Kom op Perry.
De duimen blijven draaien. Heel veel sterkte gewenst.
Moderator: moderatorteam

Het lijkt mij verstandig zo te horen om niet te gaan, maar wat moet je jezelf dan 'in bedwang' houden hè? Je wil niets liever dan hem evenBudkes schreef:Ik denk wel dat ik hem eventjes mag bezoeken, als ik dat zou vragen, maar ik denk dat dat vreselijk is voor Perry, dat ik bij hem ben en hem dan weer achter moet laten. Ik denk dat hij daar helemaal niets van begrijpt en dat hij dat vreselijk vindt.
En ik denk dat zijn lichaampje nu vooral rust nodig heeft en geen opwinding.
Maar ik zou er een moord voor doen om hem even vast te kunnen houden als dat voor hem niet nadelig zou zijn. Ik mis hem zo erg.

Budkes schreef:Ik wil toch even jullie mening weten want de twijfel slaat nu wel toe, wat vinden jullie, wel of niet bezoeken?
Ik zei al dat het mij beter leek om hem niet te bezoeken, voor zijn gemoedsrust en zodat hij zxijn energie kan gebruiken voor zijn genezing.
Maar ik vind het zelf afschuwelijk en het duurt zo lang.
En ergens denk ik misschien dat hij er ook moed uit kan putten als ik even bij hem ben. Hij is daar nu al zolang alleen.
Wat zouden jullie doen? Of heeft iemand misschien ervaring met dit soort dingen?
Ik wil niet door emoties een verkeerde beslissing nemen.

Ik heb het gisteren aan de assistente voorgelegd, zij zei jij kent hem het beste, als het hem heel veel energie gaat kosten moet je het niet doen.under the red sky schreef:Ik zou het ook aan de praktijk vragen, zij hebben ook ervaring hoe de hond reageert als de baas weer is vertrokken. Het lijkt me een vreselijk dilemma, hopelijk heb je hem snel weer thuis.