Moderator: moderatorteam
das vooral voor de mensen, waarvan ze vinden, dat die dat extra puntje echt nodig hebbengerda__b schreef:Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alle 8 goed en we hebben ook de extra punt te pakken![]()
![]()
![]()
yamie schreef:das vooral voor de mensen, waarvan ze vinden, dat die dat extra puntje echt nodig hebbengerda__b schreef:Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alle 8 goed en we hebben ook de extra punt te pakken![]()
![]()
![]()
![]()
Tssssssssssssssssssskyamie schreef:das vooral voor de mensen, waarvan ze vinden, dat die dat extra puntje echt nodig hebbengerda__b schreef:Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alle 8 goed en we hebben ook de extra punt te pakken![]()
![]()
![]()
![]()
dat hebben wij bewust gedaan om de de minder sterke teams de kans te geven toch een klein voorsprongetje te geven, dat noemen ze sportiviteitgerda__b schreef:Tssssssssssssssssssskyamie schreef:das vooral voor de mensen, waarvan ze vinden, dat die dat extra puntje echt nodig hebbengerda__b schreef:Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alle 8 goed en we hebben ook de extra punt te pakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben hem niet kunnen vinden
welles, zie pbgerda__b schreef:Tssssssssssssssssssskyamie schreef:das vooral voor de mensen, waarvan ze vinden, dat die dat extra puntje echt nodig hebbengerda__b schreef:Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alle 8 goed en we hebben ook de extra punt te pakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeannettebo schreef:dat hebben wij bewust gedaan om de de minder sterke teams de kans te geven toch een klein voorsprongetje te geven, dat noemen ze sportiviteitgerda__b schreef:Tssssssssssssssssssskyamie schreef:das vooral voor de mensen, waarvan ze vinden, dat die dat extra puntje echt nodig hebbengerda__b schreef:Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alle 8 goed en we hebben ook de extra punt te pakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet gewoon in Norg zijn geweest om dat te kunnen hegerda__b schreef:Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alle 8 goed en we hebben ook de extra punt te pakken![]()
![]()
![]()
Kijk met JOU kan ik praten idd ik zeg NORGLysette schreef:Je moet gewoon in Norg zijn geweest om dat te kunnen hegerda__b schreef:Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alle 8 goed en we hebben ook de extra punt te pakken![]()
![]()
![]()
Hoezo compleet misgeslagen..??gyanty schreef:Ppfffhhhh over die thuisopdracht gaan wij het niet meer hebben.... We hebben de plank volledig mis geslagen
Wij hebben niks goed haha. Alhoewel ik wel een paar punten ook had gevonden(ureterp, bakkeveen en camping Koningsdiep, heb ik mijn team niet kunnen overtuigen. We bleven te veel haken op het wapen van Groningen.... Nou morgen gaan wij ons boter,kaas en eieren oefenengerda__b schreef:Hoezo compleet misgeslagen..??gyanty schreef:Ppfffhhhh over die thuisopdracht gaan wij het niet meer hebben.... We hebben de plank volledig mis geslagen
Zag dat er 2 teams waren die de oplossing zelfs niet opgestuurd hadden...
Ohhhhhhhh jammer...gyanty schreef:Wij hebben niks goed haha. Alhoewel ik wel een paar punten ook had gevonden(ureterp, bakkeveen en camping Koningsdiep, heb ik mijn team niet kunnen overtuigen. We bleven te veel haken op het wapen van Groningen.... Nou morgen gaan wij ons boter,kaas en eieren oefenengerda__b schreef:Hoezo compleet misgeslagen..??gyanty schreef:Ppfffhhhh over die thuisopdracht gaan wij het niet meer hebben.... We hebben de plank volledig mis geslagen
Zag dat er 2 teams waren die de oplossing zelfs niet opgestuurd hadden...
Tsssssssssssk mietjeSuuz! schreef:Wij zijn er pas op zaterdag ochtend... ik ga niet langer dan noodzakelijk in een tent liggen
maar ik heb er absoluut zin in
Oh gelukkig ben dus NIET de enige die nog niks ingepakt heeftAnne&Taar schreef:Jaaa, wij zijn er helemaal klaar voor...Morgenochtend nog ff inpakken, en dan lekker op weg!
ik moet ook nog inpakken, ben nog even aan het wassengerda__b schreef:Oh gelukkig ben dus NIET de enige die nog niks ingepakt heeftAnne&Taar schreef:Jaaa, wij zijn er helemaal klaar voor...Morgenochtend nog ff inpakken, en dan lekker op weg!