Hallo.
Ik kwam dit forum stom toevallig tegen en zag dat de dogtrail er ook opstond.
en de reacties op de afgelopen dogtrail.
Ik wil hier graag even op reageren,
probeer niemand aan te vallen of wat dan ook.het is uit goede bedoelingen.
Het was zaterdag inderdaad een beetje een aparte dag.
En ik begrijp de leiding wel dat ze die tijden niet hebben laten meetellen.
Dit omdat er aanpassingen zijn gedaan tijdens het lopen,waardoor latere teams een zeer groot voordeel hadden.
en omdat er in het begin nog geen hulptroepen op de fiets zaten, waardoor er niet opgemerkt werd dat er verkeerd werd gelopen.
al met al waren er te veel factoren om een eerlijke beoordeling te geven.
Voor de teams die zaterdag echt fantastisch hebben gelopen snap ik de soort van boosheid.
Ik zou hetzelfde hebben gehad.
maar echt petje af voor die teams,
het team van dogwalktrail bijvoorbeeld. die kwamen wij tegen op de heuvel bij de coördinaten loop.
die waren bijna twee uur later als ons gestart.
En zo waren er nog een paar teams die echt heel snel hadden gelopen.
Al met al vond ik het een zeer geslaagd weekend.
vind het een fantastisch evenement.
van mij mag het wel wat vaker per jaar..
Ik kijk in ieder geval met veel plezier uit naar volgend jaar.
En hoop dan dat wij onze titel mogen waar maken,
want deze blijft natuurlijk een met een zwart randje.
vr gr iwan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dogtrail Cunos 2012
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Mechelse herder.
- Aantal honden: 1
Re: Dogtrail Cunos 2012
killah dog, staat voor naam waarin wij de dogtrail lopen, misschien niet slim als gebruikersnaam. Malú is een zeer sociale en lieve hond.
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Heet Iwan, jullie nog gefeliciteerd! Ach ik zou niet weten waarom deze overwinning een randje zou hebben. Dik verdiend toch? Dat het voor anderen even zuur was dat die tijd niet meegerekend werd, doet niks af aan jullie prestatie! En volgend jaar strijden we weer verder.
Overigens ben ik het eens dat het samenzijn met hond ver uit ver voorop staat hoor! Plezier in een prachtige omgeving. Daar hebben wij ook echt weer van genoten met ons hele team. Zonder hondjes zou ik dit toch echt niet zo leuk vinden en de hondenopdrachten vond ik dit jaar ook leuk en afwisselend. Wij hebben al onze honden wat kunnen doen daar waar ze goed in zijn en of plezier aan beleven. Zelfs onze jongste telg Duncan en onze Santos die eigenlijk meer als makkelijk vriend meeloopt en gewoon onze grote knuffelbeer is! De mascotte van expeditie collie en tegelijkertijd natuurlijk de vreemde eend als enige schot!
Oh ja de douches van vorig jaar waren ook super!!! Maar heb niet op de camping gedouched toen, want ben toen nog even naar huis geweest, dus de douche was helemaal perfect haha! Het was wel koud inderdaad deze douches doordat alles open was, maar wel heel schoon en wel heel veel!
Overigens ben ik het eens dat het samenzijn met hond ver uit ver voorop staat hoor! Plezier in een prachtige omgeving. Daar hebben wij ook echt weer van genoten met ons hele team. Zonder hondjes zou ik dit toch echt niet zo leuk vinden en de hondenopdrachten vond ik dit jaar ook leuk en afwisselend. Wij hebben al onze honden wat kunnen doen daar waar ze goed in zijn en of plezier aan beleven. Zelfs onze jongste telg Duncan en onze Santos die eigenlijk meer als makkelijk vriend meeloopt en gewoon onze grote knuffelbeer is! De mascotte van expeditie collie en tegelijkertijd natuurlijk de vreemde eend als enige schot!

Oh ja de douches van vorig jaar waren ook super!!! Maar heb niet op de camping gedouched toen, want ben toen nog even naar huis geweest, dus de douche was helemaal perfect haha! Het was wel koud inderdaad deze douches doordat alles open was, maar wel heel schoon en wel heel veel!

-
- Vaste gebruiker
Gedeeld 5de
, toch leuk!
Lang leve de halve Poedel die alle opdrachten zelf gedaan heeft!
Groetjes!

Lang leve de halve Poedel die alle opdrachten zelf gedaan heeft!
Groetjes!
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Wij 12e 
Kan nooit aangezien we dag 1 niet eens helemaal uitgelopen hebben...
Maar ok, we hebben wel alle posten gehad

Kan nooit aangezien we dag 1 niet eens helemaal uitgelopen hebben...
Maar ok, we hebben wel alle posten gehad