Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Indy schreef:en haar vader waarschijnlijk een labrador.
waarom denk je vader labrador? ik zie er zelf héél erg duitse herder in terug .
Ik ook, maar de 'fokkers' zeiden dat het een oepsnestje was met hun eigen labrador. Dit is Indy's moeder:
Ik zie er zelf ook weinig labrador in terug, we twijfelden vanaf het begin al of haar vader echt een labrador is. Maar ja, je weet het nooit zeker natuurlijk
Taiga is een kruising tussen een Amerikaanse Stafford en een Boerboel. Dat is de informatie die ik kreeg toen ik haar overnam van iemand toen zij 3 jaar was. (inmiddels wordt zij deze maand 12.5 jaar)
wat een leuke honden allemaal. Ik kijk echt mijn ogen uit hier.
Ik zal even een foto zoeken van de beagle van mijn mem, die is ook niet raszuiver dus die mag hier ook in het topic.
Voor ons is het trouwens wel een echte beagle
kiki2000 schreef:Kiki is waarschijnlijk een kruising, maar op het paspoort staat jack russel. Ze heeft geen stamboom en omdat er geen zekerheid is dat ze een raszuivere hond is plaats ik haar hier:
ik kan jou met zekerheid zeggen dat je geen zuivere jack russell hebt
Die hond is ook ongeveer even groot als een Herder, Mechelaar grootte ongeveer.
Waar hij vandaan komt? Ja, dat is niet echt bekend.
Een vriend van mij kocht hem van een Turkse jongen, en er werd toen gezegd kruising Stafford Rottweiler.
Maar daar geloven we niets van, we denken toch zeker Mechelaar met misschien iets Rottweiler/Dobermann kruising erdoor, wat Galgo zou ook nog best eens kunnen.
Inmiddels is de hond niet meer van die vriend van mij, hij moest hem naar het asiel doen een aantal jaren geleden.
Paulala schreef:Die hond is ook ongeveer even groot als een Herder, Mechelaar grootte ongeveer.
Waar hij vandaan komt? Ja, dat is niet echt bekend.
Een vriend van mij kocht hem van een Turkse jongen, en er werd toen gezegd kruising Stafford Rottweiler.
Maar daar geloven we niets van, we denken toch zeker Mechelaar met misschien iets Rottweiler/Dobermann kruising erdoor, wat Galgo zou ook nog best eens kunnen.
Inmiddels is de hond niet meer van die vriend van mij, hij moest hem naar het asiel doen een aantal jaren geleden.
Grappig zoveel gelijkenis dan. Minka is ook voor 50% mechelse herder met in de andere 50% iets wat erg sterk black and tan doorgeeft
kiki2000 schreef:Kiki is waarschijnlijk een kruising, maar op het paspoort staat jack russel. Ze heeft geen stamboom en omdat er geen zekerheid is dat ze een raszuivere hond is plaats ik haar hier:
Ik denk het ook niet, maar wat zie jij er dan anders in?
Ik denk het ook niet, maar wat zie jij er dan anders in?
onze vorige hond.. uit het asiel. Hij zou Rottweiler X (Duitse) Herder zijn.. Qua karakter had ie iig van allebei niets..
zal nog eens op zoek gaan naar een betere foto
Chica is volgens haar entingsboekje een pitbull Dat krijg je met een 2e hands hond. De eigenaar hiervoor heeft echter verteld dat ze een kruising Cane Corso / Am. staff is.
De Cane Corso kant heeft wat karakter betreft de volle 100% voorgrond er is geen stukje staff. in te vinden.
Voor mij is het gewoon 100% een lieverd die ik never nooit meer kwijt zou willen