Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zwijgen over je honden, op het HF

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Corneliana
Zeer actief

Re: Zwijgen over je honden, op het HF

Ongelezen bericht door Corneliana »

gljbaanruggen en geschoren honden... ach, ik denk dat vooral ervaren mensen weten wat ze doen. als Sky het zo warm blijft houden en we moeten de zomer nog in gaat er ook een scheerapparaat overheen al komt Maxima me persoonlijk vertellen dat dat niet mag en slecht is. en als ik een hond lelijk vind zeg ik gewoon niks. (niet dat ik alle honden hier lelijk vind ik zie ze ook niet allemaal anders krijgen we dat weer)
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

DeDiana schreef: Iemand ernaar vragen vind ik alweer heel anders dan meteen kritiek uiten in de zin van 'Bah, wat een glijbaanrug, dat ziet er niet uit' etc. Dat laatste vind ik dan redelijk respectloos. Niet dat iedereen jouw hond per se de mooiste en de leukste hoeft te vinden, maar een fototopic is toch geen (gezondheids)keuring?
nee maar dat krijg je dan wel automatisch en voor je het weet gaat het topic over het hondje waar ts blij mee is alleen nog maar over alles wat er niet deugt aan de dh.
alsof daar niet al genoeg topics over zijn :roll:

beauty is in the eye of the beholder en aangezien de rest van het forum niet met zo'n hondje hoeft te leven vraag ik me nog steeds af waar men zich mee bemoeit en druk over maakt en al zeker als dat in iemands fototopic is.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

renee-uk schreef:
DeDiana schreef: Iemand ernaar vragen vind ik alweer heel anders dan meteen kritiek uiten in de zin van 'Bah, wat een glijbaanrug, dat ziet er niet uit' etc. Dat laatste vind ik dan redelijk respectloos. Niet dat iedereen jouw hond per se de mooiste en de leukste hoeft te vinden, maar een fototopic is toch geen (gezondheids)keuring?
nee maar dat krijg je dan wel automatisch en voor je het weet gaat het topic over het hondje waar ts blij mee is alleen nog maar over alles wat er niet deugt aan de dh.
alsof daar niet al genoeg topics over zijn :roll:

beauty is in the eye of the beholder en aangezien de rest van het forum niet met zo'n hondje hoeft te leven vraag ik me nog steeds af waar men zich mee bemoeit en druk over maakt en al zeker als dat in iemands fototopic is.
eens. al is het ook aan de ts of het wat uitmaakt of niet :mrgreen: ik kreeg op mijn fototopic van Sky een opmerking over mijn vloer, ik geloof dat er 2 tegels te zien waren :roll:
heeft toch wel wat indruk gemaakt want ik heb het onthouden. als iemand wil zeuren dan is er altijd wel iets te verzinnen bedoel ik maar.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ik heb nog nooit verzwegen waar ik een pup haalde.
Bij Marouck niet, bij Biène niet en bij Numa niet.
Geloof niet dat ooit een fokker is gebeld, iig hebben zij zich er dan op zijn minst weinig van aangetrokken.
Ik verrek het ook dat voor me te houden als het weer zo ver is dat ik er een pup bij zou nemen.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Jaap* schreef:Tja, zulke mensen zijn er nu eenmaal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel eens verbaas over wat mensen hier allemaal neerplempen hoor. Niet alleen hier, maar gewoon op het i-net.

Ik zou het zelf bijvoorbeeld ontzettend vervelend vinden om te worden besproken op zo'n openbare plaats.
Ik denk dat veel mensen denken in een betrekkelijk klein groepje te kletsen, en vergeten dat er een tribune achter ze staat met weet ik hoeveel muisstille meeluisteraars die geilen op geroddel.
Dat is logisch op zo'n medium. Ik vind het dan ook wel wat onnozel, of naief, om daar heel verbaasd over te doen.
Het is onwenselijk, maar je kunt er zelf heel veel aan doen door een beetje na te denken over wat je neerpent, en op welke manier.
En, vooral, of betrokkenen het wel zo leuk vinden dat je hun naam noemt.
Helemaal eens. Maar dat mensen fokkers gaan bellen met op inet gelezen verhalen vind ik echt van de zotte.
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Ja ik zwijg. Er gebeurd hier van alles op dit moment ook op honden gebied en ik denk er niet aan om het hier of op fb te zetten. Sommige mensen weten het, maar via een ander forum en ik ga er vanuit dat wat op mijn fb of andere fora's staat niet hier komt te staan anders had ik het zelf wel verteld

Ook een van de grootste redenen dat ik hier veel minder post
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale

Ongelezen bericht door Drazic »

Ik houd de fokker altijd zelf op de hoogte van wat er gebeurd of gaat gebeuren met de hond.
Altijd voordat ik iets op het internet zet.
Zo is het ook met Bruno gegaan.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Demi schreef:Ja ik zwijg. Er gebeurd hier van alles op dit moment ook op honden gebied en ik denk er niet aan om het hier of op fb te zetten. Sommige mensen weten het, maar via een ander forum en ik ga er vanuit dat wat op mijn fb of andere fora's staat niet hier komt te staan anders had ik het zelf wel verteld

Dat vind ik toch idioot. Of doe je controversiële dingen?
Met een zieke hond heb je die schroom niet.
sTefaniA schreef: Dat is ook niet waar hoor, pas kreeg er iemand nog kritiek op een old english bulldog pupje van 4 maand, dat ie kromme poten had en lelijk was ed.
Inderdaad, dat was ook idioot. Maar wel van iemand die wel vaker raar reageert... Vind ik.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

luna2906 schreef:
sTefaniA schreef:
luna2906 schreef:Dat mensen ervoor kiezen om niets over een aankomende pup te zeggen, omdat er fokkers ingelicht worden kan ik goed begrijpen, maar waarom mensen hun pup niet voor willen stellen ontgaat me een beetje. Ik zal vast niet goed opletten dan, maar in puptopics zie ik altijd alleen maar"ohhh wat een schatje, wat issie leuk, :I: "reacties :19: je kunt het natuurlijk ook zuurder maken dan het is.
Dat is ook niet waar hoor, pas kreeg er iemand nog kritiek op een old english bulldog pupje van 4 maand, dat ie kromme poten had en lelijk was ed.
Ja, dat is dan 1 voorbeeld. Ik krijg nou niet de indruk dat hier stelselmatig pups afgekraakt worden en zie dan ook geen reden om je pup niet voor te stellen :19: nogmaals, soms maken mensen het ook zuurder dan het is in mijn beleving. Of ik open met goed geluk alleen de juiste topics.
Dat laatste zal het zijn dan :19:
renee-uk
Zeer actief

volgens mij ben je toch niet helemaal goed genoeg aan het zwijgen allison, ik kan redelijk inschatten wat er te gebeuren staat en dat is echt van je eigen posts op het forum ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Demi schreef:Ja ik zwijg. Er gebeurd hier van alles op dit moment ook op honden gebied en ik denk er niet aan om het hier of op fb te zetten. Sommige mensen weten het, maar via een ander forum en ik ga er vanuit dat wat op mijn fb of andere fora's staat niet hier komt te staan anders had ik het zelf wel verteld

Dat vind ik dan wel wst vreemd net of dat forum geen internet is... alles is openbaar wat op internet staat... ook besloten fora.
En hier pleurde je ook je hele hebben en houwen op t forum... dat ik weleens mn wenkbrauwen heb opgetrokken...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Demi
Zeer actief
Contacteer:

tekkel schreef:

sTefaniA schreef: Dat is ook niet waar hoor, pas kreeg er iemand nog kritiek op een old english bulldog pupje van 4 maand, dat ie kromme poten had en lelijk was ed.
Inderdaad, dat was ook idioot. Maar wel van iemand die wel vaker raar reageert... Vind ik.
Nee doe niks geks. We waren al een tijd op zoek naar een maatje voor Amy van een bepaald ras. Dus ik open een topic op een ander forum met de vraag, welke fokkers fokken nou geen honden uit een werklijn
En alleen via pb kreeg ik goed advies de rest vond dat ik het niet moest doen, maar dat vraag ik toch niet :roll: nog even en moet ik blijkbaar eerst toestemming vragen als ik iets met mijn honden doe. Nee ik ben er klaar mee. Ik reageer af en toe nog en voor de rest vind ik het wel best
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

alm@ schreef:
Jaap* schreef:Tja, zulke mensen zijn er nu eenmaal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel eens verbaas over wat mensen hier allemaal neerplempen hoor. Niet alleen hier, maar gewoon op het i-net.

Ik zou het zelf bijvoorbeeld ontzettend vervelend vinden om te worden besproken op zo'n openbare plaats.
Ik denk dat veel mensen denken in een betrekkelijk klein groepje te kletsen, en vergeten dat er een tribune achter ze staat met weet ik hoeveel muisstille meeluisteraars die geilen op geroddel.
Dat is logisch op zo'n medium. Ik vind het dan ook wel wat onnozel, of naief, om daar heel verbaasd over te doen.
Het is onwenselijk, maar je kunt er zelf heel veel aan doen door een beetje na te denken over wat je neerpent, en op welke manier.
En, vooral, of betrokkenen het wel zo leuk vinden dat je hun naam noemt.
Helemaal eens. Maar dat mensen fokkers gaan bellen met op inet gelezen verhalen vind ik echt van de zotte.
Ja natuurlijk. Dan hangen er een paar draden los in de bovenkamer.
Maar ook idioten hebben een internetverbinding. Misschien gaat dat nog eens geregeld worden, maar tot die tijd kan je er maar rekening mee houden :mrgreen:
Ik ben allang blij dat ik geen winkel of restaurant heb. Want dan ben je helemaal mooi klaar, met al die eencelligen die vinden dat ze je te kakken moeten zetten omdat ze iets niet gratis gekregen hebben.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Demi schreef:
tekkel schreef:

Nee doe niks geks. We waren al een tijd op zoek naar een maatje voor Amy van een bepaald ras. Dus ik open een topic op een ander forum met de vraag, welke fokkers fokken nou geen honden uit een werklijn
En alleen via pb kreeg ik goed advies de rest vond dat ik het niet moest doen, maar dat vraag ik toch niet :roll: nog even en moet ik blijkbaar eerst toestemming vragen als ik iets met mijn honden doe. Nee ik ben er klaar mee. Ik reageer af en toe nog en voor de rest vind ik het wel best
Dus niet hier. Niet dat het hier misschien anders gaat, maar dat weet je niet.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Demi
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:

Dat vind ik dan wel wst vreemd net of dat forum geen internet is... alles is openbaar wat op internet staat... ook besloten fora.
En hier pleurde je ook je hele hebben en houwen op t forum... dat ik weleens mn wenkbrauwen heb opgetrokken...
Dat klopt en dat doe ik niet meer. Wat ik al eerder zei is dat ik het te gestoord voor woorden vind dat een fokker gebeld wordt door iemand die verder niets weet dat er beter geen hond naar hier kan

Wat ik verder op het forum heb geschreven dat is bewust geweest, maar een fokker bellen oid gaat mij echt te ver, die mensen hebben er niks mee te maken en krijgen ineens van alle kanten berichten van mensen die mij en mijn honden niet eens kennen :19:

En ik weet niet hoe het hier is op het forum, nooit de regels door gelezen, maar op de meeste fora's mag je geen info plaatsen van andere fora's
Demi
Zeer actief
Contacteer:

tekkel schreef:
Demi schreef:
tekkel schreef:

Dus niet hier. Niet dat het hier misschien anders gaat, maar dat weet je niet.

Ik heb hier op dit forum van dichtbij ( ik ken de fokker toevallig) dat ze gebeld werd door een persoon die anoniem wilde blijven dat de pupkoper niet goed was voor haar honden, zelf vaak depressief was etc. Dat was dus niet waar, de pupkoper woont hier in de omgeving en daar wandelde ik toen wel eens mee. Gelukkig is de pup toch nog verkocht aan de pupkoper, maar als fokker lijkt het mij dat je toch gaat twijfelen en in dit geval was dat ook zo. Maar goedgekomen dus. Behalve dan dat de pupkoper hier niet meer schrijft
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Célie schreef:
Demi schreef: die mensen hebben er niks mee te maken en krijgen ineens van alle kanten berichten van mensen die mij en mijn honden niet eens kennen
Hoeveel man heeft er dan naar die fokker gebeld ??

Echt hoor ik geloof er geen bal van dat als er iemand verteld dat ze een pup krijgt dat ineens 10 man een fokker gaat opbellen. Vooral als je iemand niet kent waarom zou je dan in hemelsnaam een fokker gaan opbellen.
In dat geval waar ik de fokker ken is er een keer, dat ik weet, gebeld door iemand van het hondenforum die anoniem wilde blijven.
Ik weet dit, omdat de fokker het echt heel raar vond, dat ze de koper echt verkeerd had ingschat volgens de beller.
Ze is bij mij langs geweest en vroeg wat er nou allemaal was en of ze er echt zo naast zat etc

Dit is al een aantal jaren terug trouwens, maar gebeurd nog steeds helaas
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Célie schreef:
Demi schreef: die mensen hebben er niks mee te maken en krijgen ineens van alle kanten berichten van mensen die mij en mijn honden niet eens kennen

Echt hoor ik geloof er geen bal van dat als er iemand verteld dat ze een pup krijgt dat ineens 10 man een fokker gaat opbellen. Vooral als je iemand niet kent waarom zou je dan in hemelsnaam een fokker gaan opbellen.
En de fokker waar ik op de lijst sta is nog "geheim" ja geheim, het lijkt wel een kleuterschool dat je niet blij kan/mag zijn om nieuwe honden
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Demi schreef:
Célie schreef:

In dat geval waar ik de fokker ken is er een keer, dat ik weet, gebeld door iemand van het hondenforum die anoniem wilde blijven.
Ik weet dit, omdat de fokker het echt heel raar vond, dat ze de koper echt verkeerd had ingschat volgens de beller.
Ze is bij mij langs geweest en vroeg wat er nou allemaal was en of ze er echt zo naast zat etc

Dit is al een aantal jaren terug trouwens, maar gebeurd nog steeds helaas
Al belt er maar eentje. Waarom in godsnaam. Waarom?
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Angelique. schreef:
Célie schreef:
Maar is er überhaupt wel wat gebeurt dan, of is het weer net zoals in dat 4 km lange dorp waar ik voorheen woonde dat je op 't noordend was gevallen en een schaaf had en op t zuidend was je gereanimeerd en afgevoerd naar de IC !
Jij zegt het ik denk het :mrgreen:
Soortgelijke opmerking maakte de zoon van de staleigenaar: hij merkte op dat hij nooit een paard zal slaan, zelfs niet als die over hem heen dreigt te lopen. Want het is een corrigerende tik, bij de buren al een lel met een zweep en aan het eind van de weg heeft hij het paard tegen de grond gebeukt. Dat soort roddels kan hij niet gebruiken.

Maar het valt mij op dat iedereen het hier met elkaar eens is dat bellen van fokkers om over leden 'not done' is... en toch gebeurt het... :19:
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Marion. schreef:Al belt er maar eentje. Waarom in godsnaam. Waarom?
Zucht naar melodrama. Dat zie je aan de lopende band voorbij komen.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
renee-uk
Zeer actief

Branka schreef:
Angelique. schreef:
Célie schreef:
Maar is er überhaupt wel wat gebeurt dan, of is het weer net zoals in dat 4 km lange dorp waar ik voorheen woonde dat je op 't noordend was gevallen en een schaaf had en op t zuidend was je gereanimeerd en afgevoerd naar de IC !
Jij zegt het ik denk het :mrgreen:
Soortgelijke opmerking maakte de zoon van de staleigenaar: hij merkte op dat hij nooit een paard zal slaan, zelfs niet als die over hem heen dreigt te lopen. Want het is een corrigerende tik, bij de buren al een lel met een zweep en aan het eind van de weg heeft hij het paard tegen de grond gebeukt. Dat soort roddels kan hij niet gebruiken.

Maar het valt mij op dat iedereen het hier met elkaar eens is dat bellen van fokkers om over leden 'not done' is... en toch gebeurt het... :19:
ja maar dat zei ik al, denk je nou werkelijk dat zo'n beller dat hier gaat vertellen?
Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

Célie schreef: Ja ik ben al aan het noteren wie het allemaal niet doet, daarna hou ik dat naast de ledenlijst en dan de reageerders in de puppieverwachttopics :mrgreen: en ooit kom ik er achter wie de bellers zijn :evil: :evil:
:LOL: :LOL:
Afbeelding

Demi
Zeer actief
Contacteer:

Célie schreef:

Weet je ik kan dat gewoon niet geloven, misschien omdat het niet eens in m'n harses opkomt om een fokker te gaan bellen. Ik denk bij sommige dingen weleens iets maar dan haal ik m'n schouders op en klik het topic weer weg.

Kan me ook goed voorstellen dat als het je nooit overkomen is dat je het niet gelooft en weg klikt. Maar mij overkomt het nu (bijna) en ik voel me gewoon lullig naar de fokker, want wat heeft die ermee te maken?

Leuk is het niet, want de voorpret met het wachten op een pup of volwassen hond is er bij wel af. Terwijl dit een hondenforum is, waar je in mijn ogen dit soort dingen juist neer zet.
En tuurlijk er zijn altijd mensen die en andere mening hebben en dat is ook niet erg, maar mensen achtervolgen en anonieme telefoontjes plegen gaat mij gewoon te ver, dan denk ik echt; hebben die mensen niets beters te doen?
Uiteindelijk is de fokker degene die bepaalt of iemand wel of niet geschikt is voor een pup
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

renee-uk schreef:
Branka schreef:Soortgelijke opmerking maakte de zoon van de staleigenaar: hij merkte op dat hij nooit een paard zal slaan, zelfs niet als die over hem heen dreigt te lopen. Want het is een corrigerende tik, bij de buren al een lel met een zweep en aan het eind van de weg heeft hij het paard tegen de grond gebeukt. Dat soort roddels kan hij niet gebruiken.

ja maar dat zei ik al, denk je nou werkelijk dat zo'n beller dat hier gaat vertellen?
Nee, dat denk ik niet. Ik verbaas mij wel hoe vaak het gebeurt schijnt te zijn.
Hier is nooit een geheim gemaakt waar we Finn vandaan zouden halen. En ook nooit het idee gehad dat iemand achter onze rug naar de fokker zou gaan of is gegaan. Zou ook niet veel uitgemaakt hebben. En net als jij vraag ik mij af of ik bij een fokker die dat soort roddels wel wil geloven, een fokker is waar ik een pup vandaan zou willen hebben.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

nou ik zou in dat geval de fokker zelf wel inseinen allison en me mooi mijn puppenvoorpet niet laten verpesten door een stelletje zieke geesten hoor.
dan geef je ze nog hun zin ook, stelletje daapsen :piew:
Afbeelding

Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Branka schreef: En net als jij vraag ik mij af of ik bij een fokker die dat soort roddels wel wil geloven, een fokker is waar ik een pup vandaan zou willen hebben.
Inderdaad.
En andersom, een koper is eens voor mij gewaarschuwd.
En als die zich dat had aangetrokken had ik ze niet eens een pup willen verkopen.
Zonder vertrouwen ben je nergens, dat staat bij mij bovenaan, wederzijds.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
renee-uk
Zeer actief

Branka schreef:
renee-uk schreef:
Branka schreef:Soortgelijke opmerking maakte de zoon van de staleigenaar: hij merkte op dat hij nooit een paard zal slaan, zelfs niet als die over hem heen dreigt te lopen. Want het is een corrigerende tik, bij de buren al een lel met een zweep en aan het eind van de weg heeft hij het paard tegen de grond gebeukt. Dat soort roddels kan hij niet gebruiken.

Nee, dat denk ik niet. Ik verbaas mij wel hoe vaak het gebeurt schijnt te zijn.
Hier is nooit een geheim gemaakt waar we Finn vandaan zouden halen. En ook nooit het idee gehad dat iemand achter onze rug naar de fokker zou gaan of is gegaan. Zou ook niet veel uitgemaakt hebben. En net als jij vraag ik mij af of ik bij een fokker die dat soort roddels wel wil geloven, een fokker is waar ik een pup vandaan zou willen hebben.
dat vraag ik me niet af hoor, als een fokker dat soort onzin gelooft kan ie van mij met al zijn puppen de boom in.
geen hand vol maar een land vol fokkers en anders heb je de asiels en de buitenlandertjes ook nog ;)
Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

Marjoleine schreef:
Branka schreef: En net als jij vraag ik mij af of ik bij een fokker die dat soort roddels wel wil geloven, een fokker is waar ik een pup vandaan zou willen hebben.
Inderdaad.
En andersom, een koper is eens voor mij gewaarschuwd.
En als die zich dat had aangetrokken had ik ze niet eens een pup willen verkopen.
Zonder vertrouwen ben je nergens, dat staat bij mij bovenaan, wederzijds.
dat dus!
Afbeelding

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

renee-uk schreef:nou ik zou in dat geval de fokker zelf wel inseinen allison en me mooi mijn puppenvoorpet niet laten verpesten door een stelletje zieke geesten hoor.
dan geef je ze nog hun zin ook, stelletje daapsen :piew:
ja maar als de fokker wildvreemde annonieme bellers geloofd :denken: dat zegt me ook wat over de fokker...
Denk dat de mijne zou zeggen, zoek dat lekker ff zelf met haar uit en bemoei je met je eigen zaken... :roll:
Lijkt me nou niet echt iemand waar je dat zou moeten flikken :schrik:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”