Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Boomer (pup) met kennelhoest - Dierenarts op kosten fokker?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Boomer (pup) met kennelhoest - Dierenarts op kosten fokk

Ongelezen bericht door Liesbeth »

iones schreef:Die hond is al gedupeerd. Vanaf het moment dat hij geboren werd, nee, vanaf het moment dat hij verwekt werd. Ik vrees niet dat dat beter wordt.
Dat mag dan zo wezen, in jouw ogen. Maar je helpt die hond niet door zo te reageren, integendeel.

Ik vraag me, net als Dagmar, af wat voor dierenvriend jij bent?
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

gonnie schreef:Zelfs als je wel informatie inwint bij b.v. de rasvereniging kan je nog bij een verkeerde fokker een hond kopen.

Toen ik jaren geleden een advertentie zag voor een Duitse Pinscher pup belde ik eerst de rasvereniging of ze iets wisten over de fokker, toen werd tegen mij gezegd dat ik daar rustig een pup kon halen als ik het als huishondje wilde hebben.

Pas veel later hoorde ik van een ander dat het niet zo goede fokker was en dat zijn dieren in beslag genomen waren door de dierenbescherming.

Dus informatie inwinnen zegt niet zoveel.

Toen ik er was zag het er goed uit schone hokken de moederhond kreeg ik ook te zien, al bleek later dat hij twee nestjes bij een hond had gegooid.

Nou was het een leuk hondje daar niet van. En moest ik haar op zeven jarige leeftijd in laten slapen aan kanker. Maar dat kan bij een goede fokker ook gebeuren.
Ja zo gaat het helaas ook
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

boemerang schreef:
gonnie schreef:Zelfs als je wel informatie inwint bij b.v. de rasvereniging kan je nog bij een verkeerde fokker een hond kopen.

Toen ik jaren geleden een advertentie zag voor een Duitse Pinscher pup belde ik eerst de rasvereniging of ze iets wisten over de fokker, toen werd tegen mij gezegd dat ik daar rustig een pup kon halen als ik het als huishondje wilde hebben.

Pas veel later hoorde ik van een ander dat het niet zo goede fokker was en dat zijn dieren in beslag genomen waren door de dierenbescherming.

Dus informatie inwinnen zegt niet zoveel.

Toen ik er was zag het er goed uit schone hokken de moederhond kreeg ik ook te zien, al bleek later dat hij twee nestjes bij een hond had gegooid.

Nou was het een leuk hondje daar niet van. En moest ik haar op zeven jarige leeftijd in laten slapen aan kanker. Maar dat kan bij een goede fokker ook gebeuren.
Ja zo gaat het helaas ook

En ik had toen nog geen computer en internet.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”