En wat nou als je een hond neemt die vervolgens onverwachts wel onwijs van de modder blijkt te genieten?DoggoLover schreef:Reageren werkt even niet dus ik reageer op deze manier. Crutz. Ik probeer een mogelijkheid te vinden dat het beste is vokr mijn siuatie. Wat bij mij past. En een ras te vinden die ik kan bieden wqt ze nodig heeft. Bijvoorbeeld een hond die ind e modder wilt spelen hoort bij iemand die dat ook toe laat. Iemand die maar 1 uur max per dag wilt lopen moet geen husky nemen. Iemand die lang weg gaat moet geen maltezer nemen. Zulke dingen. Ik kwam hier met wel wat kennis maar njet genoeg en ik garandeer je dat mijn hond een goed leven zal krijgen en ABSOLUUT NIET afgestaan zal worden. Ik begrijp dat je zo reageert want je denkt aan de bestwil van de hond maar geloof me. Ik zal er goed vokr zorgen. Alsof het mn kind is. Liefde en regels en geen mishandeling en geschreeuw. En alles waar ze behoefte aan heeft krijgt ze. En als het een ras is dat behoefte heeft aan iets wat ik haar nirt kan bieden blijf ik uit de buurt van dat ras. Oke?
Een hond die om wat voor reden dan ook gecastreerd moet worden en daarna continu verhaard?
Een hond die door iets ineens niet meer alleen kan blijven?