Ik ben heel agressief dus gewone schoppen doe ik niet aan. Alleen rotschoppen, dat lucht zo lekker opMarion. schreef:Ik maak nuances tussen een schop en een rotschop ja.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een speeltuindrama!! Maar dan met een knipoog....
Moderator: moderatorteam
-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Wat een speeltuindrama!! Maar dan met een knipoog....
- melmops
- Actief
- Mijn ras(sen): Super lieve American Staffordshire Terriër, Tys en Zwarte Kater, Kattemans
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Met alle respect... maar waar ging ik "bijvoorbaat" al in de verdediging dan...?? Ben pas gaan "roepen" omdat iemand opmerkte dat juist dat "soort" honden...blablabla... misschien is het gewoon mijn zwakke plek... ik kan niet tegen onrecht.Marie-Josée schreef:Niks mis met verliefd zijn op een staffje. Maar ga niet bij voorbaat in de verdediging, dat riekt bij mij altijd naar iets anders.melmops schreef: Maar je zal maar op zo'n ras verliefd zijnomdat hun "gezicht" mij aanspreekt. Die lekker bigsmile, die ze kunnen hebben... Alles zeggende oogjes... Het zou het zelfde zijn als je zou zeggen tegen een autochtoon, dan maar niet om te gaan met een allochtoon als je niet tegen zogenaamde vooroordelen kunt. In mijn ogen zou je gewoon niet bevooroordeeld moeten zijn! Dat maakt de wereld een stuk liever.....
Ik ken genoeg autochtone mensen die gewoon met een allochtoon omgaan, op een natuurlijke manier, en daar nooit commentaar op krijgen. Ik ken er ook die altijd klaar staan met een figuurlijk vuistje en dat stralen ze dan uit, tja en dan heb je zo een knokpartij ( al dan niet figuurlijk)
Zie dit topic, als voorbeeld

Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Mijn achterbuurman ook. Die hoort het verschil niet tussen een speelse of een agressieve blaf. Die is panisch voor honden en gaat altijd van het negatieve uit. Kan hij niks aan doen. Maar vliegt een hond op hem af schopt hij hem wel weg. Wat moet ie anders?Reny schreef:Mijn buurvrouw 2 huizen verderop is doodsbang van honden. Zelfs mijn vrolijke kwispelende cockers![]()
En ja ik kan me heel goed voorstellen dat als mijn honden vrolijk loslopend op haar 2 jarige dochter afgaan dat zij in de paniekmodus schiet en mijn hond weg zal schoppen.
Wat ik wel weer heel top vind is dat zij heeft bedacht dat het haar angst is. Ze heeft dus hier voor de deur gestaan met oudste dochtertje met de vraag of die mocht spelen met Bob (toen nog pup) om haar kind te leren omgaan met een hond en niet haar angst te krijgen. Billy kreeg trouwens een flos als welkomstkadootje![]()
Maar niet iedereen kan er zo mee omgaan.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Eigenlijk straalt je hele eerste post dat uit; kijk mij eens met mijn pitbull; hij doet niks!melmops schreef:Met alle respect... maar waar ging ik "bijvoorbaat" al in de verdediging dan...?? Ben pas gaan "roepen" omdat iemand opmerkte dat juist dat "soort" honden...blablabla... misschien is het gewoon mijn zwakke plek... ik kan niet tegen onrecht.Marie-Josée schreef:Niks mis met verliefd zijn op een staffje. Maar ga niet bij voorbaat in de verdediging, dat riekt bij mij altijd naar iets anders.melmops schreef: Maar je zal maar op zo'n ras verliefd zijnomdat hun "gezicht" mij aanspreekt. Die lekker bigsmile, die ze kunnen hebben... Alles zeggende oogjes... Het zou het zelfde zijn als je zou zeggen tegen een autochtoon, dan maar niet om te gaan met een allochtoon als je niet tegen zogenaamde vooroordelen kunt. In mijn ogen zou je gewoon niet bevooroordeeld moeten zijn! Dat maakt de wereld een stuk liever.....
Ik ken genoeg autochtone mensen die gewoon met een allochtoon omgaan, op een natuurlijke manier, en daar nooit commentaar op krijgen. Ik ken er ook die altijd klaar staan met een figuurlijk vuistje en dat stralen ze dan uit, tja en dan heb je zo een knokpartij ( al dan niet figuurlijk)
Zie dit topic, als voorbeeld
Maar hier zet je de puntjes op de i
Een snelle blik naar buiten toe, liet me weten dat mijn lieve "pitbullachtige"....
als je gewoon had geschreven; mijn lieve hond, dan was dat ook genoeg geweest.
Kijk, ik snap best dat je blij bent maar het is toch eigenlijk vanzelfsprekend dat je hond geen bloedbad aanricht, niet iets om helemaal happy van te worden want dat insinueert dat het dus ook makkelijk mis kan gaan. Snappie?
Dat maakt reacties los, ook erg overdreven reacties. Dus je roept het "onrecht" een beetje over jezelf af.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Vind het eerder gek/verontrustend dat je een peuter alleen buiten je erf laat spelen.
Maar dat zegt voor miij dan wel hoe je ook met je hond om kan gaan.
Maar hoe kan hij de deur open hhebben laten staan terwijjl jij voor de deur zit.??
Maar hoe kan hij de deur open hhebben laten staan terwijjl jij voor de deur zit.??
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Marie-Josée
- Erelid
Nadat ik zaterdag een verdwaalde peuter heb opgevangen die uit een woonwijk langs een drukke weg was gaan lopen en die ik zo mee had kunnen nemen vind ik dat deel van het kindje ook wat eng.Net zoals er kwaadwillende honden (eigenaren) zijn lopen er ook veel mensen met negatieve gevoelens tov kindjes rond.
Dat bedoel ik eigenlijk met het onrecht opzoeken. Maar een woonerf met speeltuintje voor de deur nodigt vaak ook uit tot wat nonchalanter gedrag van ouders gewoon omdat het redelijk veilig lijkt. Ik kan daar elke dag wel een kindje meenemen als ik er op uit ben.
Dat bedoel ik eigenlijk met het onrecht opzoeken. Maar een woonerf met speeltuintje voor de deur nodigt vaak ook uit tot wat nonchalanter gedrag van ouders gewoon omdat het redelijk veilig lijkt. Ik kan daar elke dag wel een kindje meenemen als ik er op uit ben.
- Lance
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse stafford, Engelse stafford x Franse Bulldog
:lol:Denise. schreef:Ik ben heel agressief dus gewone schoppen doe ik niet aan. Alleen rotschoppen, dat lucht zo lekker opMarion. schreef:Ik maak nuances tussen een schop en een rotschop ja.
Daarbij, degene die inderdaad mijn hond schopt heeft toch echt een probleem hoor...

- melmops
- Actief
- Mijn ras(sen): Super lieve American Staffordshire Terriër, Tys en Zwarte Kater, Kattemans
- Contacteer:
Even al mijn posts lezen...dan weet je hetbouvierpoedel schreef:Vind het eerder gek/verontrustend dat je een peuter alleen buiten je erf laat spelen.

- Marie-Josée
- Erelid
De eigenaar van de hond die mij noodzaakt zijn hond door schoppen van me af te houden heeft een nog veel groter probleemLance schreef::lol:Denise. schreef:Ik ben heel agressief dus gewone schoppen doe ik niet aan. Alleen rotschoppen, dat lucht zo lekker opMarion. schreef:Ik maak nuances tussen een schop en een rotschop ja.
Daarbij, degene die inderdaad mijn hond schopt heeft toch echt een probleem hoor...
ik heb nog nooit een hond geschopt
Laatst gewijzigd door Marie-Josée op 14 apr 2011 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Dit dus.bouvierpoedel schreef:Vind het eerder gek/verontrustend dat je een peuter alleen buiten je erf laat spelen.
2,5 jaar... en dan al alleen buiten spelen.
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb tot Rosalie een jaar of 4 - 4,5/5 was achter haar aangehobbelt. En dan zat ik idd weleens een uur inde speeltuin te zitten.
Ik nam trouwens vaak een boek mee of een tijdschrift...
Nu is ze 6 jaar en speelt ze 'alleen' met vriendinnetjes rondom het huizenblok. Daar is ook een speeltuin bij waar de andere moeders met hun tuinen aangrenzen. Die houden een oogje in het zeil.
Maar met 2,5 jaar al alleen laten spelen buiten, ik moet er niet aan denken.

Cash v Heiligental en Flow.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Om te beginnen zich als een volwassen vent gedragen, dat scheelt al veel om dat vervolgens zichzelf een schop onder de hol geven. Er zijn ook mensen bang voor kinderen maar dat geeft ze nog geen recht om een spelend kind een schop te geven. Ook zijn er mensen bang voor blanken die hoeven mij ook echt geen schop te geven. Dat je bang bent betekent niet meteen dat je ergens recht op hebt, en zeker niet op aso gedrag. Want dat is het wat voor slap excuus hij ervoor bedenkt veranderd daar niets aan.Machie schreef:Mijn achterbuurman ook. Die hoort het verschil niet tussen een speelse of een agressieve blaf. Die is panisch voor honden en gaat altijd van het negatieve uit. Kan hij niks aan doen. Maar vliegt een hond op hem af schopt hij hem wel weg. Wat moet ie anders?Reny schreef:Mijn buurvrouw 2 huizen verderop is doodsbang van honden. Zelfs mijn vrolijke kwispelende cockers![]()
En ja ik kan me heel goed voorstellen dat als mijn honden vrolijk loslopend op haar 2 jarige dochter afgaan dat zij in de paniekmodus schiet en mijn hond weg zal schoppen.
Wat ik wel weer heel top vind is dat zij heeft bedacht dat het haar angst is. Ze heeft dus hier voor de deur gestaan met oudste dochtertje met de vraag of die mocht spelen met Bob (toen nog pup) om haar kind te leren omgaan met een hond en niet haar angst te krijgen. Billy kreeg trouwens een flos als welkomstkadootje![]()
Maar niet iedereen kan er zo mee omgaan.
- melmops
- Actief
- Contacteer:
Met alle respect... maar waar ging ik "bijvoorbaat" al in de verdediging dan...?? Ben pas gaan "roepen" omdat iemand opmerkte dat juist dat "soort" honden...blablabla... misschien is het gewoon mijn zwakke plek... ik kan niet tegen onrecht.[/quote]
Eigenlijk straalt je hele eerste post dat uit; kijk mij eens met mijn pitbull; hij doet niks!
Een snelle blik naar buiten toe, liet me weten dat mijn lieve "pitbullachtige"....
Kijk, ik snap best dat je blij bent maar het is toch eigenlijk vanzelfsprekend dat je hond geen bloedbad aanricht, niet iets om helemaal happy van te worden want dat insinueert dat het dus ook makkelijk mis kan gaan. Snappie?
Dat maakt reacties los, ook erg overdreven reacties. Dus je roept het "onrecht" een beetje over jezelf af.[/quote]
Dat "pitbullachtige" was bedoeld omdat ik later in de tekst ook link naar het speeltuindrama in Den Bosch, daar werdt de betreffende hond zo omschreven... De schrik sloeg me om het hart, dat uitgerekend mijn hond nu ook in een speeltuin los liep.... Maar omdat er niets gebeurde en hij netjes luisterde, was ik trots! Mijn drie oudsten speelde allemaal voor de deur...daar wilde hij naartoe denk ik. Gelukkig konden we er om lachen...en ook de rest van de kinderen in de speeltuin! Mijn opzet van dit bericht was dat dit nu eens goed afgelopen was.... iets positiefs in plaats van iets negatiefs.
Vind het wel interessant dat iedereen hier zich zo opwindt om niks...dr is immers niets gebeurt. En dan dingen erbij halen, zoals niet op mijn peuter letten... kom op zeg! Speeltuin VOOR de deur, autovrijhofje, twee grote zussen en mama voor de deur. Die in dit geval een zakdoekje pakken was om een snotneus te verhelpen. Als mijn hond nou als een dolle in de rondte aan het happen sloeg...zeg ik ok...dat je dan dit soort reacties krijgt.... Maar kan er wel om lachen verder....gelukkig heb ik een hele dosis humor, wat er hier nog wel eens aan ontbreekt vrees ik.
Eigenlijk straalt je hele eerste post dat uit; kijk mij eens met mijn pitbull; hij doet niks!
Dat maakt reacties los, ook erg overdreven reacties. Dus je roept het "onrecht" een beetje over jezelf af.[/quote]
Dat "pitbullachtige" was bedoeld omdat ik later in de tekst ook link naar het speeltuindrama in Den Bosch, daar werdt de betreffende hond zo omschreven... De schrik sloeg me om het hart, dat uitgerekend mijn hond nu ook in een speeltuin los liep.... Maar omdat er niets gebeurde en hij netjes luisterde, was ik trots! Mijn drie oudsten speelde allemaal voor de deur...daar wilde hij naartoe denk ik. Gelukkig konden we er om lachen...en ook de rest van de kinderen in de speeltuin! Mijn opzet van dit bericht was dat dit nu eens goed afgelopen was.... iets positiefs in plaats van iets negatiefs.

- Riemsesy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weim Langhaar†
precies.. gaat nergens overmelmops schreef:Vind het wel interessant dat iedereen hier zich zo opwindt om niks
Bonjo kerel.. mis je nog elke dag.
* 04-12-2005
† 27-12-2010
* 04-12-2005
† 27-12-2010
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Ik vind het schrikbarend om te lezen dat hondeneigenaren een hond een schop gaan verkopen die speels een speeltuin in komt rennen. Zal aan mij liggen hoor, maar hoe moeilijk is het om de hond gewoon even te pakken? Het was geen bijtend vals monster, gewoon een staff die ontsnapt was en naar kinderen toe ging. Nou nou nou levensgevaarlijk hoor
Dat je als niet hondeneigenaar geen idee hebt wat de intenties van de hond zijn, logisch. Maar het lijkt zo langzamerhand wel of een deel van de forummers alleen met het been kan reageren 

Linda, Izzie en Bram
- summer07
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
Of het nou een "vechthond"achtige, herder of mopshond was maakt voor mij niet zoveel uit. Een hond die een speeltuin in komt rennen kan ongeacht of deze speels is een hoop paniek veroorzaken bij de kinderen en eventuele ouders. Daarnaast wordt er vaak gegild en gerend in een speeltuin wat compleet normaal is.
Kleine kinderen zijn vaak bang voor een middelgrote tot grote hond omdat deze direct op ooghoogte met de dreumes staat. Ouders schieten vaak (terecht) in paniek omdat er een hond voor hun kind staat. Al deze reacties van kinderen en ouders zou er zomaar voor kunnen zorgen dat zelfs de speelse hond uit schrikreactie van zich af kan snauwen of grommen. Stel dat je idd mensen hebt die bang zijn van honden, een kat of in dit geval een bang mens in het nauw maakt rare sprongen.
Ik zou er niet blij mee zijn.
Een hond kan altijd ontsnappen, al doe je er als eigenaar alles aan om dit te voorkomen. Echter kan ik de "knipoog" van dit verhaal niet waarderen. Een honden eigenaar waarvan de hond ontsnapt is niet blij als hij een speeltuin instuift. Ik zou dat igg val niet zijn.
Misschien een idee om de hond te trainen dat ook al staat de deur of poort open, wat vaak voor kan komen met kinderen of visite die langs komt, hij niet zonder commando weg mag lopen/rennen.
Chica heeft hier een spreekwoordelijke grens, ze mag niet op iemand afrennen en al helemaal niet verder dan de grens van de oprit naar de stoep. Dit doet ze ook niet.
En een kindje van die leeftijd hoord niet alleen in de speeltuin, zelfs niet al is hij zo dichtbij. Hier is de jongste 6 en die mag dit jaar voor het eerst alleen buitenspelen. Daarvoor ging ik altijd mee, zelfs naar de speeltuin op de hoek.
Kleine kinderen zijn vaak bang voor een middelgrote tot grote hond omdat deze direct op ooghoogte met de dreumes staat. Ouders schieten vaak (terecht) in paniek omdat er een hond voor hun kind staat. Al deze reacties van kinderen en ouders zou er zomaar voor kunnen zorgen dat zelfs de speelse hond uit schrikreactie van zich af kan snauwen of grommen. Stel dat je idd mensen hebt die bang zijn van honden, een kat of in dit geval een bang mens in het nauw maakt rare sprongen.
Een hond kan altijd ontsnappen, al doe je er als eigenaar alles aan om dit te voorkomen. Echter kan ik de "knipoog" van dit verhaal niet waarderen. Een honden eigenaar waarvan de hond ontsnapt is niet blij als hij een speeltuin instuift. Ik zou dat igg val niet zijn.
Misschien een idee om de hond te trainen dat ook al staat de deur of poort open, wat vaak voor kan komen met kinderen of visite die langs komt, hij niet zonder commando weg mag lopen/rennen.
Chica heeft hier een spreekwoordelijke grens, ze mag niet op iemand afrennen en al helemaal niet verder dan de grens van de oprit naar de stoep. Dit doet ze ook niet.
En een kindje van die leeftijd hoord niet alleen in de speeltuin, zelfs niet al is hij zo dichtbij. Hier is de jongste 6 en die mag dit jaar voor het eerst alleen buitenspelen. Daarvoor ging ik altijd mee, zelfs naar de speeltuin op de hoek.
- melmops
- Actief
- Contacteer:
Hahaha...denk je nou echt dat ik mijn peuter alleen de straat op stuur ofzo...summer07 schreef:Of het nou een "vechthond"achtige, herder of mopshond was maakt voor mij niet zoveel uit. Een hond die een speeltuin in komt rennen kan ongeacht of deze speels is een hoop paniek veroorzaken bij de kinderen en eventuele ouders. Daarnaast wordt er vaak gegild en gerend in een speeltuin wat compleet normaal is.

- summer07
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
Uhm als je binnen staat kan je de dreumes in de speeltuin niet in de gaten houden toch, zelfs niet voor 2 minuten. Kinderen kunnen zich zelf snel verwonden of in een onbewaakt ogenblik hun terrein verder verkennen. Een beetje zelfstandigheid bijbrengen is goed, maar op een latere leeftijd. En dat geluk heb ik ook gehad met die leeftijd hoor. Ik heb 8 maanden op een camping gewoond waarbij het hele terrein was afgesloten en de speeltuin vanaf het terras te zie was en toch liep ik mee naar de speeltuin. Mijn dochter is ooit een keer op die leeftijd onder mijn ogen van grote hoogte op haar hoofd gevallen (zo'n 7 mtr recht met d'r hoofd omlaag) papa stond boven en ik beneden en toch ging het mis. Ongelukjes zitten in een klein hoekje maar die ervaring heeft mij er wel van overtuigd dat een dreumes niet alleen gelaten kan worden. Ook al woon je bij wijze van spreken IN de speeltuin.Hahaha...denk je nou echt dat ik mijn peuter alleen de straat op stuur ofzo... Nogmaals ik woon letterlijk AAN een speeltuin...tussen mijn "erf" en de speeltuin is er alleen een stoep. helemaal omheind...hij is ook niet de enige peuter die hier speelt. Heerlijk toch dat hij al tussen zijn "grote" zussen in kan banjeren. Wij hebben dat geluk nou eenmaal
En ik zeg niet dat je geen hond op kan voeden, ik gaf mijn mening over hoe ik het vind. Daarbij was het de vraag of het misschien een idee is de hond een grens aan te leren waar hij niet overheen gaat. Of "normaal" lopend ipv rennend naar de speeltuin toe gaat. Niet omdat het een agressieve ellendeling van een hond is maar meer omdat er mensen zijn die van geen enkele hond gediend zijn.
- melmops
- Actief
- Contacteer:
Ik waardeer dat je mij wil waarschuwen voor de "gevaren" van buiten. Zoals je zelf ook aangeeft, is het jou zelf eens overkomen dat het goed mis ging. Mijn oudste dochter van 9 is zo een gat in haar kin gevallen op de tafelrand, ik zat er gewoon naast. Mijn dochter van 8 heeft haar sleutelbeen gebroken, toen ze een dansje maakte in huis en onderuit ging! Zat ik gewoon bij....er zijn ook net zoveel gevaren binnen.... Maar als we het echt gaan over hebben wat er al niet kan gebeuren met je kinderen....pffff..nou dan kan ik nog wel kast opentrekken. Maar ik hou het liever bij de feiten. Dan bij; "wat als...."summer07 schreef:Uhm als je binnen staat kan je de dreumes in de speeltuin niet in de gaten houden toch, zelfs niet voor 2 minuten. Kinderen kunnen zich zelf snel verwonden of in een onbewaakt ogenblik hun terrein verder verkennen. Een beetje zelfstandigheid bijbrengen is goed, maar op een latere leeftijd. En dat geluk heb ik ook gehad met die leeftijd hoor. Ik heb 8 maanden op een camping gewoond waarbij het hele terrein was afgesloten en de speeltuin vanaf het terras te zie was en toch liep ik mee naar de speeltuin. Mijn dochter is ooit een keer op die leeftijd onder mijn ogen van grote hoogte op haar hoofd gevallen (zo'n 7 mtr recht met d'r hoofd omlaag) papa stond boven en ik beneden en toch ging het mis. Ongelukjes zitten in een klein hoekje maar die ervaring heeft mij er wel van overtuigd dat een dreumes niet alleen gelaten kan worden. Ook al woon je bij wijze van spreken IN de speeltuin.Hahaha...denk je nou echt dat ik mijn peuter alleen de straat op stuur ofzo... Nogmaals ik woon letterlijk AAN een speeltuin...tussen mijn "erf" en de speeltuin is er alleen een stoep. helemaal omheind...hij is ook niet de enige peuter die hier speelt. Heerlijk toch dat hij al tussen zijn "grote" zussen in kan banjeren. Wij hebben dat geluk nou eenmaal
En ik zeg niet dat je geen hond op kan voeden, ik gaf mijn mening over hoe ik het vind. Daarbij was het de vraag of het misschien een idee is de hond een grens aan te leren waar hij niet overheen gaat. Of "normaal" lopend ipv rennend naar de speeltuin toe gaat. Niet omdat het een agressieve ellendeling van een hond is maar meer omdat er mensen zijn die van geen enkele hond gediend zijn.

- Marie-Josée
- Erelid
Daar heb je ook weer gelijk in. Ik wilde alleen uitleggen waarom je zoveel reacties over je heen kreeg.melmops schreef:Maar kan er wel om lachen verder....gelukkig heb ik een hele dosis humor, wat er hier nog wel eens aan ontbreekt vrees ik.
- melmops
- Actief
- Contacteer:
Haha...tja...inmiddels ben ik mij er wel van doordrongen dat eerlijk zijn over je fouten, en opgelucht en blij zijn dat alles goed is afgelopen hier niet altijd op prijs gesteld wordt. Maar vind het ook altijd interessant en leerzaam hoe mensen redeneren. (met een kleine verwijzing naar mijn beroepskeuzeMarie-Josée schreef:Daar heb je ook weer gelijk in. Ik wilde alleen uitleggen waarom je zoveel reacties over je heen kreeg.melmops schreef:Maar kan er wel om lachen verder....gelukkig heb ik een hele dosis humor, wat er hier nog wel eens aan ontbreekt vrees ik.

- Marie-Josée
- Erelid
Als je mensenkennis wil opdoen en eelt op je ziel kweken kan ik iedereen een forum aanradenmelmops schreef:Haha...tja...inmiddels ben ik mij er wel van doordrongen dat eerlijk zijn over je fouten, en opgelucht en blij zijn dat alles goed is afgelopen hier niet altijd op prijs gesteld wordt. Maar vind het ook altijd interessant en leerzaam hoe mensen redeneren. (met een kleine verwijzing naar mijn beroepskeuzeMarie-Josée schreef:Daar heb je ook weer gelijk in. Ik wilde alleen uitleggen waarom je zoveel reacties over je heen kreeg.melmops schreef:Maar kan er wel om lachen verder....gelukkig heb ik een hele dosis humor, wat er hier nog wel eens aan ontbreekt vrees ik.) Het leven nemen met een lach..is mijn motto
- Riemsesy
- Zeer actief
er zijn er velen die hun hele levendje prima op orde hebben
hun hond ontsnapt nooit
zitten elke minuut van de dag bovenop hun kind (als ze die hebben)
hond gehoorzaamd 99%
als je totaal nutteloos een boete krijgt omdat je een ziek hondje tillend naar een hondenveldje brengt maar een paar meter er buiten al een boete krijgen vinden ze dat prima .. eigen schuld dikke bult
en hop.. iedereen die een falende ouder is steriliseren
stelletje toetsenbordridders.. ben benieuwd of ze in hun eigen leven echt alles zo perfect onder controle hebben..
ik schat dat je dan 5 minuten per dag aan echt leven kunt besteden.. dat is net na je wakker wordt en voordat je nadenkt of alles nog wel op slot zit
hun hond ontsnapt nooit
hond gehoorzaamd 99%
als je totaal nutteloos een boete krijgt omdat je een ziek hondje tillend naar een hondenveldje brengt maar een paar meter er buiten al een boete krijgen vinden ze dat prima .. eigen schuld dikke bult
stelletje toetsenbordridders.. ben benieuwd of ze in hun eigen leven echt alles zo perfect onder controle hebben..
ik schat dat je dan 5 minuten per dag aan echt leven kunt besteden.. dat is net na je wakker wordt en voordat je nadenkt of alles nog wel op slot zit
* 04-12-2005
† 27-12-2010
* 04-12-2005
† 27-12-2010
- Riemsesy
- Zeer actief
dan heb je ook geleert dat je in deze grote boze (internet)wereld nooit je zwakke kant moet tonen. het wordt altijd weer naar je terug gekatapulteerd. Alleen degene die je echt na staan zullen je willen helpen als je je zwakheden toont. De rest zal zich profileren als heiliger dan heiligmelmops schreef: Haha...tja...inmiddels ben ik mij er wel van doordrongen dat eerlijk zijn over je fouten, en opgelucht en blij zijn dat alles goed is afgelopen hier niet altijd op prijs gesteld wordt. Maar vind het ook altijd interessant en leerzaam hoe mensen redeneren. (met een kleine verwijzing naar mijn beroepskeuze) Het leven nemen met een lach..is mijn motto
* 04-12-2005
† 27-12-2010
* 04-12-2005
† 27-12-2010
- melmops
- Actief
- Contacteer:
Riemsesy schreef:er zijn er velen die hun hele levendje prima op orde hebben
hun hond ontsnapt nooit
hond gehoorzaamd 99%

- Marie-Josée
- Erelid
Dat is ook weer niet helemaal waar, er zitten hier heel veel erg betrokken en behulpzame mensen die juist vaak uit bezorgdheid en eigen nare ervaringen reageren door misschien wat overtrokken hard te waarschuwen. Het blijft moeilijk achter een schermpje, TS heeft zich ook wat ongelukkig geprofileerd dus het is niet zo dat het altijd van een kant komt.Riemsesy schreef:dan heb je ook geleert dat je in deze grote boze (internet)wereld nooit je zwakke kant moet tonen. het wordt altijd weer naar je terug gekatapulteerd. Alleen degene die je echt na staan zullen je willen helpen als je je zwakheden toont. De rest zal zich profileren als heiliger dan heiligmelmops schreef: Haha...tja...inmiddels ben ik mij er wel van doordrongen dat eerlijk zijn over je fouten, en opgelucht en blij zijn dat alles goed is afgelopen hier niet altijd op prijs gesteld wordt. Maar vind het ook altijd interessant en leerzaam hoe mensen redeneren. (met een kleine verwijzing naar mijn beroepskeuze) Het leven nemen met een lach..is mijn motto
- Riemsesy
- Zeer actief
true.. ben ik weer te zwart wit.. sry voor wie zich aangesproken voeltMarie-Josée schreef:Dat is ook weer niet helemaal waar, er zitten hier heel veel erg betrokken en behulpzame mensen die juist vaak uit bezorgdheid en eigen nare ervaringen reageren door misschien wat overtrokken hard te waarschuwen. Het blijft moeilijk achter een schermpje, TS heeft zich ook wat ongelukkig geprofileerd dus het is niet zo dat het altijd van een kant komt.Riemsesy schreef:dan heb je ook geleert dat je in deze grote boze (internet)wereld nooit je zwakke kant moet tonen. het wordt altijd weer naar je terug gekatapulteerd. Alleen degene die je echt na staan zullen je willen helpen als je je zwakheden toont. De rest zal zich profileren als heiliger dan heiligmelmops schreef: Haha...tja...inmiddels ben ik mij er wel van doordrongen dat eerlijk zijn over je fouten, en opgelucht en blij zijn dat alles goed is afgelopen hier niet altijd op prijs gesteld wordt. Maar vind het ook altijd interessant en leerzaam hoe mensen redeneren. (met een kleine verwijzing naar mijn beroepskeuze) Het leven nemen met een lach..is mijn motto
* 04-12-2005
† 27-12-2010
* 04-12-2005
† 27-12-2010
- melmops
- Actief
- Contacteer:
Het is ook lastig om ware intenties en emoties over te brengen in een tekst....dan kan je nog zoveel smilies tot je beschikking hebben... Het is maar net hoe iemand het interpreteert. En je zwakheden tonen is opzich niet verkeerd, mits je put uit een krachtige geest. Ik schaam me niet voor mijn nalatigheden, dat maakt mij mens!Marie-Josée schreef:Dat is ook weer niet helemaal waar, er zitten hier heel veel erg betrokken en behulpzame mensen die juist vaak uit bezorgdheid en eigen nare ervaringen reageren door misschien wat overtrokken hard te waarschuwen. Het blijft moeilijk achter een schermpje, TS heeft zich ook wat ongelukkig geprofileerd dus het is niet zo dat het altijd van een kant komt.Riemsesy schreef:dan heb je ook geleert dat je in deze grote boze (internet)wereld nooit je zwakke kant moet tonen. het wordt altijd weer naar je terug gekatapulteerd. Alleen degene die je echt na staan zullen je willen helpen als je je zwakheden toont. De rest zal zich profileren als heiliger dan heiligmelmops schreef: Haha...tja...inmiddels ben ik mij er wel van doordrongen dat eerlijk zijn over je fouten, en opgelucht en blij zijn dat alles goed is afgelopen hier niet altijd op prijs gesteld wordt. Maar vind het ook altijd interessant en leerzaam hoe mensen redeneren. (met een kleine verwijzing naar mijn beroepskeuze) Het leven nemen met een lach..is mijn motto

-
Muk
Ben je niet wat aan het doordraaien?Riemsesy schreef:er zijn er velen die hun hele levendje prima op orde hebben
hun hond ontsnapt nooit
hond gehoorzaamd 99%
- Marie-Josée
- Erelid
Je loopt al weer achterMuk schreef:Ben je niet wat aan het doordraaien?Riemsesy schreef:er zijn er velen die hun hele levendje prima op orde hebben
hun hond ontsnapt nooit
hond gehoorzaamd 99%