Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verwekker kind moet betalen

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Verwekker kind moet betalen

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

tineke schreef:
Wolfsblut schreef:Als een kat jongen krijgt in een harington blijven het ook katten, ondanks dat het paspoort beweert dat het Nederlandse haringen zijn.
Je vergelijking gaat mank ,natuurlijk blijven katten katten en worden het geen haringen ,dat zijn immers andere dieren.
Zo blijven mensen ten alle tijde mensen waar ze ook geboren zijn.
Ik vind je overigens een bijzonder onsympathieke racist die buiten onsympathiek ook niet bijster slim overkomt :ugh:
Helemaal met je eens dat mensen ten alle tijde mensen zijn, waar ze ook geboren zijn.

Hun gedrag zorgt echter wel dat de publieke opinie zich niet bepaald lovend over hen uitlaat.
Maar om dat nu direct als racistisch te bestempelen, dat is nu typisch de linkse gedachtengang waar velen de laatste veertig jaar door geindoctrineerd zijn.
Alles recht praten wat krom is.
Ik doe daar dus niet aan mee en velen met mij gelukkig ook niet.

En iemand die dat ten onrechte als racisme wil zien, het zij zo.
Bovendien, het omgekeerde is waar.
Lees eens op E.J. Bron en huiver.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Selene »

Wolfsblut schreef:
tineke schreef:
Wolfsblut schreef:Als een kat jongen krijgt in een harington blijven het ook katten, ondanks dat het paspoort beweert dat het Nederlandse haringen zijn.
Je vergelijking gaat mank ,natuurlijk blijven katten katten en worden het geen haringen ,dat zijn immers andere dieren.
Zo blijven mensen ten alle tijde mensen waar ze ook geboren zijn.
Ik vind je overigens een bijzonder onsympathieke racist die buiten onsympathiek ook niet bijster slim overkomt :ugh:
Helemaal met je eens dat mensen ten alle tijde mensen zijn, waar ze ook geboren zijn.

Hun gedrag zorgt echter wel dat de publieke opinie zich niet bepaald lovend over hen uitlaat.
Maar om dat nu direct als racistisch te bestempelen, dat is nu typisch de linkse gedachtengang waar velen de laatste veertig jaar door geindoctrineerd zijn.
Alles recht praten wat krom is.
Ik doe daar dus niet aan mee en velen met mij gelukkig ook niet.

En iemand die dat ten onrechte als racisme wil zien, het zij zo.
Bovendien, het omgekeerde is waar.
Lees eens op E.J. Bron en huiver.
Dan zij het zo, met de opmerking erbij dat ik in het geheel niet niet uit de linkse gedachtegang kom, ik ben opgevoed in de vvd hoek
En verder kun je mij het dak op met dit soort dingen, dan ga je maar lekker op nujij.nl zitten oid, oh en linkse die ik ben, ik dit wel gemeld (wat ik nog nooit gedaan heb hier, gefeliciteerd)
Mensen in hokjes duwen is het meest enge wat er is maar ik wens je er veel plezier mee verder

Huiver jij maar lekker verder in je hokjes geest
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nanna schreef:
Wolfsblut schreef: Zoals Smoekie al aangaf bedoel ik inderdaad de Neejderlandse vrouwen. De z.g blonde kaaskoppen. Daar ben ik nl trots op.
En daar bedoel zeker niet de onaangepaste vrouwen mee die we onder de categorie moslims rangschikken.
:kotz:
Wat een enge nazistische denkbeelden heb jij. Vandaar die rare naam natuurlijk ook, Wolfsblut.
Heb even gegoogled en ik hoop niet dat jij dezelfde bent.
http://www.stormfront.org/forum/t52149-130/
Klopt niet hij heeft geen klapkaak. :19: Maar wel een duits ras :denken:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Selene
Zeer actief

Kruimel53 schreef:
bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef:
Wolfsblut schreef: Zoals Smoekie al aangaf bedoel ik inderdaad de Neejderlandse vrouwen. De z.g blonde kaaskoppen. Daar ben ik nl trots op.
En daar bedoel zeker niet de onaangepaste vrouwen mee die we onder de categorie moslims rangschikken.
Wat een enge nazistische denkbeelden heb jij. Vandaar die rare naam natuurlijk ook, Wolfsblut.
Dat zégt hij. Maar je kunt zoveel zeggen.
Al heeft hij geen klapkaak en wel een wawa, dit soort dingen wil ik niet lezen, dan ga je maar lekker op een andere site jouw gal spuwen

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Oh God. Gaan mensen eerst nu via Internet "onderzocht" worden :schrik:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
bouvierpoedel
Zeer actief

smoekie schreef:Oh God. Gaan mensen eerst nu via Internet "onderzocht" worden :schrik:
Nee je mag alleen hier het forum doorspitten en zoeken en quooten. :engel:
bouvierpoedel
Zeer actief

Kruimel53 schreef:
bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef:
Dat zégt hij. Maar je kunt zoveel zeggen.
Ik ben ook een lelijk wijf die er als kerel bijloopt en jullie geloven dat ook. :pffff:
Selene
Zeer actief

Nanna schreef:
smoekie schreef:Oh God. Gaan mensen eerst nu via Internet "onderzocht" worden :schrik:
Wel als je er zulke abjecte denkbeelden op na houdt.
Bovendien zeg ik niet dat het hem is; ik zeg dat ik hóóp dat hij het niet is.
:ok:

Afbeelding

Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Och hemeltje lief. Zo'n pvv-stemmer. Of zo'n blut und boden type.
Ja, dat ontbrak er nog aan, hier op het forum :schrik:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Ik kan me vergissen maar volgens mij is de regel dat alleenstaande ouders pas hoeven te werken wanneer het kind leerplichtig is, afgeschaft.
En dat geldt ook voor de regel dat men na een scheiding 12 en een half jaar alimentatieplicht heeft.
Overigens hebben moeders die alleen hun kinderen opvoeden na een scheiding en die een baan hebben ook alimentatieplicht naar hun ex-man wanneer deze in de bijstand terecht komt.
ook wanneer deze zwart bijbeunt en onofficieel samenwoont met een nieuwe geliefde.
Dat soort wijven is in dat geval ook goed de lul.

vaders die erachter komen dat ze niet de verwekker zijn van de kinderen in hun huwelijk, kunnen geen verhaal halen bij de bio,
het is de wettige vader die zorg en onderhoudsplicht heeft.

en zo zin er wel meer schrijnende gevallen.
een en ander wordt hier een beetje eenzijdig belicht.
waarschijnlijk zijn er ook best veel wijven met kinderen die in de bijstand terecht komen die helemaal niet willen dat dit wordt verhaald op zo'n verwekker.
ze worden gedwongen er eentje aan te wijzen, met alle mogelijke gevolgen vandien.
Misschien komt zo'n man wel verhaal halen, of inderdaad 'rechten' opeisen.
Kan zo'n wijf ineens verplicht worden om haar kinderen aan een voor hen volslagen vreemde mee te geven.
Overigens heeft ook zo'n in de kroeg opgedane donor rechten hoor, deze kan ook claimen vader te zijn en een omgangsregeling te wensen en hoofdelijk gezag.
Wanneer hij aannemelijk kan maken dat hij contact heeft gehad met de moeder, kan hij een dna test eisen.
Dan krijgt hij ook onderhouds- en zorgplicht, maar daar komen mannen regelmatig erg gemakkelijk onderuit, om maar eens een tegengeluid te laten horen naast al die zielige brave kerels die toch zo hun zaad ontfutseld zijn geworden.
Je onthouden van sex met een vreemde is de enige zekere manier om daar geen kind te verwekken.
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Moeder kan inmiddels al jaren met een partner samenwonen, beide uitkeringtrekkende.
Fokt verder aan, sorry. Neemt kindjes. Want hoeft dan niet te werken. Drie kinderen verder is ze te oud.

Ja die zijn er ook.
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Natuurlijk, er zijn altijd keerzijden aan een verhaal.
En mensen (m/v) die extreem uitgekookt zijn en een ander op allerlei manieren uitwonen.
maar in dit topic wordt zo gehamerd op die alleenstaande moeders in de bijstand, terwijl die die regel niet eens verzonnen hebben.
En die zich misschien een slag in de rondte solliciteren om maar van die last bevrijd te worden.
je mag er toch niet a priori vanuit gaan dat zo'n vrouw het wel lekker vindt om in de bijstand te zitten, of dat ze een of andere tok is?
Ik denk nl. niet dat er heel veel van het soort vrouwen bestaat zoals die hier worden omschreven.
alleen kinderen opvoeden, met een baan of zelfs in de bijstand is echt geen luilekkerland.
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

kooi schreef:Natuurlijk, er zijn altijd keerzijden aan een verhaal.
En mensen (m/v) die extreem uitgekookt zijn en een ander op allerlei manieren uitwonen.
maar in dit topic wordt zo gehamerd op die alleenstaande moeders in de bijstand, terwijl die die regel niet eens verzonnen hebben.
En die zich misschien een slag in de rondte solliciteren om maar van die last bevrijd te worden.
je mag er toch niet a priori vanuit gaan dat zo'n vrouw het wel lekker vindt om in de bijstand te zitten, of dat ze een of andere tok is?
Ik denk nl. niet dat er heel veel van het soort vrouwen bestaat zoals die hier worden omschreven.
alleen kinderen opvoeden, met een baan of zelfs in de bijstand is echt geen luilekkerland.
Ik denk helaas inmiddels dat er meer vrouwen zo zijn dan je ( ik ) denk. Ik geef ook gelijk toe dat ik de kant van de goedwillende vader meen te moeten steunen, omdat die niet sterk staan in hun recht.
Maar daarmee maakt het de echt schrijnend gevallen niet makkelijker.Elke situatie is een verhaal op zich, maar daar is geen ruimte voor helaas.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Oh is dat enkel aan jou voorbehouden dan als je munitie zoekt om een fokker de les te lezen :denken:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

tineke schreef:
Oh is dat enkel aan jou voorbehouden dan als je munitie zoekt om een fokker de les te lezen :denken:
Nou inderdaad zeg. Zegt Sherlock Holmes haarzelf :kotz:
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Nou, het niveau daalt weer eens flink.
Bijstandsvrouwen worden als 'wijven' betiteld. Bijstandsmoeders zijn per definitie tokken die arme mannen in hun bed lokken om ze vervolgens te laten dokken en buitenlanders jagen en masse op Arische vrouwen om zodoende het Nederlandse superieure ras naar de ondergang te sleuren.

Fijn toch, zo'n beschaafde en elitaire discussie met allemaal fijnbesnaarde deelnemers. :roll:
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

Marion. schreef:
Wolfsblut schreef:Zoals Smoekie al aangaf bedoel ik inderdaad de Neejderlandse vrouwen. De z.g blonde kaaskoppen. Daar ben ik nl trots op. Onder onze vrouwen versta ik ook de vrouwen die uit de overzeese gebiedsdelen afkomstig zijn, want het behoorde tenslotte ooit bij Ons.
Ach. Wat een narigheid. Waar hoor ik dan bij, als brunette? Overigens heb ik jouw bescherming niet nodig, en laat ik me gewoon - als mondige Nederlandse - niet bevruchten.
Ik kan er uiteraard naast zitten aangezien er ook mensen zijn die door niks en niemand veranderen. Maar misschien dat jij als prachtbrunette niet zo'n grote zuurpruim zou zijn geweest als je je wel had laten bevruchten :F:

tineke schreef:

Nee hoor, dat is niet enkel aan mij voorbehouden. Net zo min als dat dat alleen aan jou voorbehouden is, immers ben jijzelf ook niks te beroerd om "op het forum" (da's het grootste verschil) wat munitie (hoe oud soms ook) op te zoeken indien je dat nodig denkt te hebben :ok: Trouwens, zelfs als je het niet nodig hebt, ben je daar niks te beroerd voor :LOL:

Maarre appels en peren Tineke. Maar daar ben je je vast wel van bewust :ok:

Kees snapt em tenminste :LOL:

bouvierpoedel schreef:
Nee je mag alleen hier het forum doorspitten en zoeken en quooten. :engel:
:ok: Goeso Kees, jij snapt het :J:
Marion. schreef:
tineke schreef:
Nou inderdaad zeg. Zegt Sherlock Holmes haarzelf :kotz:

Kotspoppetje ook nog. Ah gutteguttegut :knuffel: die aan elklaar geknoopte onderbroek van je zit je nog steeds hoog he, of laag? Hoe noem je zoiets :denken:

Naja, anyway, ook goeiemorgen grootste zuurpruim van de eeuw (en alle voorgaande eeuwen). Lekker geslapen :J:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

lieke schreef:Bijstandsvrouwen worden als 'wijven' betiteld. Bijstandsmoeders zijn per definitie tokken die arme mannen in hun bed lokken om ze vervolgens te laten dokken en buitenlanders jagen en masse op Arische vrouwen om zodoende het Nederlandse superieure ras naar de ondergang te sleuren.

Fijn toch, zo'n beschaafde en elitaire discussie met allemaal fijnbesnaarde deelnemers. :roll:
Ja, ik vond het ook al allemaal heel erg charmant.

Edit: Het lijkt wel een slechte mop, ook. Een racist, een rechtse bal, een seksist en een bijstandsmoeder lopen een bar in.....Dat niveau :P
And few will ever climb
smoekie
Zeer actief

Miranda schreef:Ja, ik vond het ook al allemaal heel erg charmant.

Edit: Het lijkt wel een slechte mop, ook. Een racist, een rechtse bal, een seksist en een bijstandsmoeder lopen een bar in.....Dat niveau :P
Als je dan toch bezig bent. Dan hoort er tenminste ook nog een linkse bal bij :LOL:
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

smoekie schreef:

Als je dan toch bezig bent. Dan hoort er tenminste ook nog een linkse bal bij :LOL:
Het lijkt wel een slechte mop, ook. Een racist, een rechtse bal, een linkse hippie, een seksist en een bijstandsmoeder lopen een bar in...

Beter, Smoek? :tongue:
And few will ever climb
Selene
Zeer actief

Miranda schreef:
smoekie schreef:

Het lijkt wel een slechte mop, ook. Een racist, een rechtse bal, een linkse hippie, een seksist en een bijstandsmoeder lopen een bar in...

Dan wil ik de linkse hippie wel zijn :F:

Afbeelding

Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Selene schreef:Dan wil ik de linkse hippie wel zijn :F:
Jaja, als je maar de kroeg in kunt, hè?
Zuipschuit :pffff:
And few will ever climb
smoekie
Zeer actief

Miranda schreef:Het lijkt wel een slechte mop, ook. Een racist, een rechtse bal, een linkse hippie, een seksist en een bijstandsmoeder lopen een bar in...

Veel beter :LOL:

En dan samen met die linkse bal aan de bar hangen, jaja :hmmm:
Selene
Zeer actief

Miranda schreef:
Jaja, als je maar de kroeg in kunt, hè?
Zuipschuit :pffff:
Precies!

Afbeelding

Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Nanna schreef:
Von Wolfsblut bitte. Heinrich A. von Wolfsblut. :eek:
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Miranda schreef:Het lijkt wel een slechte mop, ook. Een racist, een rechtse bal, een linkse hippie, een seksist en een bijstandsmoeder lopen een bar in...

Ik hoorde Robin Williams eens een heel goede, want korte :mrgreen: , mop vertellen:
'So, an Irishman walks out of a bar...'
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

:LOL:
tineke

smoekie schreef:Nee hoor, dat is niet enkel aan mij voorbehouden. Net zo min als dat dat alleen aan jou voorbehouden is, immers ben jijzelf ook niks te beroerd om "op het forum" (da's het grootste verschil) wat munitie (hoe oud soms ook) op te zoeken indien je dat nodig denkt te hebben :ok: Trouwens, zelfs als je het niet nodig hebt, ben je daar niks te beroerd voor :LOL:
Maar dat zeg ik toch niet ,ik snap enkel die selectieve verontwaardiging en vingertjes wijzen van jou niet als iemand iets doet wat jijzelf ook zou doen.
smoekie
Zeer actief

tineke schreef:
smoekie schreef:Nee hoor, dat is niet enkel aan mij voorbehouden. Net zo min als dat dat alleen aan jou voorbehouden is, immers ben jijzelf ook niks te beroerd om "op het forum" (da's het grootste verschil) wat munitie (hoe oud soms ook) op te zoeken indien je dat nodig denkt te hebben :ok: Trouwens, zelfs als je het niet nodig hebt, ben je daar niks te beroerd voor :LOL:
Maar dat zeg ik toch niet ,ik snap enkel die selectieve verontwaardiging en vingertjes wijzen van jou niet als iemand iets doet wat jijzelf ook zou doen.

Nou, dat zeg jij wel he, maarre ik had mijn lieftallige mondje toch echt niet geroerd en mijn vingertjes gebruikt als hetgeen Nanna gezocht heeft "gewoon" hier van het forum vandaan kwam :cool2:
tineke

smoekie schreef:
tineke schreef:

Nou, dat zeg jij wel he, maarre ik had mijn lieftallige mondje toch echt niet geroerd en mijn vingertjes gebruikt als hetgeen Nanna gezocht heeft "gewoon" hier van het forum vandaan kwam :cool2:
Ja want dat is uiteraard veel belangrijker dan de inhoud van de post van Wolfblut :ugh:
En buiten dan heb je zelf vaak zat info van buiten dit forum hierheen gesleept om je punt te maken.
Maar goed ik ben er al weer klaar mee hoor met dat gezeik van jou.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”