Waarom kan je niet een reu en een teef uit 1 nest houden? Wat heeft dat met inteelt te maken. Het wordt pas inteelt als je die 2 een nest samen laat krijgen. Niet als je ze samen laat leven. En dat samen leven heeft niets maar dan ook niets met dat stuk hier boven te maken.o jee schreef:Daarnaast zou ik zelf nooit 1 teef en 1 reu uit het zelfde nest nemen ivm inteelt!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Vraagje
- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
- Aantal honden: 1
Buiten het feit om dat het hele verhaal stinkt hoe weet je dat? Wellicht heeft hij ze bij een andere da laten enten die goedkoper is? Da zijn hier onderling echt niet van op de hoogte volgens mijo jee schreef: Dat zijn jouw conclusies,maar als je mijn verhaal had gelezen dan had je ook gelezen dat we wel degelijk hadden nagechecked waarom zou ik anders weten dat die pups hun 2de en 3 de inenting niet gehad hebben?

Wij zijn maar eenvoudige stervelingen die erop los sexen en dan krijg je dit. Wij weten het niet. Maar gelukkig kan o jee ons het verlossende antwoord geven.massam schreef:o jee schreef: Nee het gaat over inteelt!!
Aangezien sommige mensen er wel een hele bijzondere draai aan mijn woorden geven!!
maar ik snap niet wat er inteelt is aan geen sex hebben

-
- Actief
Ik lees ook tussen de regels door maar erger me kapot aan sommige mensen hier die opeens beginnen over dat ik ga fokken met ze of mijn woorden verdraaienRebble schreef:Heb je de moeder van de pups ook gezien?
Ik zou niet zo in de verdediging schiet en gewoon even tussen de regels doorlezen. Als je dat doet zie je nl. dat de mensen die hier reageren het beste voor hebben met de pups. Niet met jou, niet met de 'fokker' en niet met de dierenarts maar met de pups. Als je dat doet dan ga je er mss zelf ook wel iets anders tegen aan kijken of sta je iig open voor een andere kijk op deze zaak.
De enige reden waarom ik op deze forum ben gekomen was juist voor de pups,en niet over een discussie over dierenartsen!!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Niet? Ik heb hier in totaal 4 intacte reuen lopen en 1 intacte teef.... en er wordt niet gedekt als ik dat niet wil...o jee schreef:Niet als je hem niet gecastreerd heb nee,lijkt me niet handig jouw wel?sirene schreef:o jee schreef:Waarom ging het wel goed dan bij de pups van mijn tante?Die waren uit 1 en dezelfde nest 2 vrouwtjes?Leg me dat eens even uit?Muk schreef: O, dat is helemaal een recept voor ellende!
Nou veel sterkte alvast, hopelijk vallen de da rekeningen mee.Je weet overduidelijk niet waar je aan begint.
Daarnaast zou ik zelf nooit 1 teef en 1 reu uit het zelfde nest nemen ivm inteelt!!
Hahahaha, dus broers en zussen in een gezin kan ook niet ivm inteelt ?
Opletten dus.
Overigens heb jij gewoon een hond bij een broodfokker gehaald en ga je daar gewoon met droge ogen nog eentje halen... bah... hoe slim kun je zijn.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
En als je dan een beetje verstand in je donder hebt dan weet je ook hoe je dit voor kan zijn. En dat zelfs zonder castratie of andere chemische middelen.o jee schreef:Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?massam schreef:o jee schreef: Nee het gaat over inteelt!!
Aangezien sommige mensen er wel een hele bijzondere draai aan mijn woorden geven!!
Ja, daar moet je wel 24 uur per dag / 365 dagen per jaar bovenop zitten om dat te voorkomen, net zoals bij je eigen kinderen.o jee schreef:Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?massam schreef:o jee schreef: Nee het gaat over inteelt!!

-
- Actief
JIj mag dit verhaal vinden stinken,maar ik heb geen reden om te liegen!!LaRep schreef:Buiten het feit om dat het hele verhaal stinkt hoe weet je dat? Wellicht heeft hij ze bij een andere da laten enten die goedkoper is? Da zijn hier onderling echt niet van op de hoogte volgens mijo jee schreef: Dat zijn jouw conclusies,maar als je mijn verhaal had gelezen dan had je ook gelezen dat we wel degelijk hadden nagechecked waarom zou ik anders weten dat die pups hun 2de en 3 de inenting niet gehad hebben?
Nou wat denk je van de dierenpaspoort daar staan namelijk de gegevens op van de dierenarts lijkt me logisch toch?
- Rebble
- Zeer actief
Maar heb je de moeder van de pups ook gezien?o jee schreef:Ik lees ook tussen de regels door maar erger me kapot aan sommige mensen hier die opeens beginnen over dat ik ga fokken met ze of mijn woorden verdraaienRebble schreef:Heb je de moeder van de pups ook gezien?
Ik zou niet zo in de verdediging schiet en gewoon even tussen de regels doorlezen. Als je dat doet zie je nl. dat de mensen die hier reageren het beste voor hebben met de pups. Niet met jou, niet met de 'fokker' en niet met de dierenarts maar met de pups. Als je dat doet dan ga je er mss zelf ook wel iets anders tegen aan kijken of sta je iig open voor een andere kijk op deze zaak.
De enige reden waarom ik op deze forum ben gekomen was juist voor de pups,en niet over een discussie over dierenartsen!!

-
- Actief
Ik heb geen kinderen dus haal dat maar uit je hoofd!!Muk schreef:Ja, daar moet je wel 24 uur per dag / 365 dagen per jaar bovenop zitten om dat te voorkomen, net zoals bij je eigen kinderen.o jee schreef:Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?massam schreef:o jee schreef: Nee het gaat over inteelt!!
Daarom castreren van de rue ook dat lijkt me logisch
-
- Actief
Ja die hebben wij gezien en zag er goed uit!!Rebble schreef:Maar heb je de moeder van de pups ook gezien?o jee schreef:Ik lees ook tussen de regels door maar erger me kapot aan sommige mensen hier die opeens beginnen over dat ik ga fokken met ze of mijn woorden verdraaienRebble schreef:Heb je de moeder van de pups ook gezien?
je bent wel een beetje een naieve trol hoor

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
sirene schreef:Oh, leuk. Dat vraagt om een foto.massam schreef:sirene schreef:En jij denkt dat de fokker niets te maken heeft met de gezondheid van de pups ?o jee schreef: Ik hecht een grote waarde aan de gezondheid van de pup dat vind ik namelijk belangrijker dan een fokker..en een paspoort is ook belangrijk!!
Wat is het eigenlijk voor pup ?
airedaleXnogiets
En de andere vraag ? Daar ben ik wel erg benieuwd naar.
ja, dat weet ik ook niet hoor!

- M@scha
- Zeer actief
-
- Zeer actief
O god!!! En dat zeg je nu pas??? Ik laat mijn zoon en dochter van 9 en 11 jaar wel eens even alleen. Shit zegMuk schreef:Ja, daar moet je wel 24 uur per dag / 365 dagen per jaar bovenop zitten om dat te voorkomen, net zoals bij je eigen kinderen.o jee schreef:Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?massam schreef:o jee schreef: Nee het gaat over inteelt!!

-
- Zeer actief
Jongens.... lamaar, alsjeblieft...
Ik heb maar 1 woord ... eh.... nou ja:

Suzanne
Ik heb maar 1 woord ... eh.... nou ja:
Suzanne
-
- Actief
Als je goed had gelezen dan had je ook geweten dat ik geen rue en teef samen wil hebbendogo4ever schreef:En als je dan een beetje verstand in je donder hebt dan weet je ook hoe je dit voor kan zijn. En dat zelfs zonder castratie of andere chemische middelen.o jee schreef:Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?massam schreef:o jee schreef: Nee het gaat over inteelt!!
- Aragorn
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): engelse bulldog, amerikaanse bulldog en amstaff
- Aantal honden: 4
Wat een reakties van iedereen, ik snap zowiezo de vraag niet, niemand kan advies geven of je wel of niet een pup neemt en zeker niet of je er nog 1 bij neemt.
Die beslissing is geheel voor eigen verantwoordelijkheid, vind alleen een pup nemen bij een broodfokker oerstom en er voor zorgd dat zulke hondenlegbatterijen kunnen blijven bestaan.
Die beslissing is geheel voor eigen verantwoordelijkheid, vind alleen een pup nemen bij een broodfokker oerstom en er voor zorgd dat zulke hondenlegbatterijen kunnen blijven bestaan.
Groetjes Janny
Pootjes van: Gimli, Arwen, Eowyn en Elessar
R.I.P Pebbles ?-?- 2003 / 13-11-2012
R.I.P. Aragorn 28-01-2007 / 22-02-2011
R.I.P. Elmo 03-12-2009 / 18-06-2011
Al zo'n tijd er niet meer maar nog steeds erbij: Cheetah, Anoes, Tessa, Tommy, Daytona en Jesper
Pootjes van: Gimli, Arwen, Eowyn en Elessar
R.I.P Pebbles ?-?- 2003 / 13-11-2012
R.I.P. Aragorn 28-01-2007 / 22-02-2011
R.I.P. Elmo 03-12-2009 / 18-06-2011
Al zo'n tijd er niet meer maar nog steeds erbij: Cheetah, Anoes, Tessa, Tommy, Daytona en Jesper
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
oeps... ik heb: Oma, zoon en kleinzoon... is dat ook inteelt????Muk schreef:Nou nee, leg eens uit hoe het hebben van een broer en zus inteelt kunnen zijn dan?o jee schreef:Muk schreef:Dus als jij 2 kinderen hebt (een zoon en een dochter) dan moet de zoon gecastreerd worden omdat het anders inteelt is?o jee schreef: Niet als je hem niet gecastreerd heb nee,lijkt me niet handig jouw wel?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe niet zo lomp zeg je weet donders goed wat ik bedoel!!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
O, dat scheelt weer. Alleen al de sexuele voorlichting die je dan had moeten geven zou al hilarisch zijn.o jee schreef:Ik heb geen kinderen dus haal dat maar uit je hoofd!!Muk schreef:Ja, daar moet je wel 24 uur per dag / 365 dagen per jaar bovenop zitten om dat te voorkomen, net zoals bij je eigen kinderen.o jee schreef:
Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?
Daarom castreren van de rue ook dat lijkt me logisch
Waarom haal je bij een slechte fokker eigenlijk een hond? En waarom wil je er zelfs nog een hond vandaan halen? Al je een loodgieter inhuurt die slecht is, dan huur je die toch ook niet nog een keer in?
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Ik snap er niks meer van. Dit gaat echt nergens over.
- M@scha
- Zeer actief
o jee schreef:Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?massam schreef:o jee schreef: Nee het gaat over inteelt!!
maar ik heb een reu en teef die geen broer en zus zijn, die zitten al 9 jaar bij elkaar en ik heb nog nooit puppies van hun samen gehad? ik hou ze altijd uit elkaar als het teefje loops was. echt heel raar misschien

-
- Actief
dus jij bent pro incest ?ga zo door!!dogo4ever schreef:O god!!! En dat zeg je nu pas??? Ik laat mijn zoon en dochter van 9 en 11 jaar wel eens even alleen. Shit zegMuk schreef:Ja, daar moet je wel 24 uur per dag / 365 dagen per jaar bovenop zitten om dat te voorkomen, net zoals bij je eigen kinderen.o jee schreef:Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?massam schreef:
maar ik snap niet wat er inteelt is aan geen sex hebben. Zal ik wel snel oma worden denk ik.
En dat betekent dat je het braafste meisje van de klas moet zijn zeker?massam schreef:Asta schreef:![]()
Muk Massam ga door
![]()
neeeejjuhh! ik ben modje!!!![]()

- M@scha
- Zeer actief
Muk schreef:Wij zijn maar eenvoudige stervelingen die erop los sexen en dan krijg je dit. Wij weten het niet. Maar gelukkig kan o jee ons het verlossende antwoord geven.massam schreef:o jee schreef: Nee het gaat over inteelt!!

-
- Actief
Nee is niet raar dat is een keuze die je maakt.massam schreef:o jee schreef:Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?massam schreef:o jee schreef: Nee het gaat over inteelt!!
maar ik heb een reu en teef die geen broer en zus zijn, die zitten al 9 jaar bij elkaar en ik heb nog nooit puppies van hun samen gehad? ik hou ze altijd uit elkaar als het teefje loops was. echt heel raar misschien
Ik zelf wil geen reu en teef bij elkaar dat is een persoonlijke keuze
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
neem ze dan ook niet... ipv direct de ballen eraf te halen, neem dan 2 teven.o jee schreef:Dat klopt,maar goed reu en teef samen komen hier toch niet in huis!!crutz schreef:Ivm inteelt, daar ben je zelf toch altijd nog bij.....o jee schreef:Waarom ging het wel goed dan bij de pups van mijn tante?Die waren uit 1 en dezelfde nest 2 vrouwtjes?Leg me dat eens even uit?Muk schreef: O, dat is helemaal een recept voor ellende!
Nou veel sterkte alvast, hopelijk vallen de da rekeningen mee.Je weet overduidelijk niet waar je aan begint.
Daarnaast zou ik zelf nooit 1 teef en 1 reu uit het zelfde nest nemen ivm inteelt!!

- M@scha
- Zeer actief
malinois schreef:oeps... ik heb: Oma, zoon en kleinzoon... is dat ook inteelt????Muk schreef:Nou nee, leg eens uit hoe het hebben van een broer en zus inteelt kunnen zijn dan?o jee schreef:Muk schreef: Dus als jij 2 kinderen hebt (een zoon en een dochter) dan moet de zoon gecastreerd worden omdat het anders inteelt is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe niet zo lomp zeg je weet donders goed wat ik bedoel!!
dan krijg je een drieling met 5 armen

o jee schreef:dus jij bent pro incest ?ga zo door!!dogo4ever schreef:O god!!! En dat zeg je nu pas??? Ik laat mijn zoon en dochter van 9 en 11 jaar wel eens even alleen. Shit zegMuk schreef: Ja, daar moet je wel 24 uur per dag / 365 dagen per jaar bovenop zitten om dat te voorkomen, net zoals bij je eigen kinderen.. Zal ik wel snel oma worden denk ik.

Je bent een echte aanwinst voor het forum.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
A. heb jij geen raso jee schreef:Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?massam schreef:o jee schreef: Nee het gaat over inteelt!!
B. als het goed is heb je zelf nog enige inbreng in wat mag en wat niet mag