Morgen of vannacht gaat het gebeuren zo te zien

Moderator: moderatorteam
Tis echt zo hoor. De buurvrouw is er inmiddels aan gewend dat ze een stalker heeftYvetteJ schreef:sirene schreef:Ze is nu eindelijk weer in de tuin naar de buren aan het gluren![]()
Dit klinkt ook echt raar Son!! Zullen die buren blij mee zijn
![]()
We waren al pas aan het fantaseren hoe het eruit zou zien als Elena daar zou staan met haar kroost. In de serre, allemaal aandachtig glurendYvetteJ schreef:Grappig, het klinkt wel heel schattig ja
Kijk maar uit, jong geleerd...sirene schreef:We waren al pas aan het fantaseren hoe het eruit zou zien als Elena daar zou staan met haar kroost. In de serre, allemaal aandachtig glurendYvetteJ schreef:Grappig, het klinkt wel heel schattig ja![]()
![]()
Dat dus.Bas Rouge schreef:Huette's pups waren de laatste paar dagen van de dracht erg druk maar na de temperatuurdaling heb ik ze niet meer gevoeld en gezien.
Dankjewel voor je berichtje. Ja, ik weet dat je op het eind de puppen niet meer zo goed kan voelen maar ik heb dus ook al steeds visioenen van dode pups enzoPattyB schreef:Bij Senna voelde ik ze ook niet meer zo goed, de dag van de bevalling. Ik kreeg toen ook hele horror-scenario's in mijn hoofd.
Heel veel succes vandaag en probeer je niet te druk te maken (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan).
Ik duim!!!!
Oh, dat stelt me wel gerust. Hoelang duurde het bij Huette voordat de bevalling op gang kwam na de daling ?Bas Rouge schreef:Huette's pups waren de laatste paar dagen van de dracht erg druk maar na de temperatuurdaling heb ik ze niet meer gevoeld en gezien.
sirene schreef:Nou, Elena houdt ons in spanning. Grrrr....
Eergisteravond had ze dus een temp van 35.9 (toen ik het nog een keer deed 36.4). Da's vlot dacht ik nog!
Gisteren is ze wel regelmatig aan het graven geweest maar verder niets. Geen ontsluiting of lang vulva likken ofzo. Ik dacht vannacht misschien maar mevrouw heeft heerlijk geslapen op bed (ik wat minder van de zenuwen) maar haar temp stijgt dus niet. Hij blijft rond de 36.
Ik heb even met Sleeuwijk gebeld om te overleggen maar zij zeggen dat ik me pas zorgen moet maken als de temp stijgt en er dan niets gebeurd. Okee, dat ga ik proberen![]()
Het is ook nog wel erg vroeg. Morgen is het dag 63 van de eerste dekking. Afgaande op echo en reuen is 4 mei pas uitgerekende datum. Ik hoop maar dat alles goed blijft gaan. De puppen waren gisteren heel erg aanwezig, nu voel je ze wel maar niet heel duidelijk maar dat is ook wel weer normaal toch ?
Iemand nog iets van herkenning hier ? Of goede adviezen ?
Om 23u op woensdagavond was haar temperatuur 36.8. De eerste pup is de volgende dag om 17.41 geboren.sirene schreef:Oh, dat stelt me wel gerust. Hoelang duurde het bij Huette voordat de bevalling op gang kwam na de daling ?Bas Rouge schreef:Huette's pups waren de laatste paar dagen van de dracht erg druk maar na de temperatuurdaling heb ik ze niet meer gevoeld en gezien.
Ik denk het ook. Voordat Senna ging bevallen zag je vaak de pups ineens bewegen als ze haar buik ontspande.Inge O schreef:ik denk dat dat 'niet voelen' wel normaal en verklaarbaar is omdat er (veel) meer spanning op de baarmoederwand begint te komen - de pups bewegen waarschijnlijk nog net zo maar zitten achter een harder omhulsel.
succes met wachten![]()
![]()
!