Dat moet zeker niet makkelijk voor hem zijn. Knap dat Jonathan het volhoudt. Ik denk dat mijn vriend nog wel eens had kunnen zeggen dat ik een ander opvanggezin mocht gaan zoeken, want 7 maanden in de opvang is erg lang.Manuma schreef:Zijn gezicht toen ik zei dat ik nú weg wilde van onze mini-vakantie omdat Cody weg was gerend. En het is niet dat hij honden haat of dat hij Cody helemaal niet leuk vindt maar het is hem gewoon teveel. Al 7 maanden. Hij zit al zo lang in de opvang, ik had dat ook niet verwacht. En dan wel aan moeten zien dat het mij met hem allemaal gemakkelijk vergaat.
En voor jou ook niet fijn, denk ik. Hoe langer hij bij je blijft hoe lastiger het wordt om het straks weg te geven.
Ik probeer Cody al enige tijd aan een vriendin van mij te slijten die aan de hand van de foto's als een blok voor hem gevallen is. Maar haar vriend wilt geen tweede hond. En ja dat is niet leuk maar wel iets om te respecteren en rekening mee te houden.
Ik ben blij dat Cody weer veilig 'thuis' is en jullie moeten nog maar flink van elkaar genieten. Ik weet zeker dat Cody iemand anders leert vertrouwen op de manier dat hij jou vertrouwt en ik hoop dat deze persoon niet té lang op zich laat wachten.