Bah wat kinderachtig Jovka ,moet je nu een kwartje voor het klikken.lets have fun schreef:Nou, de strontput gaat nu wel open....Muk schreef:Weet je....lets have fun schreef: Nee, dat is zeker ook niet leuk.
Het valt mij wel op dat de personen die gestalkt worden zelf ook flinke kopstoten nkunnen uitdelen. De 1 open en bloot de ander geniepig en achterbaks. Zo heel slachtofferig zijn ze nniet hoor.
In mijn reltijd, kreeg ik regelmatig pb's van personen die nu mod om mij te wijzen op weer een nieuwe rel. Natuurlijk relde ik graag mee, dus dat vond ik niet erg. Maar eigenlijk is het best triest dat een aantal mods nu heel schijnheilig en achterbaks zijn, terwijl zij nog niet zo heel lang geleden maar wat graag smulden van een goede rel. Beetje hypocriet nu iedereen terecht wijzen terwijl tot nog niet zo heel lang geleden achter de schermen de rel werd opgepookt.
Vergeet er dan vooral ook niet bij te vermelden dat jezelf net zo was en je ook de nodige linkjes met relletjes hebt lopen versturen.
Maar toch achtte je jezelf wel geschikt om mod te worden

Maar goed ik gaf het al aan ,de druiven zijn wel erg zuur dat je het niet geworden bent