Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Je wachtwoord...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Re: Je wachtwoord...

Ongelezen bericht door Machie »

Suuz! schreef:
alm@ schreef:Overigens vind ik Thom ook een beetje om onpasselijk van te worden. Vraagt gewoon aan zij-die-niet-genoemd-wordt hoe je kunt hacken omdat hij niet meer in de vethoek kan lezen over ieders zieligheden waar hij altijd zo mee meeleeft :jank: bah mispunt
:E: Dat ben ik dan weer helemaal met je eens hahaha...
Vooral omdat het niet het eerste geintje is wat hij flikt in dat opzicht. ;)
En die is er nog gewoon he :U:
Ik ken het verleden niet van Add.y (doe niet aan cencuur :P ) Maar wat heeft die wel niet gedaan om nooit meer welkom te zijn? Ik heb wel het een en ander aan topics terug gelezen maar ik heb niks dermate schokkends gevonden... (al kan het verwijderd zijn natuurlijk )
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

De banregels zijn bijgesteld..maar wel vanaf die en die datum.
Jesis jongens...er moet een lijn getrokken worden wanneer iets in gaat.

En ja..ik baal ook dat Addy er te pas en te onpas bijgehaald word.
Logisch..ook ja..want het is begonnen met de vethoek waar een topic liep waar haar naam genoemd werd. Dat was ook logisch in mijn ogen gezien het topic.
Alleen...hackt zij een account en niet alleen toen maar meerdere malen.
Ik snap aan de ene kant dat mensen dan gaan denken : euh....weer addy ? en dat uiten als er iets raars gebeurt.

Maar ik kan vragen om er geen aandacht aan te geven , ik kan verzoeken in een topic Addy er buiten te laten maar mensen zijn zo verschrikkelijk geil op: * ik wil het weten* ik wil het weten* en jamaar,jamaar,jamaar...dat geen van de verzoeken doordringen en mensen toch doorgaan met tikken.
En ja, daar baal ik gigantisch van ondertussen en ik heb het verschrikkelijk daarmee gehad.

Addy is geen lid van het forum dus hou Addy er gewoon buiten.
Ik snap ook dat zij wil laten horen als er over haar geluld wordt...maar een account hacken mag niet !
Addy terug laten komen door dit gedoe ..de ban was voor de regelverandering...ze heeft nooit een mail gestuurd of ze toch weer lid mocht worden na al het gedoe...en nu moeten wij zeggen : aaaaahhhh, laat die ban maar hoor. Dat is toch :piew:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

massam schreef:sorry, maar op een forum dat van iemand is accounts hacken met als enige reden de boel op stelten zetten en dan gaan zeggen dat om het op te lossen ze maar weer toegelaten moet worden? sorry, maar daar begrijp ik niets van.
Dat vind ik ook.
Aanpakken,zo'n figuur.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

massam schreef:sorry, maar op een forum dat van iemand is accounts hacken met als enige reden de boel op stelten zetten en dan gaan zeggen dat om het op te lossen ze maar weer toegelaten moet worden? sorry, maar daar begrijp ik niets van.
Dat heet chanteren.
AfbeeldingAfbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Mickie schreef:
marian* schreef:
Dat vind ik ook.
Aanpakken,zo'n figuur.
Eens! Het figuur heeft zelf een forum waar ze los kan. Volgelingen zijn daar altijd welkom, dus laat het hier stoppen a.u.b.

misschien dan zelf iig ook niet, wanneer er weer wat aan de hand is, direct Addy haar naam erin gooien?
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

bram en thijs schreef:
Dat heet chanteren.

als dat haar doel is/zou zijn en ze zou er zelf om vragen ja. dit komt van forumleden die er toch ook van moeten balen dat er steeds zo'n heida is op het forum, daarom snap ik het misschien nog minder als wanneer zij het zelf zou vragen (wat ik niet geloof dat ze dat zou doen)
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

yamie schreef:
Mickie schreef:
marian* schreef:
Dat vind ik ook.
Aanpakken,zo'n figuur.
Eens! Het figuur heeft zelf een forum waar ze los kan. Volgelingen zijn daar altijd welkom, dus laat het hier stoppen a.u.b.

misschien dan zelf iig ook niet, wanneer er weer wat aan de hand is, direct zij-die-niet-genoemd-wordt haar naam erin gooien?
:E:
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

yamie schreef:misschien dan zelf iig ook niet, wanneer er weer wat aan de hand is, direct zij-die-niet-genoemd-wordt haar naam erin gooien?

Dat doe ik al heel weinig :19:
Maar ook al zou het wel zo zijn dan heeft ze nog met haar tengels van mijn (en andermans) account af te blijven.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

MJ schreef:ze heeft nooit een mail gestuurd of ze toch weer lid mocht worden na al het gedoe...
Dat heeft weinig zin denk ik (voor de hack toestanden dan hé). Marco-hekje heeft zo'n mail gestuurd en dat werd niet gehonoreerd.
Afbeelding
daywalker
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door daywalker »

OY&*)(&^$D#!S:<MJ&^ is dit sterk genoeg? of zal ik er nog een cijfer tussenplaatsen? :LOL: :W:
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie

Re:

daywalker schreef:OY&*)(&^$D#!S:<MJ&^ is dit sterk genoeg? of zal ik er nog een cijfer tussenplaatsen? :LOL: :W:
:O: Ben je boos op MJ?
Het allerliefste modje? :O:
daywalker
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
Aantal honden: 4

Re: Re:

Ongelezen bericht door daywalker »

Machie schreef:
daywalker schreef:OY&*)(&^$D#!S:<MJ&^ is dit sterk genoeg? of zal ik er nog een cijfer tussenplaatsen? :LOL: :W:
das toevallig :neenee: :LOL: :W:
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

alm@ schreef:
MJ schreef:ze heeft nooit een mail gestuurd of ze toch weer lid mocht worden na al het gedoe...
Dat heeft weinig zin denk ik (voor de hack toestanden dan hé). Marco-hekje heeft zo'n mail gestuurd en dat werd niet gehonoreerd.
Ik denk ook we dat dat te maken heeft met wat iemand geflikt heeft, waarom iemand gebanned is. Ik denk in elk geval niet dat Addy op deze manier nog kans maakt om ooit terug te mogen komen. En als zij het dan belangrijk vindt om andermans accounts te hacken en haar verhaal te doen, dan is dat vrij sneu.
Laten we samen, met z'n allen, ophouden met haar naam te noemen, zodat zij kan ophouden met dat gehack!
RIP Cena :roos:
    SannePP
    Zeer actief
    Contacteer:

He, nieuwe censuur!
      Machie
      Zeer actief

daywalker schreef:
      das toevallig :neenee: :LOL: :W:
      :LOL: :goeie:
      SannePP
      Zeer actief
      Contacteer:

Machie schreef:
      Nahja dat vind ik ook niet normaal hoor!! Beetje MJ gaan lopen uitschelden hiero! Dat is vragen om een ban! :F:
        alm@
        moderator
        Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

SannePP schreef:
        alm@ schreef:
        Ik denk ook we dat dat te maken heeft met wat iemand geflikt heeft, waarom iemand gebanned is. Ik denk in elk geval niet dat **** op deze manier nog kans maakt om ooit terug te mogen komen. En als zij het dan belangrijk vindt om andermans accounts te hacken en haar verhaal te doen, dan is dat vrij sneu.
        Laten we samen, met z'n allen, ophouden met haar naam te noemen, zodat zij kan ophouden met dat gehack!
        Ik had het ook over vóór het gehack :wink: alle definitief gebanden zijn gewoon zwaar over de scheef gegaan. De één niet meer of minder dan de ander :19:
        Afbeelding
        Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Jemig. Hoe leeg moet je leven zijn als je continu maar op een HF moet gaan hacken :ugh:
        Hilde
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ik dacht al, ze is vast niet voor niets geband toendertijd :wink:
        Afbeelding
        Tulp
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): boerboel

Ongelezen bericht door Tulp »

Marion. schreef:Jemig. Hoe leeg moet je leven zijn als je continu maar op een HF moet gaan hacken :ugh:
        :ok:
        * * *
        People say that money cannot buy you happiness..............
        but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
        Tulp
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): boerboel

Ongelezen bericht door Tulp »

renee-uk schreef:
        Tulp schreef:Accounts hacken slaat helemaal nergens op natuurlijk maar waar ben jij zo bang voor SannePP?
        Ik zie geen enkele reden om mijn wachtwoord hier aan te passen. Ik zou het smakeloos vinden als ze het mijne ging gebruiken maar het is maar een hondenforum hoor.
        je hoeft toch niet ergens bang voor te zijn als je er niet gelukkig mee bent dat je account gehackt wordt?
        Ik heb er de pest aan als vreemden aan mijn eigendommen zitten en mijn account beschouw ik ook als een eigendom.
        Dat vind ik ook hoor. En het is niet zo dat ik het hacken normaal vind (reden tot een definitieve ban wat mij betreft) maar om nu als forumlid wederom een topic te openen met ongeveer een noodkreet om je wachtwoord te wijzigen vind ik wat overdreven. Het is niet mijn bankaccount of zo.
        Precies datgene wat door hacker beoogd wordt krijgt ze nu weer. Erg jammer.
        * * *
        People say that money cannot buy you happiness..............
        but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
        Frenk
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

renee-uk schreef:
        Frenk schreef:Maar wat is de lol ervan? Ik bedoel, dit kan toch niet maar zo door blijven gaan? Is het hacken van accounts niet strafbaar?
        ja, dat zei ik al ergens in dit topic.
        maar wie gaat dat aangeven dan?
        De beheerders van het forum?
        Afbeelding
        sjaak-k
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Oke, even terug naar waar dit topic voor was. Als jullie nou allemaal even je wachtwoord posten, dan kan de rest even controleren of dat wachtwoord veilig genoeg is :F:
        Afbeelding
        renee-uk
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Inge O schreef:
        Suuz! schreef: maar ik snap haar wel ergens. Als er over je geluld wordt, dan wil je daar ook een weerwoord op geven.
        als er over haar geluld wordt :19: ? tot duidelijk werd dat ze hier hackte werd haar naam zelfs nog niet hálf genoemd.

nu wordt er over haar geluld, ja, of wat dacht je :roll: .
        ja dat zei ik vandaag ook al ergens, de eerste keer dat ze liet zien dat ze een account gehackt had was haar naam al in geen tijden genoemd.
        Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
        Frenk
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Suuz! schreef:Uiteraard moet iedereen zelf weten of ze aangifte doen, maar kom op, een account op een forum, om daar aangifte voor te doen....
        Nou ja, in mijn hoofd komt het niet op hoor. Alles wat door een mens gemaakt is, kan door een mens gekraakt worden. As simple as that.
        En ja, leuk is het niet altijd misschien, maar ze heeft in ieder geval wel het lef om gewoon af te sluiten met haar eigen naam,
        bekend te maken wie ze is, en doet zich niet voor als een ander. Dat zou ik vele male erger vinden.

In mijn ogen is de enige oplossing de ban opheffen. Ik vind bans prima zo nu en dan, maar levenslange bans dat gaat mij ook te ver.
        Alsof je in het gewone leven een levenslange opsluiting krijgt omdat er onenigheid is. Het is nu niet zo dat ze het halve forum heeft uitgemoord..
        (Je laat het hé... voor het geval je mee leest hahaha)

En nee, het is niet terecht dat ze met andermans accounts hier post, maar ik snap haar wel ergens. Als er over je geluld wordt, dan wil je daar
        ook een weerwoord op geven. En tja, aangezien ze niet onder haar eigen account aanwezig mag zijn, en ze schijnbaar pienter genoeg is
        om dit soort geintjes uit te halen, dan krijg je dit inderdaad. Maakt niet dat het goed is wat ze doet, maar snappen doe ik het ergens wel.
        En daarnaast.... ze heeft ons gewaarschuwd... :schrik: :mrgreen:
        Wat een kletsverhaal. :roll:
        Ten eerste is het hacken en hacken is strafbaar. Ten tweede is ze volgens de regels van het forum geband. Dat je tegen bans bent, neemt niet weg dat het wel gewoon de regels zijn. En dan moeten wij snappen dat ze dan maar accounts van andere leden gaat hacken. Ga nou gauw weg...
        De ban opheffen zou toegeven aan chantage zijn.
        Afbeelding
        Suuz!
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen

Ongelezen bericht door Suuz! »

Inge O schreef:
        Suuz! schreef: maar ik snap haar wel ergens. Als er over je geluld wordt, dan wil je daar ook een weerwoord op geven.
        als er over haar geluld wordt :19: ? tot duidelijk werd dat ze hier hackte werd haar naam zelfs nog niet hálf genoemd.

nu wordt er over haar geluld, ja, of wat dacht je :roll: .
        Haar naam werd wel degelijk genoemd ;) in het ariane topic naar mijn weten.
        Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
        d'Artagnan, Pompidou & Lune.
        noekie
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): american bulldog,
        Xfila/stabij/lab/?
        Aantal honden: 2
        Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Nou ik ben er weer zelf.
        Idd was mijn ww wel iets wat vroeger belangrijk voor me was en stom van me maar je denkt dat gebeurd mij niet, want ik ken haar niet.
        Ik baal wel, maar meer omdat ik vandaag veel weg was en het dus te laat hoorde.
        Wel moet ik zeggen dat ik blij ben dat ze haar eigen naam eronder zette.
        scooby 06-07-1995/31-08-2007
        andor 12-04-2001/10-09-2009
        Turrie
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): Kruising
        Contacteer:

Ongelezen bericht door Turrie »

sjaak-k schreef:Oke, even terug naar waar dit topic voor was. Als jullie nou allemaal even je wachtwoord posten, dan kan de rest even controleren of dat wachtwoord veilig genoeg is :F:
        Haha.. laat ik dat maar niet doen... Denk dat ik half Friesland op mijn dak krijg.. :goeie:
        noekie
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): american bulldog,
        Xfila/stabij/lab/?
        Aantal honden: 2
        Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Inge O schreef:
        noekie schreef: Wel moet ik zeggen dat ik blij ben dat ze haar eigen naam eronder zette.
        voor diegenen die denken dat haar naam eronder zetten een vorm van beleefdheid is : wat denken jullie dan dat er gebeurt als ze dat niet doet? ofwel ziet de accounteigenaar het en gaat natuurlijk acuut in het verweer, ofwel ziet hij het niet en is er voor haar ook geen bal aan als iedereen denkt dat iemand anders die reactie zou hebben gegeven.

dus natuurlijk zet ze haar naam eronder, heeft niks met netjes te maken.
        Nee, zeg ook niet dat ik het netjes of beleefd vind, maar ben wel blij dat het meteen bekend was dat ik het niet was
        scooby 06-07-1995/31-08-2007
        andor 12-04-2001/10-09-2009
        yamie
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
        Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Inge O schreef:
        ach, noor, komop, moeten martin gaus of cm hier dan ook maar gaan hacken? hoeveel mensen worden hier niet vernoemd?
        als je deel uitmaakt van de forumgeschiedenis dan is het toch niet zo gek dat een naam nog een keer vernoemd wordt? het is toch niet dat we hier de hele tijd over haar zitten te kletsen en te roddelen?

hoho, ik ben helemaal op het hacken tegen en ook op het opheffen van ban's , praat het op geen enkele manier goed.

dat haar naam kan vallen, tja tuurlijk, zeker als het over zaken gaat, waar ook zij mee te maken heeft gehad op het forum, mijn bericht naar Mickie was echt puur gericht als reactie op mickie haar eigen bericht, Mickie was nl gisteren degene die addy ineens noemde in een topic wat niks, maar dan ook niks met haar of haar "zaken" te maken had, zodra er dus iets vreemds gebeurt, dan roept men maar addy !! daar word ik dan ook een beetje flauw van :wink:
        Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”