5*Esther schreef:Die eerste foto met dat staartje erop!
Wat een heerlijk ding is het zeg! Als je daar niet verliefd op wordt...
Hoeveel nachtjes nog
Dit is trouwens de mama: Faye. Ze begroet mijn middelste zoon

Moderator: moderatorteam
5*Esther schreef:Die eerste foto met dat staartje erop!
Wat een heerlijk ding is het zeg! Als je daar niet verliefd op wordt...
Hoeveel nachtjes nog

Ooooh...dat duurt niet lang meer (zeg ikExpecting schreef: 5![]()
je mag altijd komen puppyknuffelen hoorMarion. schreef:Mama is prachtig. Geniet er maar van meis, ik ben jaloers!

NeeHillieS schreef:Een elftal is inderdaad best wat!!
Mooie moeder heeft ze zeg!
Weten jullie al welke naam de kleine puppemeid gaat dragen?
Otje, Uk(kie), en anderen hadden ook veel leuke namen genoemd...Expecting schreef:NeeHillieS schreef:Een elftal is inderdaad best wat!!
Mooie moeder heeft ze zeg!
Weten jullie al welke naam de kleine puppemeid gaat dragen?

basil schreef:Weet je het nou eindelijk zeker?Expecting schreef:Ze gaat Lotus heten

huhbasil schreef:Ze had een heel andere afkortingHillieS schreef:Mooie naam!! Als afkorting kan je dan altijd nog Lot of Ot(je) gebruiken

Nu wordt ik benieuwd!basil schreef:Mag ze zelf zeggenIk ben het er niet mee eens

basil schreef:Ze had een heel andere afkortingHillieS schreef:Mooie naam!! Als afkorting kan je dan altijd nog Lot of Ot(je) gebruiken
doe dan maar 'mijn' afkorting(en)Expecting schreef:basil schreef:Ze had een heel andere afkortingHillieS schreef:Mooie naam!! Als afkorting kan je dan altijd nog Lot of Ot(je) gebruiken![]()
![]()
Het zat zo: ik overwoog Lotus en Annemieke vroeg hoe ik dat dan af ging korten. Toen zei ik 'Lootjeklootje' als ze niet luistert waarop zij zei dat het een meisje is en ik weer zei dat ik de vrouwelijke variant te obsceen vond.