Het is gewoon triest dat die honden maar door blivjen gaan. En maar kwispelen. Al zijn het wel vaak zenuwachtige kwispels hoor.Budkes schreef:@Inge O. Oh zo bedoel je, ik snap 't. Zou er ingefokt moeten worden. Perry karakters, doorgaan tot het einde, maar ohwee als je hem verkeerd aanpakt, dan doet ie gewoon niks meer. Honden waar je gedwongen bij na moet denken. Alle honden zouden dat moeten hebben. Helaas vind iemand dan vast wel weer een andere reden om zijn frustraties te botvieren op zo'n stumper.
Mikey daarentegen had mij al 3 x opgevreten als ik dit bij hem had gedaan, maar hij was echter wel gewoon weer aan het werk gegaan idd. Ikke niet meer dan, haha. En terecht.
Ik heb toch aardig wat honden volkomen gestressed naast hun baas zien lopen wat niemand zag/herkende als zijnde stress. Denk aan steeds bek likken, gapen, altijd moeten ontlasten op 't veld, zenuwachtige staart dracht etc.
De 'africhters die al 30 jaar bezig waren' hoorde je dan zeggen "hij kwispelt dus bang is ie niet hoor".