Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En dan? weer een cc of een ander ras
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: En dan? weer een cc of een ander ras
wauw zeg wat een oren
ziet err lekker uit ja,

- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
- Aantal honden: 3
Toen ik dit las moest ik gelijk aan een riesenschnauzer denken. Ik ken er een paar die zijn precies zo.S@ndr@ schreef:Van Gils, stabiel, reuze verstandig en slim, doet gewoon geen stomme dingen, baasgericht, zonder slaafs te zijn, pikt dingen heel snel op en wil graag voor je werken, ...regel je het zelf niet dan gaat hij zijn mouwen opstropen,.geen angst,... hij is eerlijk en er zit geen kwade draad in, ... ik vinut nogal moeilijk te omschrijven wat er nu precies is wat mij precies aantrekt, behalve dan dat we echt een partnerschap hebben .... zeg maar....nadeel is gewoon dat hij soms ergens wat van vind, op een niet zo acceptabele manierik vind het niet erg, maar als ik niet oplet dan gaat t niet goed komen niet....... dus ik moet bij hem wel altijd mijn ogen open houden en alert blijven..... maar dat vind ik niet zo erg, ik ken hem zo goed
Maar moet je wel mee naar de trimmer en de baard zelf regelmatig kammen
-
- Zeer actief
nope, geen trimvacht, geen krullen geen gekam. geborstel, gevilt en gewas, of wat dan ook ,als ik nu toch mag kiezen dan valt het af, hoe leuk het karakter ook zal zijn ..... die heb je vast ook bij de makkelijkere, kortharige, zelfreinigende honden
.

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
*Wolf* schreef:Ronda![]()
Ronda is een tophondje. Ze is erg slim en leert super snel.
Ze kan met katten en is lief met kinderen. Autorijden gaat ook prima
Ze was in 1 dag zindelijk, ook 's nachts. Ze is zeer baasgericht en blijft goed bij je met loslopen.
Voor zover ik nu kan zien heeft ze geen jachtinstinct. Ze is lief met de andere honden en ze gaat leuk met ze om. Op het strand vindt ze andere honden nog wel eng.
http://sphoek.com/honden/honddetail.php?id=6591
(ik weet het, is zó persoonlijk, maar kon deze niet laten)
Wat een plaatje zeg. En ook nog een heerlijk karakter. Echt heel leuk hondje.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Haha wij hebben écht dezelfde smaak! Ik vind Ronda ook om op te vretenLothian schreef:Ronda![]()
![]()
![]()
Ik word héél hebberig.

-
- Zeer actief
mijke schreef:! Ik vind Ronda ook om op te vreten

- mijke
- Zeer actief
Dan zou ik maar snel zijn als ik jou was!S@ndr@ schreef:mijke schreef:! Ik vind Ronda ook om op te vretenniet opeten
![]()

-
- Zeer actief
t is niet zo mijn type, dus je bent welkom hoor, maar zonder mes en vork 

- kipo
- Zeer actief
Ronda is ook helemaal mijn smaak. Maar met 3 is het hier echt vol.mijke schreef:Haha wij hebben écht dezelfde smaak! Ik vind Ronda ook om op te vretenLothian schreef:Ronda![]()
![]()
![]()
Ik word héél hebberig.
-
- Zeer actief
wat denken jullie hiervan, ikben er voor gevallen denk ik, is niet zo groot, dat is dan wel weer een nadeel- mastin lady

-
- Zeer actief
het schijnt van niet, volgens de fees( t) boekgroep van deze honden dit is het rijtje volgens mij tot nu toePendrag schreef:Staat de Mastin niet op de HR-lijst dan?
Akita
Amerikaanse buldog
Amerikaanse pitbullterriër
Amerikaanse staffordshireterriër
Boerboel
Bordeauxdog
Boxer
Bullmastiff
Bulterriër
Cane corso
Dobermann
Dogo argentino
Dogo canario
Engelse buldog
Fila brasileiro
Mastiff
Mastino napoletano
Rottweiler
Shar-pei
Staffordshire-bulterriër
Tosa
ze is 50 cm hoog, Gil 72 cm, dus het is een ukkie, dat is jammerNanna schreef:Ik denk dat ze veel groter is dan GilsS@ndr@ schreef: is niet zo groot,
Ze heeft trouwens mijn schoenmaat

Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 18 mar 2017 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
S@ndr@ schreef:wat denken jullie hiervan, ikben er voor gevallen denk ik, is niet zo groot, dat is dan wel weer een nadeel- mastin lady![]()
Heel erg smakelijke hond. Snap dat je er op valt.

-
- Zeer actief
ja vind ik ook ze heeft iets dat ik heel aantrekkelijk vind in een hond, heb filmpjes gezien, en love her
-
- Zeer actief
ze gaan even testten voor me of ze reageert op katten... ik ben benieuwd
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Spannend Sandra! Die zie ik best bij jou en Gils passen 

-
- Zeer actief
ja gek he, zodra ik haar zag had ik zoiets van heee, die hoort hier, ( gewoon het gevoel en haar energie) en ik heb er al heel veel gezien, en die hadden dat niet, dus ik ga even in discussie met de dame die haar in de opvang heeft, en we gaan zien waar het naar toe gaatMaeve schreef:Spannend Sandra! Die zie ik best bij jou en Gils passen
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Dat klinkt spannend. Een klik, al is het alleen nog maar vanaf een foto of film, is belangrijk. Ik ben benieuwd.S@ndr@ schreef:ja gek he, zodra ik haar zag had ik zoiets van heee, die hoort hier, ( gewoon het gevoel en haar energie) en ik heb er al heel veel gezien, en die hadden dat niet, dus ik ga even in discussie met de dame die haar in de opvang heeft, en we gaan zien waar het naar toe gaatMaeve schreef:Spannend Sandra! Die zie ik best bij jou en Gils passen
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Wat leuk, ga voor je duimen!
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
- Zeer actief
tja, ik hoop gewoon dat ze perfect is voor de vacature .... mijn gevoel zei gelijk van yep thats her.... nu maar afwachten .... kan altijd nog een kink in de kabel komen, maar dat t een mastin gaat worden of mastin mix is wel bijna zeker
er zitten leukerds tussen ook qua uiterlijk zijn zoveel mixen en zoveel die een gouden mand nodig hebben

- mijke
- Zeer actief
Oh wat leuk, ik hoop dat het lukt met de katten! Spannend!
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Deze lijkt me nog erg in de groei. Kan het mis hebben maar ziet eruit als een pup.
-
- Zeer actief
ze is anderhalf...... volgens de berichten, maar goed als het maatje Deense dog wordt vind ik het ook prima hoor 

-
- Zeer actief
Ze is prachtig, daar zou ik ook voor kunnen vallen
ben benieuwd

ben benieuwd
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik heb deze lijst gezien op verschillende sites en daar staan ze wel bijS@ndr@ schreef:het schijnt van niet, volgens de fees( t) boekgroep van deze honden dit is het rijtje volgens mij tot nu toePendrag schreef:Staat de Mastin niet op de HR-lijst dan?
Akita
Amerikaanse buldog
Amerikaanse pitbullterriër
Amerikaanse staffordshireterriër
Boerboel
Bordeauxdog
Boxer
Bullmastiff
Bulterriër
Cane corso
Dobermann
Dogo argentino
Dogo canario
Engelse buldog
Fila brasileiro
Mastiff
Mastino napoletano
Rottweiler
Shar-pei
Staffordshire-bulterriër
Tosa
Akita - Amerikaanse buldog - Amerikaanse pitbullterriër - Amerikaanse staffordshireterriër - Boerboel - Bullmastiff - Bulterriër - Cane corso - Dogo argentino - Dogo Canario - Rottweiler - Staffordshire-bulterriër - Tosa - Fila Brasileiro - Boxer - Dobermann - Bordeauxdog - Engelse buldog - Mastiff - Shar-pei - Mastino Napoletano - Duitse herder -Engelse Staffordshire bullterriër - Mechelse herder -Chowchow - Anatolische herder Mastín español - Rhodesian Ridgeback - Alano español en Kaukasische owcharka
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
-
- Zeer actief
Tja, wat de uiteindelijke lijst ook gaat zijn, 1 ste lijst stonden ze welop, de latere lijsten niet, ..... maar hoe dan ook .... ik vind haar geen typische mastin espagnol, dus dan weet ik gewoon niet( ahum) waar ze uit bestaat
en is het gewoon een mixje van de marktplaats, ( bij de CC kan ik dat niet meer zeggen) . mocht ze niet sociaal genoeg zijn ( wat ik niet hoop) dan komt ze toch niet in losloop gebieden( want ik heb daar wel over nagedacht natuurlijk) en verder ben ik een meester in problemen mat andere honden ontwijken en voorkomen

- runninggirl
- Zeer actief
Wat een leuke hond om te zien! Ik snap heel goed dat je voor haar valt. Hopelijk is ze verder ook waar je naar op zoek bent.
En ze kan inderdaad best klein zijn hoor, onze Mahru is ook blijven steken op een kilo of 38.
En ze kan inderdaad best klein zijn hoor, onze Mahru is ook blijven steken op een kilo of 38.

-
- Zeer actief
dat moet ik dan maar zien als het zover is het is geen spa mix, en wanneer hoor je nou een incident met een mastin Erunninggirl schreef:Wat een leuke hond om te zien! Ik snap heel goed dat je voor haar valt. Hopelijk is ze verder ook waar je naar op zoek bent.
maar er moet nog van alles gebeuren, testten er zijn nare ziektes daar, en castratie en ( X ray,) heupen en chippen en en en en als ze tenminste met katten kan .... dus voor nu ligt alles nog even heel onzeker, maar leuk is ze zeker, iets zegt me gewoon van ja, komt u maar... dat gaat passen

- runninggirl
- Zeer actief
Snap je heel goed, ik zou met dat formaat hond ook graag de heupen willen zien inderdaad. En ziektes, je weet denk ik wel dat bijv. negatief op Leish testen geen garantie geeft voor de toekomst?S@ndr@ schreef:dat moet ik dan maar zien als het zover is het is geen spa mix, en wanneer hoor je nou een incident met een mastin Erunninggirl schreef:Wat een leuke hond om te zien! Ik snap heel goed dat je voor haar valt. Hopelijk is ze verder ook waar je naar op zoek bent.
maar er moet nog van alles gebeuren, testten er zijn nare ziektes daar, en castratie en ( X ray,) heupen en chippen en en en en als ze tenminste met katten kan .... dus voor nu ligt alles nog even heel onzeker, maar leuk is ze zeker, iets zegt me gewoon van ja, komt u maar... dat gaat passen