Wat moet dat een marteling zijn, als eigenaar.

Moderator: moderatorteam
Dat zou in dit geval dan goed nieuws kunnen betekenen, ik hoop dat het bij Uma ook zo werkt.Cleva schreef:Dat weet je niet. Honden die hun baas kwijt zijn en honger krijgen gaan zich heel vaak anders dan normaal gedragen.LongFields schreef:Dat hoop ik met je mee, maar gezien het feit dat Uma nogal bang is van vreemden vrees ik dat de kans dat het zo is gegaan niet zo heel groot is..Lemuria schreef:Ik kijk steeds naar dit topic en hoop dat er dan *gevonden!* achter staat...ik denk ook dat, als ze bij mensen thuis zit, die niet op zondag naar de dierenarts zullen gaan omdat dat een duur grapje wordt. Als ze ergens zit zal die morgen waarschijnlijk wel even langsgaan en hoor je het. Dat hoop ik in ieder geval enorm. Of ja, nog liever dat ze nú terug is.
Twee stukjes van de loempia die je toevallig aan het eten was en de angst verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik ook!LongFields schreef:Dat hoop ik met je mee, maar gezien het feit dat Uma nogal bang is van vreemden vrees ik dat de kans dat het zo is gegaan niet zo heel groot is.Lemuria schreef:Ik kijk steeds naar dit topic en hoop dat er dan *gevonden!* achter staat...ik denk ook dat, als ze bij mensen thuis zit, die niet op zondag naar de dierenarts zullen gaan omdat dat een duur grapje wordt. Als ze ergens zit zal die morgen waarschijnlijk wel even langsgaan en hoor je het. Dat hoop ik in ieder geval enorm. Of ja, nog liever dat ze nú terug is.
Mijn duimen draaien keihard dat Uma weer snel veilig thuis is. Mocht er iets op poten gezet worden om te gaan zoeken morgen of dinsdag, dan wil ik best die kant uit rijden om mee te helpen. Zou eventueel Mojo mee kunnen nemen, hij is heel goed in het contact maken met allerlei honden dus wie weet zou hij Uma kunnen lokken als ze ergens gespot is.
Dat geldt ook voor mij!Eefsel schreef:Ik ook!LongFields schreef:Dat hoop ik met je mee, maar gezien het feit dat Uma nogal bang is van vreemden vrees ik dat de kans dat het zo is gegaan niet zo heel groot is.Lemuria schreef:Ik kijk steeds naar dit topic en hoop dat er dan *gevonden!* achter staat...ik denk ook dat, als ze bij mensen thuis zit, die niet op zondag naar de dierenarts zullen gaan omdat dat een duur grapje wordt. Als ze ergens zit zal die morgen waarschijnlijk wel even langsgaan en hoor je het. Dat hoop ik in ieder geval enorm. Of ja, nog liever dat ze nú terug is.
Mijn duimen draaien keihard dat Uma weer snel veilig thuis is. Mocht er iets op poten gezet worden om te gaan zoeken morgen of dinsdag, dan wil ik best die kant uit rijden om mee te helpen. Zou eventueel Mojo mee kunnen nemen, hij is heel goed in het contact maken met allerlei honden dus wie weet zou hij Uma kunnen lokken als ze ergens gespot is.
Goede tip.ellen en de birmanen schreef:ik mag toch hopen dat uma is gechipt en op de naam van nikkie staat? wordt ze in den haag gevonden dan gaat ze naar het HDC (haags dierencentrum) wordt ze in het westland gevonden dan gaat ze naar Streekdierentehuis `t julialaantje in rijswijk. als ze gechipt is en geregistreerd staat dan is de kans groot dat de dierenambulance haar thuis brengt.** Angela ** schreef:Zit ff te denken ... Heb je de dierenambu toevallig al gebeld ?
Mss hebben ze haar wel bij t asiel afgezet en weer de politie t nog niet ( kennis van me die bij de ambu werkt verteld dat wel eens )
in den haag heb je te maken met dierenambulance den haag en in het westland met dierenambulance de wijs.
ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel weer terug is.
ellen
Manu schreef:Ik móet morgen naar mijn werk, ik kan daar echt niet onderuit maar mijn vriend is bereikbaar en zal ook zoeken. Vrienden, familie, alles is op de been.
's Avonds kunnen we misschien beter zoeken omdat ik denk dat de kans groter is dat ze zichzelf laat zien.
En niet in 1 grote groep maar gespreid met max 3 mensen bij elkaar. Ze is echt een schijterd namelijk.
Ik hoop natuurlijk dat we haar dan al gevonden hebben. Ik hou jullie op de hoogte.
Laat maar weten of je me kunt gebruiken, ik zou in de middag eventueel kunnen maar ook 's avonds. Met of zonder hond.Manu schreef:Ik móet morgen naar mijn werk, ik kan daar echt niet onderuit maar mijn vriend is bereikbaar en zal ook zoeken. Vrienden, familie, alles is op de been.
's Avonds kunnen we misschien beter zoeken omdat ik denk dat de kans groter is dat ze zichzelf laat zien.
En niet in 1 grote groep maar gespreid met max 3 mensen bij elkaar. Ze is echt een schijterd namelijk.
Ik hoop natuurlijk dat we haar dan al gevonden hebben. Ik hou jullie op de hoogte.