Dat dus. Rechts toont voor mij meer geslachtstypeJeannet schreef:Ik vind ze allebei heel mooi![]()
, maar ik zou voor de rechter gaan. Voor een teef hou ik van net iets fijner gebouwde honden en op de foto lijkt mij rechts iets fijner gebouwd.

Moderator: moderatorteam
Dat dus. Rechts toont voor mij meer geslachtstypeJeannet schreef:Ik vind ze allebei heel mooi![]()
, maar ik zou voor de rechter gaan. Voor een teef hou ik van net iets fijner gebouwde honden en op de foto lijkt mij rechts iets fijner gebouwd.
Oh maar die vlekken worden nog helder hoor dat is puppy dons haha. Op der lijf is links beter bevlekt.lor1_1984 schreef:Rechts is imo net wat mooier getekend (minder 'grijs' in de vlekjes) maar de linker spreekt me meer aan.![]()
Zijn allebei snoepjes
Tel ik het goed als ik tot vier kom? Hartstikke leuk maar wat zul je het druk krijgen!Kaylee# schreef:Van mijn eigen nestje mechelse herders blijven er twee, van een andere fokker maar mijn reu, blijft er een teefje en in het najaar als alles loopt zoals geplant, komt er dan ook eentje bij van mijn reu maar andere fokker.
En dan heeft mijn partner een teefje van nu 6 maanden van mijn reu maar andere fokker.
Als wij niet beide met onze zouden werken had dat dus echt niet gekunt maar gelukkig kunnen we tijdens ons werk de jonge honden trainen.
Dat wordt druk zat met alles wat er ook al was. Inderdaad alleen mogelijk omdat jullie er mee werken.Kaylee# schreef:Van mijn eigen nestje mechelse herders blijven er twee, van een andere fokker maar mijn reu, blijft er een teefje en in het najaar als alles loopt zoals geplant, komt er dan ook eentje bij van mijn reu maar andere fokker.
En dan heeft mijn partner een teefje van nu 6 maanden van mijn reu maar andere fokker.
Als wij niet beide met onze zouden werken had dat dus echt niet gekunt maar gelukkig kunnen we tijdens ons werk de jonge honden trainen.
Dat wordt druk zat met alles wat er ook al was. Inderdaad alleen mogelijk omdat jullie er mee werken.Kaylee# schreef:Van mijn eigen nestje mechelse herders blijven er twee, van een andere fokker maar mijn reu, blijft er een teefje en in het najaar als alles loopt zoals geplant, komt er dan ook eentje bij van mijn reu maar andere fokker.
Klopt maar er zijn er ook weg naar hun nieuwe geleiders dus het valt nog mee.crutz schreef:Dat wordt druk zat met alles wat er ook al was. Inderdaad alleen mogelijk omdat jullie er mee werken.Kaylee# schreef:Van mijn eigen nestje mechelse herders blijven er twee, van een andere fokker maar mijn reu, blijft er een teefje en in het najaar als alles loopt zoals geplant, komt er dan ook eentje bij van mijn reu maar andere fokker.
Succes.
Mijn dame is geloof ik net zo oud, geboren 9 juni.
Klopt maar er zijn er ook weg naar hun nieuwe geleiders dus het valt nog mee.crutz schreef:Dat wordt druk zat met alles wat er ook al was. Inderdaad alleen mogelijk omdat jullie er mee werken.Kaylee# schreef:Van mijn eigen nestje mechelse herders blijven er twee, van een andere fokker maar mijn reu, blijft er een teefje en in het najaar als alles loopt zoals geplant, komt er dan ook eentje bij van mijn reu maar andere fokker.
Succes.
Grappig ja. Ik krijg een teef en een clubgenoot die basis traint en evt door wil naar PH1 een reu. Halfzus en halfbroer van YumaKaylee# schreef:Klopt maar er zijn er ook weg naar hun nieuwe geleiders dus het valt nog mee.crutz schreef:Dat wordt druk zat met alles wat er ook al was. Inderdaad alleen mogelijk omdat jullie er mee werken.Kaylee# schreef:Van mijn eigen nestje mechelse herders blijven er twee, van een andere fokker maar mijn reu, blijft er een teefje en in het najaar als alles loopt zoals geplant, komt er dan ook eentje bij van mijn reu maar andere fokker.
Succes.
ja wat grappig, precies de zelfde dag geboren zelfs.
En ondertussen blijf ik dromen dat er ooit een Schipperke komtTamara81 schreef: En wat verdrietig dat jullie huidige opvanger niet plaatsbaar is. Hopelijk gaat het lukken om haar ondanks alles mee naar buiten te kunnen nemen.
Drazic schreef:Geheel onverwacht komt er vandaag een pup ons roedel versterken.
ach wie weet ooit, voorlopig heb je genoeg om naar uit te kijken , heel veel plezier met de voorpretJohnny Jones schreef:En ondertussen blijf ik dromen dat er ooit een Schipperke komtTamara81 schreef: En wat verdrietig dat jullie huidige opvanger niet plaatsbaar is. Hopelijk gaat het lukken om haar ondanks alles mee naar buiten te kunnen nemen.![]()
Gelukkig past de opvanger heel goed bij onze andere honden en kan ze ook goed met pups.
Ik zal proberen vanavond foto's te plaatsen, maar het is een hond die je niet van bij mij verwacht.dagmar88 schreef:Drazic schreef:Geheel onverwacht komt er vandaag een pup ons roedel versterken.Oh, vertel?
Spannend.....groot of klein?Drazic schreef:Ik zal proberen vanavond foto's te plaatsen, maar het is een hond die je niet van bij mij verwacht.dagmar88 schreef:Drazic schreef:Geheel onverwacht komt er vandaag een pup ons roedel versterken.Oh, vertel?
Zelfs ik weet niet eens wat ik er van kan verwachten.
Drazic schreef:Geheel onverwacht komt er vandaag een pup ons roedel versterken.
Nu ben ik ook wel heel benieuwdDrazic schreef:Ik zal proberen vanavond foto's te plaatsen, maar het is een hond die je niet van bij mij verwacht.dagmar88 schreef:Drazic schreef:Geheel onverwacht komt er vandaag een pup ons roedel versterken.Oh, vertel?
Staat al in de fotohoekkloesje schreef:Nu ben ik ook wel heel benieuwdDrazic schreef:Ik zal proberen vanavond foto's te plaatsen, maar het is een hond die je niet van bij mij verwacht.dagmar88 schreef:Drazic schreef:Geheel onverwacht komt er vandaag een pup ons roedel versterken.Oh, vertel?
AaahOdi schreef:Wij hebben er sinds 3 weken een pup bij.
Ik zag de nestaankondiging in april voorbijkomen. Maar onze jongste hond was toen pas 1 jaar en 5 maanden. Dus dit nest kwam een jaar te vroeg.
Maar het bleef trekken, dus toch eens contact met de fokker opgenomen.
De wachtlijst was al vol, helaas/gelukkig.
Ik heb alles gevolgd, toen de pups zijn geboren en al heel snel kreeg ik bericht van de fokker dat er een tef beschikbaar was.
We zijn gaan kijken, hebben nog een paar dagen nagedacht en besloten het te doen.
En nu hebben we dus sinds 3 weken een prachtige border collie pup er bij, uit mooie werklijnen. Een heerlijk makkelijk pupje.
Dus Jade mag over een klein jaar beginnen met de schapendrijftraining.
Ohw, wat een poepieOdi schreef:Wij hebben er sinds 3 weken een pup bij.
Ik zag de nestaankondiging in april voorbijkomen. Maar onze jongste hond was toen pas 1 jaar en 5 maanden. Dus dit nest kwam een jaar te vroeg.
Maar het bleef trekken, dus toch eens contact met de fokker opgenomen.
De wachtlijst was al vol, helaas/gelukkig.
Ik heb alles gevolgd, toen de pups zijn geboren en al heel snel kreeg ik bericht van de fokker dat er een tef beschikbaar was.
We zijn gaan kijken, hebben nog een paar dagen nagedacht en besloten het te doen.
En nu hebben we dus sinds 3 weken een prachtige border collie pup er bij, uit mooie werklijnen. Een heerlijk makkelijk pupje.
Dus Jade mag over een klein jaar beginnen met de schapendrijftraining.
Hier dan:Nanna schreef:Waar dan?petra1 schreef: Staat al in de fotohoek
Nou, dat is dus niet geluktMaeve schreef:Ik vertel mezelf nu al heel vaak dat er in 2019 écht niks gaat blijven. Maar echt![]()
wat een schatje.Ramiek schreef:Niet echt van ons maar van onze zoon, Simba, gefokt door Maryanne komt bij ons als hij naar werk is.