aub aan acupuntuur oid.. juist nu al. Ik kan je Steffi v/d Laarse aanbevelen. Ze heeft een patientenstop maar misschien kom je er met dit verhaal toch doorheen bij haar? Niets moet.. maar kijk wat kan en mag, wat hulp kan geven.
Waarschijnlijk is bij jullie zijn al een stuk verbetering.
Oh, nog 1 tip. Ik begrijp dat hij erstig ziek is, daar doe ik niets aan af. Nauturlijk geef je alle zorg en dat in 100-voud... maar... probeer voor alles te voorkomen dat je hem als zielig / een patient gaat zien. Visualiseer vooruitgang, denk niet negatief (ook al voel je dat wel). Ik begrijp dat dat niet zo voelt, maar het kan zeker een positieve invleod hebben!
Suzanne
Overigens; wat meneer vertelde over geen schuld erkennen is wettelijk juist. Dit is puur ter bescherming van iedereen. Het is idd aan de maatschappij, niet aan meneer om hier wat over te zeggen. Dat is altijd bij avp-schades hoor, dat is niet specifiek nu en ik snap hoe lullig het overkomtn. Het feit dat hij al met al belangstelling toont, bij jullie komt is echt fijn te noemen. Er zijn er die het anders oplossen ;-(((
Ik begrijp dat je noch met geld noch met bossen bloemen, noch met lieve woorden van anderen door je leed heenkomt, maar het had echt erger kunnen zijn mbt de eigenaren van de daderhond.
Ik hoop van harte dat Peer verder opknapt!!!
Denk ook aub aan acupuntuur oid.. juist nu al. Ik kan je Steffi v/d Laarse aanbevelen. Ze heeft een patientenstop maar misschien kom je er met dit verhaal toch doorheen bij haar? Niets moet.. maar kijk wat kan en mag, wat hulp kan geven.
Waarschijnlijk is bij jullie zijn al een stuk verbetering.
Oh, nog 1 tip. Ik begrijp dat hij erstig ziek is, daar doe ik niets aan af. Nauturlijk geef je alle zorg en dat in 100-voud... maar... probeer voor alles te voorkomen dat je hem als zielig / een patient gaat zien. Visualiseer vooruitgang, denk niet negatief (ook al voel je dat wel). Ik begrijp dat dat niet zo voelt, maar het kan zeker een positieve invleod hebben!
Suzanne
- Lucia
- Zeer actief
Schuld bekennen is wat anders dan niet eerlijk zeggen wat je gezien hebt vindt ik.
Maar we gaan het wel zien.
- dagmar88
- Zeer actief
Dat is het ook. Op z'n minst een hork en als dit soort dingen al vaker zijn gebeurd nog veel erger.Lucia schreef:Schuld bekennen is wat anders dan niet eerlijk zeggen wat je gezien hebt vindt ik.
Doe aangifte, echt.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Lucia schreef:Schuld bekennen is wat anders dan niet eerlijk zeggen wat je gezien hebt vindt ik.
Absoluut!! maardat is toch niet aan de orde? Hij ontkent toch niet dat het zijn honden waren die gebeten hebben? Het kan prima zijn (maar, ik was er niet bij) dat hij het niet zelf gezien heeft.
Suzanne
- Lucia
- Zeer actief
Melding is vastgelegd idd donderdag en dinsdag ga ik ook hier een melding bij laten zetten met dit verhaaldagmar88 schreef:Dat is het ook. Op z'n minst een hork en als dit soort dingen al vaker zijn gebeurd nog veel erger.Lucia schreef:Schuld bekennen is wat anders dan niet eerlijk zeggen wat je gezien hebt vindt ik.
Doe aangifte, echt.
En Suzanne, hij heeft er 1 afgehaald zelf en zelf zou ik het wel opschrijven als er gevraagd wordt wat er gebeurd is.
Ik weet dat hij dit mag, maar het voelt wel echt als groot onrecht zo
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Het is gewoon vet onfatsoenlijk. Heb schuld bekenden dart snap ik nog, maar weigeren dingen op te schrijven? Nee dan ben je een hork. Zeker als er al eerdere incidenten me zijn geweest.Lucia schreef:Melding is vastgelegd idd donderdag en dinsdag ga ik ook hier een melding bij laten zetten met dit verhaaldagmar88 schreef:Dat is het ook. Op z'n minst een hork en als dit soort dingen al vaker zijn gebeurd nog veel erger.Lucia schreef:Schuld bekennen is wat anders dan niet eerlijk zeggen wat je gezien hebt vindt ik.
Doe aangifte, echt.
En Suzanne, hij heeft er 1 afgehaald zelf en zelf zou ik het wel opschrijven als er gevraagd wordt wat er gebeurd is.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Het is gewoon vet onfatsoenlijk. Geen schuld bekenden dat snap ik nog, maar weigeren dingen op te schrijven? Nee dan ben je een hork. Zeker als er al eerdere incidenten zijn geweest.Lucia schreef:Melding is vastgelegd idd donderdag en dinsdag ga ik ook hier een melding bij laten zetten met dit verhaaldagmar88 schreef:Dat is het ook. Op z'n minst een hork en als dit soort dingen al vaker zijn gebeurd nog veel erger.Lucia schreef:Schuld bekennen is wat anders dan niet eerlijk zeggen wat je gezien hebt vindt ik.
Doe aangifte, echt.
Laatst gewijzigd door Miezemuis op 20 apr 2019 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Dat er eerdere incidenten zijn geweest, dan weet je gelijk met wat voor ''soort'' aso's je te maken hebt. Beetje fatsoenlijk eigenaar waarvan de hond eerder voor problemen heeft gezorgd dan anticipeer je daar op. Dan hou je hond aan de lijn met een muilkorf om, dit heeft hij bewust na gelaten en bewust jou honden in gevaar gebracht. Echt walgelijk lui zijn dat, ga er ook maar vanuit dat dit niet naar behoren word opgelost. Maar ik hoop dat dit een aanname is.
Beterschap voor je doggys en let ook goed op jezelf
Beterschap voor je doggys en let ook goed op jezelf

- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Helemaal met Nanna eens!Nanna schreef:Hij heeft er zelf eentje van Peer afgetrokken. Apart dat je dat niet registreert in je geheugen~Suzanne~ schreef:Lucia schreef:Schuld bekennen is wat anders dan niet eerlijk zeggen wat je gezien hebt vindt ik.
Absoluut!! maardat is toch niet aan de orde? Hij ontkent toch niet dat het zijn honden waren die gebeten hebben? Het kan prima zijn (maar, ik was er niet bij) dat hij het niet zelf gezien heeft.
Suzanne
Verzekeringsmaatschappijen zijn zo goor als het aankomt op uitbetalen
Fijn dat Peer weer thuis is
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Toen met Yla, alweer 5.5 jaar geleden, werkten de buren in eerste instantie wel mee, later ook niet echt meer. Maar gelukkig heeft hun verzekering toen met ons contact opgenomen en konden wij ons verhaal doen, wat we later ook uitgebreid op papier moesten zetten, dat was moeilijk en best emotioneel. Maar hun verzekering heeft tot de laatste cent uitgekeerd, zonder ook maar een moment moeilijk te doen. Helaas bleven zij met die hond hier nog 1.5 jaar wonen, dus zagen hem regelmatig en hoorden hem de hele dag. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, neem anders desnoods zelf contact op met hun verzekering, dat maakt de lijnen korter en duidelijker.
Maar wat een hel waar jullie nu doorheen gaan.
Wel fijn dat Peer nu thuis is, nu ga ik zo verschrikkelijk hard duimen dat het goed gaat komen.
Wel fijn dat Peer nu thuis is, nu ga ik zo verschrikkelijk hard duimen dat het goed gaat komen.
Laatst gewijzigd door thom op 20 apr 2019 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.

- Lucia
- Zeer actief
Dat is een goede, en bij problemen ga ik inderdaad maar rechtstreeks naar hun verzekering om verhaal te doen.thom schreef:Toen met Yla, alweer 5.5 jaar geleden, werkten de buren in eerste instantie wel mee, later ook niet echt meer. Maar gelukkig heeft hun verzekering toen met ons contact opgenomen en konden wij ons verhaal doen, wat we later ook uitgebreid op papier moesten zetten, dat was moeilijk en best emotioneel. Maar hun verzekering heeft tot de laatste cent uitgekeerd, zonder ook maar een moment moeilijk te doen. Helaas bleven zij met die hond hier nog 1.5 jaar wonen, dus zagen hem regelmatig en hoorden hem de hele dag. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, neem anders desnoods zelf contact op met hun verzekering, dat maakt de lijnen korter en duidelijker.
Wat een drama bij jullie ook destijds, bah.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ik weet helaas precies wat jullie nu doormaken en dat is verschrikkelijk. Zo ontzettend veel sterkte van ons.Lucia schreef:Dat is een goede, en bij problemen ga ik inderdaad maar rechtstreeks naar hun verzekering om verhaal te doen.thom schreef:Toen met Yla, alweer 5.5 jaar geleden, werkten de buren in eerste instantie wel mee, later ook niet echt meer. Maar gelukkig heeft hun verzekering toen met ons contact opgenomen en konden wij ons verhaal doen, wat we later ook uitgebreid op papier moesten zetten, dat was moeilijk en best emotioneel. Maar hun verzekering heeft tot de laatste cent uitgekeerd, zonder ook maar een moment moeilijk te doen. Helaas bleven zij met die hond hier nog 1.5 jaar wonen, dus zagen hem regelmatig en hoorden hem de hele dag. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, neem anders desnoods zelf contact op met hun verzekering, dat maakt de lijnen korter en duidelijker.
Wat een drama bij jullie ook destijds, bah.

- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
- Lucia
- Zeer actief
Ja 2 kleintjes van 8 en 10 kilo bijten elkaar in shock en verlamd.
Maar ik heb wel het vertrouwen dat het regelen van vergoeding hoe dan ook goed komt. Ik ben voornamelijk echt boos en teleurgesteld dat je zo kunt zijn als eigenaar.
Maar ik heb wel het vertrouwen dat het regelen van vergoeding hoe dan ook goed komt. Ik ben voornamelijk echt boos en teleurgesteld dat je zo kunt zijn als eigenaar.
-
Stapper
- Zeer actief
Pittig hoor wat je meemaakt en dan ook nog contact moeten hebben met de eigenaren van de honden die dit gedaan hebben. Eigenlijk zouden onafhankelijke partijen dit moeten doen. Zodat jij je kan richten op je honden en niet druk hoeft te maken om het gedoe erom heen. Sterkte
-
Desi&Bibi
- Zeer actief
Jeetje, super heftig verhaal. Hopelijk knappen beide hondjes op.
Mijn ene hondje is 2 jaar geleden ernstig gewond geraakt door een bijt incident en nadat de eigenaar van de hond en ik het gevraagde formulier van de verzekering ingevuld hadden heb ik met het indienen van de facturen telkens direct contact gehad met de verzekering, zonder tussenkomst van eigenaar bijt hond. Hopelijk gaat het zo ook bij jullie.
Ik was al in therapie maar heb het ook in de therapie gehad over het bijt incident omdat het toch wel erg traumatisch was. Het gaat de laatste tijd steeds beter maar het heeft veel tijd nodig gehad.
Nogmaals sterkte.
Mijn ene hondje is 2 jaar geleden ernstig gewond geraakt door een bijt incident en nadat de eigenaar van de hond en ik het gevraagde formulier van de verzekering ingevuld hadden heb ik met het indienen van de facturen telkens direct contact gehad met de verzekering, zonder tussenkomst van eigenaar bijt hond. Hopelijk gaat het zo ook bij jullie.
Ik was al in therapie maar heb het ook in de therapie gehad over het bijt incident omdat het toch wel erg traumatisch was. Het gaat de laatste tijd steeds beter maar het heeft veel tijd nodig gehad.
Nogmaals sterkte.
- Lucia
- Zeer actief
Cleva: wat ben je toch fijn relativerend soms. En ik ben het ook wel in alles met je eens nu hoor, maar we slingeren nu echt nog van hot naar her qua emoties.
Ik ga sowieso wel hulp zoeken hiervoor, maar ik ga nog niet zeggen wanneer ivm hoe het hier nu gaat. Maar ik wacht er zeker niet lang mee.
__
We zijn een nacht door, maar poeh. Matras naast hem gelegd. Begon erg stresserig, wel uur, toen ik hem wilde omdraaien om te kijken of dat hielp liet hij z'n plas lopen. Daarna was hij rustig tot half 4. Even kort onrust en nu vanaf half 6 weer echt piepen, ik denk dat het dan steeds een voorbode is dat hij wat moet maar dat het pijn doet of de overgave eraan moeilijk is.
Ik ga sowieso wel hulp zoeken hiervoor, maar ik ga nog niet zeggen wanneer ivm hoe het hier nu gaat. Maar ik wacht er zeker niet lang mee.
__
We zijn een nacht door, maar poeh. Matras naast hem gelegd. Begon erg stresserig, wel uur, toen ik hem wilde omdraaien om te kijken of dat hielp liet hij z'n plas lopen. Daarna was hij rustig tot half 4. Even kort onrust en nu vanaf half 6 weer echt piepen, ik denk dat het dan steeds een voorbode is dat hij wat moet maar dat het pijn doet of de overgave eraan moeilijk is.
-
S@ndr@
- Zeer actief
ach hij is thuis, hopelijk doet het hem goed en gaat het herstel gewoon echt inzetten nu sterkte met de verzorging van.. leg er anders van die absorberende dingen onder die zijn zacht en makkelijk te verschonen als hij per ongeluk zijn plas laat lopen.. hopelijk kom je zelf een beetje aan je rust toe
- Lucia
- Zeer actief
Die liggen onder hem. Hij kan ook niet staan, dus buiten neerzetten is geen optie, hij moet het wel laten lopen, maar dat is denk ik best een drempel voor hem. Maar de 1e x is geweest. Eet en drinkt goed, en verder duimen en geduld, moeilijk, maar nodig.
Ik laat het matras lekker liggen vandaag en pak tussendoor nog wel even een extra uurtje denk ik. Overdag was hij gisteren rustig.
Ik laat het matras lekker liggen vandaag en pak tussendoor nog wel even een extra uurtje denk ik. Overdag was hij gisteren rustig.
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Lekker thuis zijn zal hem zeker goed doen, aan goede zorgen ontbreekt het hem niet zo te lezen. Hopelijk gaat het nu alleen nog maar bergopwaarts.
Verder zou ik het inderdaad via de verzekering doen en aan je eigen verwerking denken.
Verder zou ik het inderdaad via de verzekering doen en aan je eigen verwerking denken.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Goed dat Peer weer thuis is. Paniek door zijn verlatingsangst staat herstellen maar in de weg. Houd je maar vast aan de mening van de dierenarts, als die vertrouwen heeft in zijn herstel, kun je je daarop richten. De rest van het gedoe leidt alleen maar af, van je honden en van jezelf.
Je hebt natuurlijk een enorme dreun gehad. Ik gun het je zo dat je straks weer ontspannen kunt wandelen en kunt genieten van je honden. Die hulp daarbij is echt een goed idee.
Je hebt natuurlijk een enorme dreun gehad. Ik gun het je zo dat je straks weer ontspannen kunt wandelen en kunt genieten van je honden. Die hulp daarbij is echt een goed idee.
- Evertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
Wat fijn dat Peer weer wat eet en drinkt! Kan me voorstellen dat het voor jullie allemaal fijn is om hem thuis te hebben.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Poeh, dat klinkt best als een zware nacht, maar goed teken dat hij wel weer eet en drinkt. Veilig thuis bij het baasje doet hem dus blijkbaar goed.
Nu maar lekker uitrusten en bijkomen, jullie ook, en hopen dat hij dan door het afnemen van de kneuzing ook weer controle over zijn poten krijgt.
Nu maar lekker uitrusten en bijkomen, jullie ook, en hopen dat hij dan door het afnemen van de kneuzing ook weer controle over zijn poten krijgt.
- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
Fijn dat het thuis zijn hem inderdaad goed doet en hij in ieder geval weer eet en drinkt. Lees nu hoe klein je hondjes zijn, poeh dan is een aanvallende rottweiler wel heel heftig. En dan zal Peer inderdaad overal wel flink veel spierpijn e.d. hebben. Hopelijk kan hij weer staan als dat weg gaat trekken. Neem aan dat je pijnstilling geeft?

- Lucia
- Zeer actief
Ja het was redelijk zwaar ja, dat gejammer doet zeer en je zou bijna op het punt komen om hem al te laten gaan.
Maar als de kans er is dat het goed komt als de zwellingen en kneuzingen zakken, dan verdient hij die tijd natuurlijk en we moeten gewoon even doorbijten.
Hij is nu gewoon rustig, net ging hij even flink rekken en strekken dus even spieren in beweging is goed, maar flinke gil en paniek volgt dan omdat het ergens toch niet wil. Maar zoveel beweging uit zichzelf hadden we nog niet gezien.
Ze zijn beide idd zo klein dat ze sowieso niet opgewassen zijn tegen zulke groterds. En ze zitten beide idd onder de pijnstillers en antibiotica voorlopig nog even.
Maar als de kans er is dat het goed komt als de zwellingen en kneuzingen zakken, dan verdient hij die tijd natuurlijk en we moeten gewoon even doorbijten.
Hij is nu gewoon rustig, net ging hij even flink rekken en strekken dus even spieren in beweging is goed, maar flinke gil en paniek volgt dan omdat het ergens toch niet wil. Maar zoveel beweging uit zichzelf hadden we nog niet gezien.
Ze zijn beide idd zo klein dat ze sowieso niet opgewassen zijn tegen zulke groterds. En ze zitten beide idd onder de pijnstillers en antibiotica voorlopig nog even.