die komt uit dld, dan heb ik hem wel voor de kerst denk ikAsta schreef:http://www.amazon.co.uk/Paradiso-Toys-T ... =toy+shell
en bij sellers via amazon vanaf 26 nog iets
edit: oh nee toch niet, zit wel in engeland
Moderator: moderatorteam
die komt uit dld, dan heb ik hem wel voor de kerst denk ikAsta schreef:http://www.amazon.co.uk/Paradiso-Toys-T ... =toy+shell
en bij sellers via amazon vanaf 26 nog iets

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
out of stock in the 10 nearest storesAsta schreef:kijk het ken goedkoper http://www.argos.co.uk/static/Product/p ... 650691.htm

renee-uk schreef:nee joh, ik heb hem bij ebay besteld, express delivery en dan is ie er vrijdag als het goed is
tevreden mascha

dat is de gok, jan en gina vonden hem geweldig en ik hoop rietje ookAsta schreef:Ja toen was ik typen vrees ik, hopelijk vind zij hem wel leuk, asta dronk eruit en meer niet

als ze er inderdaad in gaat krijgen jullie absoluut foto'sranetje schreef:Gaat hartstikke goed met jullie en Rietje![]()
Van dat zwembad met Rita er in wel graag een foto![]()

Super zeg! Ook het spelen klinkt geweldig!renee-uk schreef:dat is de gok, jan en gina vonden hem geweldig en ik hoop rietje ookAsta schreef:Ja toen was ik typen vrees ik, hopelijk vind zij hem wel leuk, asta dronk eruit en meer niet
we zullen het zien en anders zet ik er wel planten in
edit: hij is al onderweg

ja van opzij wel he.fenneke schreef:Als je die 2 foto's onder elkaar ziet van Gina en Rita dan kon Rita gewoon een ouder geworden Gina zijn![]()
Ze lijken kwa kop op elkaar

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteneeneenee die kwamen gewoon ergens in hun tuin terecht en het was niet veel want ik lette juist zo vreselijk op dat ik binnen de grenzen bleefranetje schreef:Die druppels kwamen zeker toevallig net op zoonlief die lag te zonnen?![]()
ja inderdaad en dat voor maar 2 pond meer aan verzendkostenPtje schreef:Nou dat is al snel zeg, fijn dat ze haar eigen badje heeft.

ik moet haar wel vertellen dat het goed is en ik moet ook op blijven letten dat ze niet toch weer gaat blaffen, maar ik denk dat dat er wel uit zal gaan, vooral ook omdat ze zo ontzettend goed reageert op lofprijzingen.Lunatic schreef:Knappe Rietje zo met de glazenwasserIs ze dan uit zichzelf stil of moet je haar vertellen dat het goed is en is ze dan stil?
Bij Doran moet ik echt zeggen dat het goed is, anders zou hij niet stoppen, geen gedonder aan zijn ramen of deuren![]()
Met dat badje ga je vast nog een hoop lol hebben Rietje tietje, al is een super grote drinkensbak ook niet weg natuurlijk met dit weer

Hier werkt het precies zo! Oh en over die deur is Doran het helemaal met Rita eensrenee-uk schreef:ik moet haar wel vertellen dat het goed is en ik moet ook op blijven letten dat ze niet toch weer gaat blaffen, maar ik denk dat dat er wel uit zal gaan, vooral ook omdat ze zo ontzettend goed reageert op lofprijzingen.Lunatic schreef:Knappe Rietje zo met de glazenwasserIs ze dan uit zichzelf stil of moet je haar vertellen dat het goed is en is ze dan stil?
Bij Doran moet ik echt zeggen dat het goed is, anders zou hij niet stoppen, geen gedonder aan zijn ramen of deuren![]()
Met dat badje ga je vast nog een hoop lol hebben Rietje tietje, al is een super grote drinkensbak ook niet weg natuurlijk met dit weer
zo heb ik jan ook geleerd dat zijn terrein ophield bij ons hekje en dat mensen daar gerust mochten lopen zonder dat hij daar wat van te vinden had.
het ziet er naar uit dat deze manier bij rietje-tietje ook goed werkt.
alleen die deur is nog wel heel verschrikkelijk moeilijk, want daardoor komen ze wel naar binnen natuurljk en dat moeten we niet hebben vindt riet