Naima schreef:Reuzenpuppen![]()
![]()
Ja zelfs voor ieren

Moderator: moderatorteam
Naima schreef:Reuzenpuppen![]()
![]()
Maltezers schreef:![]()
Kanonnen wat geef je die te eten Pokron??? Nee hoor wat een heerlijke joekels van puppen die op de rug geweldig. Hebben ze al namen???
Tarzan&Happy schreef:Hoiii met een dikke glimlach en een traan weer een glimlach en weer een traan
heb ik je topic gelezen wat heerlijke pups en zo ook nog van hartelijk gefeliciteerd
vind je fotos heel erg mooi ik heb twee chi heel wat anders maar dit ras vind ik zoooo mooi
en ook lieffff hier achter mij wonen ook mensen met zo een schat en nu ik die puppys zie ben ik verlieft
wel lijkt het me inderdaad erg verdrietig zoals het met de laaste is gegaan nog sterkte gewenst daarvoor
maar zo nog heel veel plezier met de pups en paps en mams
groetjes inge
Hoiiii ik ben van Amsterdam maar woon nu in belgie niet lachen he hij heet Aarie echt een schatSmieszka1 schreef:Tarzan&Happy schreef:Hoiii met een dikke glimlach en een traan weer een glimlach en weer een traan
heb ik je topic gelezen wat heerlijke pups en zo ook nog van hartelijk gefeliciteerd
vind je fotos heel erg mooi ik heb twee chi heel wat anders maar dit ras vind ik zoooo mooi
en ook lieffff hier achter mij wonen ook mensen met zo een schat en nu ik die puppys zie ben ik verlieft
wel lijkt het me inderdaad erg verdrietig zoals het met de laaste is gegaan nog sterkte gewenst daarvoor
maar zo nog heel veel plezier met de pups en paps en mams
groetjes inge
Wat een leuk berichtjedank je wel.
Waar woon je? Misschien komt je achterbuurhond wel hiervandaan of van vrienden.
Weet je hoe hij/zij heet?
Nel schreef:Wat een schatjes!!![]()
Hoe zwaar zijn ze nu al weer?
Smieszka1 schreef:Nel schreef:Wat een schatjes!!![]()
Hoe zwaar zijn ze nu al weer?
Rond de 3 kilo
Annemarie Rouw schreef:Oh, wat een heerlijk gezicht... enorme babies! (Zelfs de foto's zijn enorm!)
Lief schreef:Ow je zou toch spontaan een Ier willen! Gelukkig ben ik totaal ongeschikt als Ierenbaas.