Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
training zondagmiddag 2 februari Staddijk Nijmegen
Moderator: moderatorteam
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- Aantal honden: 2
Re: 27 oktober Binnentraining Gassel nabij Nijmegen
Dat komt vast goed dames. Ik heb even gekeken en het is niet moeilijk te vinden
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Re: 27 oktober Training Staddijk Nijmegen
Bommeltje schreef:Let op je email: de locatie is veranderd!
We gaan overdekt trainen as zondag
Oh super! Max en ik hebben er weer zin in!
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Zoon komt pas maandagochtend aan op Schiphol, dus ik doe ook graag weer mee!
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
-
- Zeer actief
Iemand er bezwaar tegen als ik die kleine kefferd ook meeneem? Ze blaft naar honden maar als ze ze eenmaal gezien heeft kan ik haar wel in toom houden.
(als ze haar gewoon met rust laten) Kan wel zo'n stoffen bench meenemen voor als ze echt vervelend is.
Meestal met hele groepen honden houdt ze zich wel in, op de hondenschool ging dat ook prima.
Jamie vindt het juist heel leuk om te trainen en anders zit ze morgen alleen.
Ik wil trouwens wel mijn camera meenemen?

Meestal met hele groepen honden houdt ze zich wel in, op de hondenschool ging dat ook prima.
- P-tt
- Zeer actief
Nee hoor, neem maar mee. Mijn keffert is net zo!Sanner schreef:Iemand er bezwaar tegen als ik die kleine kefferd ook meeneem? Ze blaft naar honden maar als ze ze eenmaal gezien heeft kan ik haar wel in toom houden.(als ze haar gewoon met rust laten) Kan wel zo'n stoffen bench meenemen voor als ze echt vervelend is.
En foto's maken is altijd goed, toch?
- Romy_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
hoe meer taart ik moet maken?Jion schreef:Hoe meer zielen...

- Bommeltje
- Actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, Engelse Springer en Pyreneese herder
Denk erom: de KLOK wordt van vandaag op morgen een uur teruggezet!
Leren en ontspanning in balans.
-
- Zeer actief
Wat mee te nemen?
Stoel?
Grondpen heeft niet zoveel zin denk ik? haha
Drinkbak voor de hond
Beloningen
Vergeet ik iets?
Stoel?
Drinkbak voor de hond
Beloningen
Vergeet ik iets?
- Bommeltje
- Actief
Ik weet niet zeker of de bak geschikt is voor grondpennen...neem voor de zekerheid maar wel mee dan zien we daar wel.moniek&bo schreef:Wat mee te nemen?
Stoel?
Drinkbak voor de hond
Beloningen
Vergeet ik iets?
Verder ben je wel aardig compleet denk ik...goed weer hoeven we niet te bestellen en een goed humeur hebben we al

- Belle
- Zeer actief
Och, arme Rosca. Hopelijk valt het mee.
- P-tt
- Zeer actief
Ach arme Rosca. Veel beterschap, hopelijk valt het meeJion schreef:Helaas heeft Rosca zojuist tijdens de wandeling haar linkervoorpoot bezeerd. Ze verstapte zich tijdens het spelen en heeft een tijdje liggen gillen van de pijn. Ze belast de poot niet. We kijken het heel even aan en anders naar de DA.![]()
Jullie veel plezier vanmiddag!
Geef haar maar een dikke knuffel van Goof en mij

-
- Zeer actief
Ah.. sneu. Beterschap voor Rosca.Jion schreef:Helaas heeft Rosca zojuist tijdens de wandeling haar linkervoorpoot bezeerd. Ze verstapte zich tijdens het spelen en heeft een tijdje liggen gillen van de pijn. Ze belast de poot niet. We kijken het heel even aan en anders naar de DA.![]()
-
- Zeer actief
Oh arme Rosca, beterschap! Hopelijk valt het meeJion schreef:Helaas heeft Rosca zojuist tijdens de wandeling haar linkervoorpoot bezeerd. Ze verstapte zich tijdens het spelen en heeft een tijdje liggen gillen van de pijn. Ze belast de poot niet. We kijken het heel even aan en anders naar de DA.![]()
- Romy_
- Zeer actief
Ahw
Moet ik wat bewaren en langsbrengen?
De rijstevlaai is af en staat nu in de koelkast.
Ik heb nog een appeltaartje erbij gemaakt en die zit nu nog een paar minuten in de oven

De rijstevlaai is af en staat nu in de koelkast.
Ik heb nog een appeltaartje erbij gemaakt en die zit nu nog een paar minuten in de oven

- Romy_
- Zeer actief
Ik vond het een hele leuke dag
Leuk om iedereen zo in het echt te zien!
Lotte was vandaag een draak, hele tijd blaffen naar de paarden e.d.
Ze kan nog veel leren van die andere hondjes! Wat doen die van jullie het goed zeg met aandacht!
Ik ga morgen met kipjes oefenen ^^ Lotte is nu KO , was toch wel heel intensief al die nieuwe dingen
Maar nogmaals bedankt Floor!

Lotte was vandaag een draak, hele tijd blaffen naar de paarden e.d.

Ik ga morgen met kipjes oefenen ^^ Lotte is nu KO , was toch wel heel intensief al die nieuwe dingen

-
- Zeer actief
Ik vond het ook erg leuk! Een goede oefening voor Max met alle paarden, paardenpoep, katten etc.
Oefenen op aandacht tussen al die prikkels moeten we nog goed oefenen. Verder was ik erg tevreden over hem. Vond het ook knap dat hij het wachten in de auto zo goed deed!
Ook superleuk om weer nieuwe mensen en hondjes te zien!
Floor bedankt voor de les weer en Romy bedankt voor de lekkere taart.
Jion, hoe gaat het nu met het pootje van Rosca?
Oefenen op aandacht tussen al die prikkels moeten we nog goed oefenen. Verder was ik erg tevreden over hem. Vond het ook knap dat hij het wachten in de auto zo goed deed!
Ook superleuk om weer nieuwe mensen en hondjes te zien!
Floor bedankt voor de les weer en Romy bedankt voor de lekkere taart.
Jion, hoe gaat het nu met het pootje van Rosca?
- P-tt
- Zeer actief
Het was inderdaad erg leuk. Ook de nieuwe omgeving was een mooie uitdaging.
Goof heeft maar een paar happen paarde poep op, echt knap van hem, omdat het voor hem iets ontzettend lekkers schijnt te zijn.
Meneertje ligt nu ook ko in z'n mand te snurken
Goof heeft maar een paar happen paarde poep op, echt knap van hem, omdat het voor hem iets ontzettend lekkers schijnt te zijn.
Meneertje ligt nu ook ko in z'n mand te snurken
-
- Zeer actief
Ja was leuk! De hondjes hebben zich ook best gedragen gelukkig.
Vond het leuk om jullie allemaal eens te zien.

-
- Zeer actief
Ik vind jou honden zo schattig! Heel wat anders dan wat ik zelf heb maar vond het superleuk jullie te zien en even met Jamie te knuffelen.Sanner schreef:Ja was leuk! De hondjes hebben zich ook best gedragen gelukkig.

- Bommeltje
- Actief
Ik heb afgelopen maandag een goed gesprek gehad met iemand die wekelijks een binnenlocatie beschikbaar heeft om les te geven.
Het was een goed gesprek...er zijn mogelijkheden, kansen en ik heb de capaciteiten om een eigen hondenschool te beginnen.
Helaas is de avond die beschikbaar is precies op één van de avonden dat ik zelf train. Toen ben ik eens hard achter mijn oren gaan krabben. De uitkomst hiervan is voor jullie misschien een teleurstelling want nee...ik ga geen hondenschool beginnen. Ik ben er het type niet voor en het brengt veel werk en administratie met zich mee. Ik heb besloten een winterstop te houden en als het van de zomer weer lekker weer is, op dezelfde basis als nu iets te organiseren. Gewoon af en toe, gratis, wanneer het lekker weer is.
Hopelijk hebben jullie net zo genoten als ik. Als het weer weer goed is dan zal ik een nieuw topic openen en dan gaan we weer gezellig buiten picknicken op de Staddijk.
Bedankt!!!
Floor
Het was een goed gesprek...er zijn mogelijkheden, kansen en ik heb de capaciteiten om een eigen hondenschool te beginnen.
Helaas is de avond die beschikbaar is precies op één van de avonden dat ik zelf train. Toen ben ik eens hard achter mijn oren gaan krabben. De uitkomst hiervan is voor jullie misschien een teleurstelling want nee...ik ga geen hondenschool beginnen. Ik ben er het type niet voor en het brengt veel werk en administratie met zich mee. Ik heb besloten een winterstop te houden en als het van de zomer weer lekker weer is, op dezelfde basis als nu iets te organiseren. Gewoon af en toe, gratis, wanneer het lekker weer is.
Hopelijk hebben jullie net zo genoten als ik. Als het weer weer goed is dan zal ik een nieuw topic openen en dan gaan we weer gezellig buiten picknicken op de Staddijk.
Bedankt!!!
Floor

- Romy_
- Zeer actief
DitJion schreef:Mijn idee Floor.Bommeltje schreef:Ik heb besloten een winterstop te houden en als het van de zomer weer lekker weer is, op dezelfde basis als nu iets te organiseren. Gewoon af en toe, gratis, wanneer het lekker weer is.Wij zijn zelf geen mensen die trouw een training zouden bezoeken, daar zijn we niet ambitieus genoeg voor
, maar gewoon af en toe, bij lekker weer, met goeie zin, en iedereen die wat lekkers meeneemt, vinden we dan wel weer hartstikke leuk. Leuk omdat het leerzaam is, maar zeker ook voor de gezelligheid.
![]()
Jij bedankt voor dit initiatief!

Heel erg bedankt Floor voor de leuke les en inzet! Ik kijk uit naar de volgende keer

-
- Zeer actief
Namens Max en mij ook bedankt Floor! Leuk dat je dit een aantal keer georganiseerd hebt!
Ik heb dus besloten om met Max toch wel een cursus te gaan volgen. Ik heb mailcontact met een hondenschool en ga binnenkort kijken of het me daar bevalt.
Ik merk dat Max lekker meehobbelt hier en dat hij de basis links en rechts wel meekrijgt maar dat ik te makkelijk ben in het 'trainen'.
Als ik weer wekelijks op het veld sta en met de groep meega om hem dingen aan te leren gaat dat denk ik veel beter.
Daarnaast verdient mijn mannetje het ook gewoon om lekker een-op-een met hem bezig te zijn. Ik heb ook gemerkt dat hij dat echt hartstikke leuk vindt.
Met Bo heb ik drie cursussen gedaan en de basis zit bij haar gewoon goed, dus daar ga ik met Max nu ook verder aan werken.
Dus... als we volgend jaar weer gezellig middagje samen met de honden bezig zijn in Nijmegen is Max vast keurig opgevoed

Ik heb dus besloten om met Max toch wel een cursus te gaan volgen. Ik heb mailcontact met een hondenschool en ga binnenkort kijken of het me daar bevalt.
Ik merk dat Max lekker meehobbelt hier en dat hij de basis links en rechts wel meekrijgt maar dat ik te makkelijk ben in het 'trainen'.
Als ik weer wekelijks op het veld sta en met de groep meega om hem dingen aan te leren gaat dat denk ik veel beter.
Daarnaast verdient mijn mannetje het ook gewoon om lekker een-op-een met hem bezig te zijn. Ik heb ook gemerkt dat hij dat echt hartstikke leuk vindt.
Met Bo heb ik drie cursussen gedaan en de basis zit bij haar gewoon goed, dus daar ga ik met Max nu ook verder aan werken.
Dus... als we volgend jaar weer gezellig middagje samen met de honden bezig zijn in Nijmegen is Max vast keurig opgevoed

- Belle
- Zeer actief
Floor, ook namens ons bedankt voor de lessen. Ik begrijp heel goed dat je geen hondenschool wilt beginnen, het zou mij ook teveel gedoe zijn. Zoals we nu een paar keer getraind hebben, vind ik leuk, gezellig en vrijblijvend. Als het weer mooi weer is, doen we dus graag weer mee.
Als er mensen zijn die het leuk vinden ook een keer een dog dance les te volgen, wil ik trouwens ook best een keer op dezelfde basis (lekkers en drinken) een les verzorgen.
Als er mensen zijn die het leuk vinden ook een keer een dog dance les te volgen, wil ik trouwens ook best een keer op dezelfde basis (lekkers en drinken) een les verzorgen.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ook namens mij (en Mila en Bleza) bedankt voor de leuke les, en ik ben er zeker weer bij als we lekker buiten wat kunnen trainen, ik vond het heel gezellig!
En Marjolein: natuurlijk doen wij graag mee met een doggy dance les!
En Marjolein: natuurlijk doen wij graag mee met een doggy dance les!

-
- Zeer actief
Ik zou met Max ook best eens DoggyDance willen proberen.
Maar hij is nog maar 10 maanden en nou ja, je weet hoe hij tijdens de les ongeveer is (Hij vindt alles leuk en interessant, maar we moeten nog veel leren)
Mocht dat geen bezwaar zijn lijkt het ons erg gezellig!
Maar hij is nog maar 10 maanden en nou ja, je weet hoe hij tijdens de les ongeveer is (Hij vindt alles leuk en interessant, maar we moeten nog veel leren)
-
- Zeer actief
Ik vond de les in ieder geval leuk, leerzaam en gezellig! Met mooi weer doen wij zeker nog een keer mee.
En doggydance vind ik ook een leuk idee!! Zit al een tijdje te twijfelen of ik dat met Jamie wil gaan doen.
En doggydance vind ik ook een leuk idee!! Zit al een tijdje te twijfelen of ik dat met Jamie wil gaan doen.
- Belle
- Zeer actief
Dat maakt toch niet uit, het gaat om het plezier, niet om prestaties. Ik vind Max een heerlijk dingmoniek&bo schreef:Ik zou met Max ook best eens DoggyDance willen proberen.

Lijkt me leuk om dat een keer met een groepje te doen. Maar ook ik heb geen overdekte lokatie, dus wordt het gewoon buiten in het park. Mij maakt het niet zoveel uit wat voor weer het is, maar ik weet niet of jullie er zin in hebben als het koud is of regent. Laat maar weten, op zondagen kan ik meestal wel.
- DeDiana
- Zeer actief
Als we nou de weersvoorspellingen even goed in de gaten houden, kunnen we vast wel iets plannen op een zondag met goed (in ieder geval droog) weer...
Komende zondag kan ik niet, maar verder kan ik meestal ook wel op zondag.
Lijkt me in ieder geval erg leuk en Mila vindt het fantastisch om te doen
Komende zondag kan ik niet, maar verder kan ik meestal ook wel op zondag.
Lijkt me in ieder geval erg leuk en Mila vindt het fantastisch om te doen

- Belle
- Zeer actief
Doen we het gewoon (ook) een keer in het voorjaar en nu een keer voor de bikkelsJion schreef:Heb hier twee koukleumpjes (en met mij erbij 3) die onder de 12 graden echt voortdurend in beweging moeten blijven om het aangenaam te houden, dus als het voor de lente wordt georganiseerd slaan wij over.

- DeDiana
- Zeer actief
Mila is een bikkel (met dikke bontjas)