Een betrokken fokster die een second opinion voor me regelde toen Delphi erg ziek werd toen ze acht jaar oud was.
Zo kunnen fokkers dus ook zijn
Moderator: moderatorteam
Ik heb je verhaal over Delphi gelezen en super fijn om te lezen dat je fokker zo betrokken is. Wij hebben dat gehad met de fokker van onze katten.*Esther schreef:Mijn teef was een Stannamore en kwam bij Annette Wijnsouw vandaan.
Een betrokken fokster die een second opinion voor me regelde toen Delphi erg ziek werd toen ze acht jaar oud was.
Zo kunnen fokkers dus ook zijn

Wat leuk! Nog zo'n reus erbij?Eefsel schreef:Als ik dit topic eerder had gezien had ik vast gereageerd van niet....
Maar dat was voordat dit op ons pad kwam... We gaan de 3 J's vormen thuis
Meet Jill:
Yep! Dit keer een meisjeApple schreef:Wat leuk! Nog zo'n reus erbij?Eefsel schreef:Als ik dit topic eerder had gezien had ik vast gereageerd van niet....
Meet Jill:

Nee, maar bij jou komt het dan ook gewoon aanlopen.samantha! schreef:Wat een leuke berichten weer hier
Hier komt echt niets bij de komende 8 jaar ofzo.
♥Wat leuk en lang wachten? Ze is al geboren dan komt het al dichterbijEefsel schreef:Yep! Dit keer een meisjeApple schreef:Wat leuk! Nog zo'n reus erbij?Eefsel schreef:Als ik dit topic eerder had gezien had ik vast gereageerd van niet....
Meet Jill:
Nog zo lang wachten...... Hihihi
Wat leuk! Zit het huis nog niet vol?Eefsel schreef:Yep! Dit keer een meisjeApple schreef:Wat leuk! Nog zo'n reus erbij?Eefsel schreef:Als ik dit topic eerder had gezien had ik vast gereageerd van niet....
Meet Jill:
Nog zo lang wachten...... Hihihi

Hier ook nog geduld, als ze drachtig blijkt, blijft er een teefje.crutz schreef:Ik mag nog even geduld beoefenen of mijn dame dragend is