Wat een stel zeikerds lopen er toch rondMickie schreef: Toen ik daar op googlede, kwam ik deze tegenwát een bemoeienis zeg! (uit 2001 dus nu niet relevant, maar toch ...)

Moderator: moderatorteam
Wat een stel zeikerds lopen er toch rondMickie schreef: Toen ik daar op googlede, kwam ik deze tegenwát een bemoeienis zeg! (uit 2001 dus nu niet relevant, maar toch ...)
Ja ik ga ook na Geleen, zal er om 18.30 tenzij het weer het niet toe laat.veertje schreef:Zijn er nog mensen die zondag naar Geleen gaan? Ik zit er wel over na te denken. Denk dat Biry dat wel leuk vindt, alleen jammer dat het van 18.30-20.00u is. Dan is ze nog lang niet droog voor de nacht
Hee, daar was ik net ookLief schreef:Ow heerlijk weer morgen! Wij gaan naar De Hoge Devel in Zwijndrecht.
Voor zover ik heb gezien was ie de enige welshLief schreef:Volgens mij heb ik Ollie wel gezien!
Ik plaats nog een paar foto's!
Was weer erg chaotisch druk.
Ik hoop alleen maar op niet teveel andere hondenDiaantje schreef:Wij gaan morgen ook, heb er wel zin in alleen zit ik hem wel ontzettend te stressen omdat ik met Max met de bus moetDie stresskip is dat niet gewend, ik zie hem nu al op schoot zitten bij de buschauffeur
Ja ik hoop ook dat het vrij rustig is. Een paar honden oke, maar smoordruk hoeft het van mij niet te zijn. Ach we zien het allemaal wel.Machie schreef:Ik hoop alleen maar op niet teveel andere hondenDiaantje schreef:Wij gaan morgen ook, heb er wel zin in alleen zit ik hem wel ontzettend te stressen omdat ik met Max met de bus moetDie stresskip is dat niet gewend, ik zie hem nu al op schoot zitten bij de buschauffeur
Bij de Eurodogshow en in alle hotels in Leeuwarden hingen aanplakbiljettenDiaantje schreef:Ja ik hoop ook dat het vrij rustig is. Een paar honden oke, maar smoordruk hoeft het van mij niet te zijn. Ach we zien het allemaal wel.Machie schreef:Ik hoop alleen maar op niet teveel andere hondenDiaantje schreef:Wij gaan morgen ook, heb er wel zin in alleen zit ik hem wel ontzettend te stressen omdat ik met Max met de bus moetDie stresskip is dat niet gewend, ik zie hem nu al op schoot zitten bij de buschauffeur
MissDorien schreef:Bij de Eurodogshow en in alle hotels in Leeuwarden hingen aanplakbiljettenDiaantje schreef:Ja ik hoop ook dat het vrij rustig is. Een paar honden oke, maar smoordruk hoeft het van mij niet te zijn. Ach we zien het allemaal wel.Machie schreef:Ik hoop alleen maar op niet teveel andere hondenDiaantje schreef:Wij gaan morgen ook, heb er wel zin in alleen zit ik hem wel ontzettend te stressen omdat ik met Max met de bus moetDie stresskip is dat niet gewend, ik zie hem nu al op schoot zitten bij de buschauffeur
, dus ik help het je hopen
Wij zijn er ook, meteen om 18:30!veertje schreef:Zijn er nog mensen die zondag naar Geleen gaan? Ik zit er wel over na te denken. Denk dat Biry dat wel leuk vindt, alleen jammer dat het van 18.30-20.00u is. Dan is ze nog lang niet droog voor de nacht
Waar moet je weg komen dan? Ik heb nog plek in de auto.Diaantje schreef:Wij gaan morgen ook, heb er wel zin in alleen zit ik hem wel ontzettend te stressen omdat ik met Max met de bus moetDie stresskip is dat niet gewend, ik zie hem nu al op schoot zitten bij de buschauffeur
Silmariën schreef:Waar moet je weg komen dan? Ik heb nog plek in de auto.Diaantje schreef:Wij gaan morgen ook, heb er wel zin in alleen zit ik hem wel ontzettend te stressen omdat ik met Max met de bus moetDie stresskip is dat niet gewend, ik zie hem nu al op schoot zitten bij de buschauffeur
Ja, er waren ook nog honden weggegaan dacht ik. Sowieso die berner, die was nergens meer te bekennen.MissDorien schreef:Hahaha ik vond het echt hilárisch.
Beuk is mij wel dankbaar geloof ik, hij komt de hele tijd knuffelen.
Hij is helemaal niet moe trouwens :O
En ik vond het echt raar (maar niet heel erg) dat het zo rustig was.
Haha, die foto'snomo schreef:Ik wil foto's!En filmpjes
![]()
Ben blij dat het leuk was! Vind het jammer dat ik er niet bij was. Waarom moet die gekke hond ook net nu zijn rug openkrabben/bijten
Jee, stoer zeg! Ik was vandaag met Fenna in Almelo, maar die durfde enkel via t trappetje...
Ja, het zou me niets verbazen dat dit de laatste keer wasDiaantje schreef:In Stiens waren misschien maar 10 honden in totaal..