Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wanneer is genoeg, genoeg?
Moderator: moderatorteam
-
sjm
- Zeer actief
Re: Wanneer is genoeg, genoeg?
Hm, zou misschien best een reactie op jouw gemoedstoestand kunnen zijn?
En iets in 't koppie? Is daar al naar gekeken?
En iets in 't koppie? Is daar al naar gekeken?
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Uit logeren bij een bekende plek is nog zo'n gek idee niet. Ik heb het jaren terug ook gehad met mijn reu.
Ik was depressief en hij kwam uit een operatie en zijn revalidatie ging niet voorspoedig waardoor we allebei in een neerwaartse spiraal terecht kwamen. Ik omdat ik geen vertrouwen meer in de revalidatie had en dacht dat ik hem ging verliezen, en hij omdat ik steeds verdrietiger werd. Hij bleef vreemde kwalen en symptomen houden die niet verklaard konden worden, en ook ik heb op het punt van inslapen gestaan. Hij is toen in goed overleg uit logeren geweest, zodat we allebei op adem konden komen. Op het logeer adres heeft hij zichzelf weer kunnen vinden en was de revalidatie zeker wel nuttig geweest en bleek er weinig fysieks meer mis te zijn. Ik ben toen ook met mezelf aan de gang gegaan door therapie end. En uiteindelijk is het allemaal goed gekomen met hem, en mij! Ik geloof dus zeker wel dat honden niet goed in hun vel kunnen zitten doordat het baasje/vrouwtje dat niet zit!
Ik was depressief en hij kwam uit een operatie en zijn revalidatie ging niet voorspoedig waardoor we allebei in een neerwaartse spiraal terecht kwamen. Ik omdat ik geen vertrouwen meer in de revalidatie had en dacht dat ik hem ging verliezen, en hij omdat ik steeds verdrietiger werd. Hij bleef vreemde kwalen en symptomen houden die niet verklaard konden worden, en ook ik heb op het punt van inslapen gestaan. Hij is toen in goed overleg uit logeren geweest, zodat we allebei op adem konden komen. Op het logeer adres heeft hij zichzelf weer kunnen vinden en was de revalidatie zeker wel nuttig geweest en bleek er weinig fysieks meer mis te zijn. Ik ben toen ook met mezelf aan de gang gegaan door therapie end. En uiteindelijk is het allemaal goed gekomen met hem, en mij! Ik geloof dus zeker wel dat honden niet goed in hun vel kunnen zitten doordat het baasje/vrouwtje dat niet zit!

- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
Dat was eigenlijk ook mijn eerste gedachte toen ik het las, maar ik durfde het niet goed te zeggen. Lees je eerste bericht nog eens met dat in je achterhoofd: hij loopt niet mee met je, slaapt 's nachts niet bij je, komt niet naar je toe, staart je de hele tijd aan, zoekt wel aandacht bij Elyna,...Sas schreef:inderdaad, kan er iets met JOU zijn?Heavy schreef:
Ben je ziek ? Zit je niet lekker in je vel? Ruik je anders ?

- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Op basis van het verhaal en de foto's denk ik eerder aan iets neurologisch. Is daar al naar gekeken?
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
-
roksefloks
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
- Aantal honden: 4
Hoe gaat het nu met Boomer?
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Het gaat een stuk beter gelukkig!roksefloks schreef:Hoe gaat het nu met Boomer?
Hij is nog niet de oude, maar hij wordt wat meer zichzelf.
Alleen, hij is flink gebeten in zijn wang donderdag.. vermoedelijk was het Pepper. Die zit normaal met Juma in de keuken bij alleen zijn, vanwege onzindelijk zijn in mijn huis.
Aangezien Boomer niet meer alleen kan zijn tenzij met Juma, zitten ze sinds een week nu allemaal bij elkaar. Juma kan het natuurlijk ook geweest zijn, maar dan zou het toch al veel eerder of vaker gebeurt moeten zijn?
Ik weet niet wat er gebeurt is, maar hij heeft een plek ter grootte van € 2,- op zijn wang en een paar kleine plekjes op zijn neus en in zijn nek..
-
M@rleen
- Zeer actief
- Contacteer:
Als ik erbij ben, negeren die 2 elkaar compleet.Heavy schreef:Nou dat verklaart dan ook wel het gedrag van Boomer denk ik?M@rleen schreef:Het gaat een stuk beter gelukkig!roksefloks schreef:Hoe gaat het nu met Boomer?
Hij is nog niet de oude, maar hij wordt wat meer zichzelf.
Alleen, hij is flink gebeten in zijn wang donderdag.. vermoedelijk was het Pepper. Die zit normaal met Juma in de keuken bij alleen zijn, vanwege onzindelijk zijn in mijn huis.
Aangezien Boomer niet meer alleen kan zijn tenzij met Juma, zitten ze sinds een week nu allemaal bij elkaar. Juma kan het natuurlijk ook geweest zijn, maar dan zou het toch al veel eerder of vaker gebeurt moeten zijn?
Ik weet niet wat er gebeurt is, maar hij heeft een plek ter grootte van € 2,- op zijn wang en een paar kleine plekjes op zijn neus en in zijn nek..
Blijkbaar vind hij de aanwezigheid van Pepper niet gezellig
Ik zou alleen geen andere verklaring voor de bijtwond weten.
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Mag Boomer wel naar jou van Pepper? Of hoeft hij alleen maar te kijken en Boomer haakt af. Zoiets kan heel subtiel spelen.
Ik vind trouwens een plek van 2 euro als bijtwond echt groot. Heel sneu voor Boomer.
En misschien heeft hij pijn in z'n nek als hij niet aangelijnd wil worden?
Ik vind trouwens een plek van 2 euro als bijtwond echt groot. Heel sneu voor Boomer.
En misschien heeft hij pijn in z'n nek als hij niet aangelijnd wil worden?
-
M@rleen
- Zeer actief
- Contacteer:
Pepper is een Jack Russellteef die gewend is om alle aandacht alleen te krijgen en alles te mogen. Ze is erg van het regelen en vind bv dat Boomer en Juma niet samen mogen spelen, Juma mag alleen met haar spelen.Ri@ schreef:Mag Boomer wel naar jou van Pepper? Of hoeft hij alleen maar te kijken en Boomer haakt af. Zoiets kan heel subtiel spelen.
Ze krijgt van mij niet haar zin, maar het is natuurlijk niet zo relaxed als wanneer ze er niet is.
Pijn in zijn nek is uitgesloten door de DA.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Klinkt mij eerlijk gezegd wel als een reden waarom pepper weinig lol in het leven meer toont. Sneu van die bijtwond, hopelijk heelt het goed.
- Jackira
- Zeer actief
Het kan heel goed dat Pepper het ongemerkt regelt hoor, daarvoor hoeft ze alleen maar te kijken als ze haar punt al een keer gemaakt heeft.M@rleen schreef:Pepper is een Jack Russellteef die gewend is om alle aandacht alleen te krijgen en alles te mogen. Ze is erg van het regelen en vind bv dat Boomer en Juma niet samen mogen spelen, Juma mag alleen met haar spelen.Ri@ schreef:Mag Boomer wel naar jou van Pepper? Of hoeft hij alleen maar te kijken en Boomer haakt af. Zoiets kan heel subtiel spelen.
Ze krijgt van mij niet haar zin, maar het is natuurlijk niet zo relaxed als wanneer ze er niet is.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Contacteer:
Zou goed kunnen inderdaad, Boomer zoekt absoluut geen conflict en schikt zich heel snel..Ri@ schreef:Het kan heel goed dat Pepper het ongemerkt regelt hoor, daarvoor hoeft ze alleen maar te kijken als ze haar punt al een keer gemaakt heeft.M@rleen schreef:Pepper is een Jack Russellteef die gewend is om alle aandacht alleen te krijgen en alles te mogen. Ze is erg van het regelen en vind bv dat Boomer en Juma niet samen mogen spelen, Juma mag alleen met haar spelen.Ri@ schreef:Mag Boomer wel naar jou van Pepper? Of hoeft hij alleen maar te kijken en Boomer haakt af. Zoiets kan heel subtiel spelen.
Wat sneu, als alles daardoor zou komen
- Jackira
- Zeer actief
ja dat is heel sneu voor Boomer, maar zo gaat dat wel met meerdere honden. je kunt er zelf wel veel aan bijsturen, maar dan moet je het wel weten. Ik denk dat je nu de signalen wel zult zien als het zo is en je er op let.M@rleen schreef:Zou goed kunnen inderdaad, Boomer zoekt absoluut geen conflict en schikt zich heel snel..Ri@ schreef:Het kan heel goed dat Pepper het ongemerkt regelt hoor, daarvoor hoeft ze alleen maar te kijken als ze haar punt al een keer gemaakt heeft.M@rleen schreef:Pepper is een Jack Russellteef die gewend is om alle aandacht alleen te krijgen en alles te mogen. Ze is erg van het regelen en vind bv dat Boomer en Juma niet samen mogen spelen, Juma mag alleen met haar spelen.Ri@ schreef:Mag Boomer wel naar jou van Pepper? Of hoeft hij alleen maar te kijken en Boomer haakt af. Zoiets kan heel subtiel spelen.
Wat sneu, als alles daardoor zou komen
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Wie hoe of wat met Pepper ? Is dat een blijvertje?
Ik denk dat Boomer depr is van haar komst... tel alles maar eens op.
En die Hussel teven ? Mwah onderschat ze niet hoor,
Elmo van Maureen... in alles 10 keer Muis... die doet en laat ALLES voor prinses Muis, zelfs in.zijn eigen huis.
En daar is nooit wat gebeurd tussen die twee maar het IS wel zo en Muis hoeft geen geluid te maken en zelfs amper te bewegen om toch haar punt te maken.
Muis kan liggend op haar rug, NOG bepalen waar Elmo in zijn huis uithangt.
We lachen er om omdat wij na een paar uur weer naar huis gaan en Elmo he't toch wel leuk vindt maar als die twee onder 1 dak zouden wonen? Dan zou dat echt zielig zijn.
Ik vind het erg sneu Marleen...nu ook nog een plek in zijn wang...hij is gevoelig en voelt ook echt wel dat jij niet super in je vel zit... ik zou als hond van minder al depri worden
Ik denk dat Boomer depr is van haar komst... tel alles maar eens op.
En die Hussel teven ? Mwah onderschat ze niet hoor,
Elmo van Maureen... in alles 10 keer Muis... die doet en laat ALLES voor prinses Muis, zelfs in.zijn eigen huis.
En daar is nooit wat gebeurd tussen die twee maar het IS wel zo en Muis hoeft geen geluid te maken en zelfs amper te bewegen om toch haar punt te maken.
Muis kan liggend op haar rug, NOG bepalen waar Elmo in zijn huis uithangt.
We lachen er om omdat wij na een paar uur weer naar huis gaan en Elmo he't toch wel leuk vindt maar als die twee onder 1 dak zouden wonen? Dan zou dat echt zielig zijn.
Ik vind het erg sneu Marleen...nu ook nog een plek in zijn wang...hij is gevoelig en voelt ook echt wel dat jij niet super in je vel zit... ik zou als hond van minder al depri worden
-
M@rleen
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou voel ik me helemaal rot om Boomer
Ik had wel door dat hij zichzelf niet was, maar niet dat het hierdoor zou kunnen komen
Pepper is van Rick.
Ik had wel door dat hij zichzelf niet was, maar niet dat het hierdoor zou kunnen komen
Pepper is van Rick.
- Jackira
- Zeer actief
Als dat het is, is het inderdaad wel erg rot voor Boomer. Maar misschien wel fijn om iets te hebben nu waarvan je kunt nagaan of dat de oorzaak is zodat hij zich binnenkort weer wat beter kan gaan voelen. Kan Pepper niet een paar weekjes uit logeren zodat je kunt kijken of Boomer opknapt?M@rleen schreef:Nou voel ik me helemaal rot om Boomer![]()
Ik had wel door dat hij zichzelf niet was, maar niet dat het hierdoor zou kunnen komen![]()
Pepper is van Rick.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Idd wat Ria zegt...
En ik weet een beetje hoe je bent dus vond het rot om te zeggen op die manier, maar als ik alles zo lees zou het zo maar eens een hele grote reden kunnen zijn van zijn veranderde gedrag.
Ik weet dat het je raakt en dat je het je aantrekt maar Marleen, dit kon je echt niet zomaar zien hoor.
Die teven doen dat zoooo subtiel en zeker als ze samen leven. Elmo is bvb heel.opzichtig in hoe hij kruipt voor prinses Muis dus daarom.valt het op maar ik ken ze zat die dat niet laten zien en die dus zoals Boomer , als ik het zo lees, in een schulp kruipen.
Dat je die signalen gemist hebt moet je jezelf niet aanrekenen. Je hebt een gezin draaiende te houden, je kunt niet alles zien en opmerken.
Niet te hard voor jezelf he !
Je zou nu kunnen kijken naar een oplossing...en jij ? Jij bent slim-lief-vindingrijk en hondenliefhebbend genoeg om daar uit te komen.
Ik zou pepper in elk geval uit zijn buurt houden.
En ik weet een beetje hoe je bent dus vond het rot om te zeggen op die manier, maar als ik alles zo lees zou het zo maar eens een hele grote reden kunnen zijn van zijn veranderde gedrag.
Ik weet dat het je raakt en dat je het je aantrekt maar Marleen, dit kon je echt niet zomaar zien hoor.
Die teven doen dat zoooo subtiel en zeker als ze samen leven. Elmo is bvb heel.opzichtig in hoe hij kruipt voor prinses Muis dus daarom.valt het op maar ik ken ze zat die dat niet laten zien en die dus zoals Boomer , als ik het zo lees, in een schulp kruipen.
Dat je die signalen gemist hebt moet je jezelf niet aanrekenen. Je hebt een gezin draaiende te houden, je kunt niet alles zien en opmerken.
Niet te hard voor jezelf he !
Je zou nu kunnen kijken naar een oplossing...en jij ? Jij bent slim-lief-vindingrijk en hondenliefhebbend genoeg om daar uit te komen.
Ik zou pepper in elk geval uit zijn buurt houden.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Ik ga helemaal mee met de post hierboven van Hilje. Niet jezelf keihard aanrekenen, nu vooruit kijken naar een oplossing ipv achteruit. Sterkte!
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
He bah. Dat het nu dan toch door de hond van je vriend blijkt te komen. Wel fijn dat hij er nog is want dit is iets waar je wat aan kan doen
Tenminste neem aan dat er wel wat te regelen is dat je deze belasting voor Boomer weg haalt?
Tenminste neem aan dat er wel wat te regelen is dat je deze belasting voor Boomer weg haalt?
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Een ander soort dier, maar ik had ook niks gemerkt: wij hadden 2 katten, Elmo en Nobby, en ik dacht dat dit
prima ging. Ze hadden nooit ruzie, soms lagen ze zelfs bij elkaar en nooit een onvertogen woord tussen die 2.
Elmo was een binnenkat en Nobby was zowel binnen als buiten te vinden.
Toen overleed Elmo zo'n 2 jaar geleden en Nobby bloeide helemaal op
Hij wil nauwelijks meer naar buiten,
heeft het helemaal naar zijn zin binnen, veel kroelen, spinnen en noem maar op. Hij heeft het duidelijk zoveel
meer naar zijn zin en ik had dus nooit gemerkt dat hij een hekel aan Elmo had.
Soms zie je het gewoon niet, maar een dier kan wel degelijk 'lijden' onder de nukken van een ander dier en dan
niet altijd in de vorm van vechten of duidelijk een hekel aan elkaar hebben, maar juist meer terugtrekken en
er eigenlijk maar weinig meer aan vinden allemaal.
Maar goed, hier overleed de één dus en om Pepper uit beeld te halen, dat zal niet eenvoudig zijn
prima ging. Ze hadden nooit ruzie, soms lagen ze zelfs bij elkaar en nooit een onvertogen woord tussen die 2.
Elmo was een binnenkat en Nobby was zowel binnen als buiten te vinden.
Toen overleed Elmo zo'n 2 jaar geleden en Nobby bloeide helemaal op
heeft het helemaal naar zijn zin binnen, veel kroelen, spinnen en noem maar op. Hij heeft het duidelijk zoveel
meer naar zijn zin en ik had dus nooit gemerkt dat hij een hekel aan Elmo had.
Soms zie je het gewoon niet, maar een dier kan wel degelijk 'lijden' onder de nukken van een ander dier en dan
niet altijd in de vorm van vechten of duidelijk een hekel aan elkaar hebben, maar juist meer terugtrekken en
er eigenlijk maar weinig meer aan vinden allemaal.
Maar goed, hier overleed de één dus en om Pepper uit beeld te halen, dat zal niet eenvoudig zijn
-
roksefloks
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
- Aantal honden: 4
Ik had al zo'n vermoeden. Vandaar mijn cadeautje. 
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Als het beestje op is dan is het Niet eerlijk om hem door te laten gaan. Hoe moeilijk het ook is dit hoort ook bij het hebben en houden van dieren. Niet onnodig laten lijden. Dikke knuffel voor jou ik weet hoe moeilijk het is.
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Ooh ik Las alleen de begin post. Ik hoop dat je een oplossing vind met het hondje van je vriend
- Zamunda
- Zeer actief
Hoe gaat het nu met Boomer? Slaat de pijnstilling nog aan? Ben je de honden ook meer aan het scheiden en merk je daar ook effect van?
Als je weggaat zou je de honden in de keuken kunnen doen waarbij je pepper van boomer scheidt dmv een ren. Dan zijn ze toch bij elkaar, maar kan boomer zich veilig voelen. Verder kun je als je thuis bent ook gebruik maken van een ren of een afscheiding middels puppypanelen. En dan vandaaruit kijken hoe verder (is dat leefbaar voor iedereen bijv.).
Als je weggaat zou je de honden in de keuken kunnen doen waarbij je pepper van boomer scheidt dmv een ren. Dan zijn ze toch bij elkaar, maar kan boomer zich veilig voelen. Verder kun je als je thuis bent ook gebruik maken van een ren of een afscheiding middels puppypanelen. En dan vandaaruit kijken hoe verder (is dat leefbaar voor iedereen bijv.).
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
wonen jullie al samen dat Pepper en Boomer dagelijks bij elkaar zitten of hebben jullie nog ieder je eigen huis dat er met volledig scheiden nog het een en ander te winnen is voor Boomer?
-
M@rleen
- Zeer actief
- Contacteer:
Sorry voor mijn late update, maar inmiddels werk ik fulltime (ipv 15 uur) + webshop en ben ik gewoon helemaal op en pufloos tegen de tijd dat ik thuis ben, de honden uitgelaten zijn, Elyna naar bed is en ik eindelijk gegeten heb..
We wonen niet samen, Rick was er wel vrijwel iedere dag en Pepper dus ook.
Was erg gezellig, maar we trokken het allebei even niet meer, dus hij is weer een stuk meer in zijn eigen huis en Pepper dus ook.
Sinds Pepper weg is, trekt Boomer erg bij, dus mogelijk is dat toch de oorzaak geweest
Rick is het daar overigens niet mee eens, die vind dat ik zijn hond niet mag en haar de schuld geef en ik vind dat hij haar veel te veel voortrekt t.o.v. Boomer en Juma. Zij mag van hem op alle meubelen, terwijl ik de honden op de grond wil hebben. Ze heeft Elyna in haar voorhoofd gebeten, gelukkig zonder blijvende schade, maar dat was nadat ik hem op het hart gedrukt had haar niet met Elyna alleen te laten. Dat was ze dus wel
Ik was toen even mijn honden uitlaten, vanwege het tijdstip liet ik Elyna bij Rick, hij ging in een andere kamer achter de pc, Elyna wilde Pepper aaien en Pepper beet..
Ze is in mijn huis onzindelijk, nog steeds, dus ze mag van mij niet in alle kamers. Daarmee zitten we dus absoluut niet op 1 lijn en mogelijk dat dat ook meespeelde bij Boomer.. Mede ook de reden dat ik het allemaal even niet meer trek icm werk, huishouden, Elyna en alles en gewoon tijd voor mezelf nodig heb.
Pepper heeft het al vaker geprobeerd, Elyna te bijten, maar dan zat Pepper bij Rick op schoot en kwam Elyna Rick welterusten zeggen. Sindsdien stuur ik haar dus altijd weg bij Rick als Elyna in de kamer is, gewoon geen honden op schoot. Maar ja, dan ben ik dus de boeman, want hij ziet dat niet zo.
Dat loopt dus even niet lekker.
Verder is hij harstikke lief, Pepper een echte terriër en ik heb ontdekt dat ik geen terriërpersoon ben
We wonen niet samen, Rick was er wel vrijwel iedere dag en Pepper dus ook.
Was erg gezellig, maar we trokken het allebei even niet meer, dus hij is weer een stuk meer in zijn eigen huis en Pepper dus ook.
Sinds Pepper weg is, trekt Boomer erg bij, dus mogelijk is dat toch de oorzaak geweest
Rick is het daar overigens niet mee eens, die vind dat ik zijn hond niet mag en haar de schuld geef en ik vind dat hij haar veel te veel voortrekt t.o.v. Boomer en Juma. Zij mag van hem op alle meubelen, terwijl ik de honden op de grond wil hebben. Ze heeft Elyna in haar voorhoofd gebeten, gelukkig zonder blijvende schade, maar dat was nadat ik hem op het hart gedrukt had haar niet met Elyna alleen te laten. Dat was ze dus wel
Ze is in mijn huis onzindelijk, nog steeds, dus ze mag van mij niet in alle kamers. Daarmee zitten we dus absoluut niet op 1 lijn en mogelijk dat dat ook meespeelde bij Boomer.. Mede ook de reden dat ik het allemaal even niet meer trek icm werk, huishouden, Elyna en alles en gewoon tijd voor mezelf nodig heb.
Pepper heeft het al vaker geprobeerd, Elyna te bijten, maar dan zat Pepper bij Rick op schoot en kwam Elyna Rick welterusten zeggen. Sindsdien stuur ik haar dus altijd weg bij Rick als Elyna in de kamer is, gewoon geen honden op schoot. Maar ja, dan ben ik dus de boeman, want hij ziet dat niet zo.
Dat loopt dus even niet lekker.
Verder is hij harstikke lief, Pepper een echte terriër en ik heb ontdekt dat ik geen terriërpersoon ben
-
M@rleen
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat ik overigens heel vreemd blijf vinden is dat hij nog steeds in de woonkamer slaapt. Alle deuren staan, speciaal voor hem, open, maar hij blijft daar. Hij slaapt al 10 jaar bij mij op de slaapkamer, das altijd zijn eigen keuze geweest.
Doordeweeks blijft hij overigens liggen waar hij ligt als ik opsta, in het weekend komt hij me wel begroeten. Zeker te vroeg opstaan doordeweeks
Doordeweeks blijft hij overigens liggen waar hij ligt als ik opsta, in het weekend komt hij me wel begroeten. Zeker te vroeg opstaan doordeweeks
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Jammer van je relatie, maar geef het de tijd en denk er maar goed over na.
Voor Boomer ziet het eruit dat dat een belangrijk deel van de oorzaak is/was.
Ik hoop dat hij helemaal opknapt ook voor Elyna
Voor Boomer ziet het eruit dat dat een belangrijk deel van de oorzaak is/was.
Ik hoop dat hij helemaal opknapt ook voor Elyna
- Jackira
- Zeer actief
Fijn dat Boomer een beetje bijtrekt nu. Jammer ook van je relatie dat hij niet jouw wensen respecteert in je eigen huis. Sterkte met alles.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Erg jammer dat het allemaal zo loopt Marleen
wat is boomer dan een gevoelige hond en dan te bedenken dat je het allemaal niet wist en hem wilde laten inslapen .
Ik vind het heel erg dat elyna gebeten is en dit komt doordat je vriend zich niet aan jou vragen houdt.
Het is jou huis en het zijn jou regels en die heb je te respecteren. In goed overleg samen kun je dingen veranderen maar je kunt niet doen alsof je het onzin vindt en gewoon er niets mee doen.
Je bent van heel ver weer terug gekomen , houd dit gevoel ook nu vast
wat is boomer dan een gevoelige hond en dan te bedenken dat je het allemaal niet wist en hem wilde laten inslapen .
Ik vind het heel erg dat elyna gebeten is en dit komt doordat je vriend zich niet aan jou vragen houdt.
Het is jou huis en het zijn jou regels en die heb je te respecteren. In goed overleg samen kun je dingen veranderen maar je kunt niet doen alsof je het onzin vindt en gewoon er niets mee doen.
Je bent van heel ver weer terug gekomen , houd dit gevoel ook nu vast
Fenneke en Baloe