Dan zul je dus zelf creatiever moeten zijn. Eerlijk ik moet er niet aan denken om zo afhankelijk te zijn. Dan maar geen cursus.Cleva schreef:Ik snap het wel een beetje.
Niet iedereen heeft een rijbewijs en soms is dat niet eens een keuze.
Ze zegt niet dat ze er recht op heeft om geholpen te worden maar dat ze teleurgesteld is dat er zo ontzettend weinig sociale cohesie is en dat ze daarom niet meer genoeg kan bieden om wat bewerkelijker hondjes te hebben.
Er zijn best mensen die het een beetje lastig getroffen hebben en dan is het eeuwige geen zin/ geen tijd soms best irritant. Niet dat dat het probleem van anderen is maar het is leuker als het allemaal een beetje vloeiender loopt.
Het zal niemand nieuw in de oren klinken dat de maatschappij nogal verindividualiseert is toch? Dan is het logisch dat daar ook mensen nadelen van ondervinden.
Er zijn ook taxi's, 45 km auto's, minder trainen, of een combi van.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat training in training uit mensen met elkaar meerijden en ben in ruim 20 jaar honden toch best lid van veel verenigingen geweest.
Een keer zeker, bij overmacht ook wel langer tijdelijk maar t tijdelijke karaktet staat echt voorop. Ik vind t verwijten wat ze doet gewoon erg onterecht want je hebt niks te eisen van mensen die alleen maar ook hun hobby uitoefenen.