metaveenendaal schreef:kyra is ook gereserveerd die staat bij stichting aaiHilde schreef:Graag, ik vroeg me al af wat er met de honden zou gebeuren.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
welke honden ben je nog wel eens benieuwd naar
Moderator: moderatorteam
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Re: welke honden ben je nog wel eens benieuwd naar

- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Wel fijn dat ze allebei zijn gereserveerd. Maar ik krijg wel een brok in mijn keel als ik aan deze honden denk
Jammer dat ze niet bij elkaar kunnen blijven. Maar ja, als ze maar een goed tehuis krijgen.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Gijsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua-shih tzu kruising en een jack russell
Ja, met Robbie gaat alles idd z'n gangetje. Sinds een jaar hebben we dus een herplaats hussel, Gijs, die inmiddels helemaal zijn draai gevonden heeft hier.vosse schreef:Klopt Robbie van Marloes.jenny* schreef:ja klopt!petra1 schreef:Ik denk nog weleens aan Robbie, dat kleine bruin/beige hondje.
Weet zo niet meer wie het baasje is (dacht Marlies of Marloes?), maar is ook al heel lang geleden dat ze wat gepost heeft.
Marloes uit Hoogeveen met zo,n heel inimini hondje.
Ze deed veel aan wandelen geloof ik, kan ik me herinneren in ieder geval.
Ze hebben er een herplaats jack russel bij Gijs.
Voor zover ik weet gaat het daar ook lekker zijn gangetje
'Liebe ist für alle da'
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
- Aantal honden: 1
Ja dat heb ik ook. Las van de week een ouder topic over op vakantie met de hond, en daar stond haar reactie ook bij (dat ze dan lekker aandacht ging geven aan kind en vriend tijdens de vakantie). Dat drukt je toch wel even met je neus op de feiten hoor. Wie had kunnen voorspellen dat ze deze zomer helemaal niet meer zou meemakenfreskin schreef:Wel fijn dat ze allebei zijn gereserveerd. Maar ik krijg wel een brok in mijn keel als ik aan deze honden denkJammer dat ze niet bij elkaar kunnen blijven. Maar ja, als ze maar een goed tehuis krijgen.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
-
Lemuria
Agosj, vrouwke tochNanna schreef:Ik zie Lemuria haast niet meer. En daar moest ik vaak toch verschrikkelijk om lachen
- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Ik werd erg nieuwsgierig naar dit topic, heb het even opgezocht. Ik heb in een deuk gelegen, 1 van de meest komische topics als je het mij vraagtNanna schreef:Dat topic toen met Doggy die zat te zaniken over haar verstandskiesLéonieHonden schreef:Ja die mis ik ook wel. Die had echt leuke humor.Nanna schreef:Ik zie Lemuria haast niet meer. En daar moest ik vaak toch verschrikkelijk om lachen![]()
Dat ze maar een boek moest schrijven "overpeinzingen over mijn gebit in het algemeen en mijn verstandskies in het bijzonder" of zoiets. O, dat liep toen helemaal in de soep
- yuki
- Zeer actief
pooh schreef:hee Annelies ook weer terecht!
Saartje denk ik nog regelmatig aan, vraag me af hoe het met haar gaat
en hoe heettie die ene meid nou...Maartje ? Die meid met die sharpei....(nee niet Hilje)
Daar gaat het trouwens prima mee! Ze heeft 2 herplaatspeitjes uit Spanje en een nieuwe vriendin die ook 2 peitjes heeft
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik was daarnet op zoek naar een ander topic en zag ineens Mir@n voorbij komen (van de Galgo's en altijd ruzie met Addy).Is ook ineens verdwenen 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ik ben haar ook wel tegengekomen in het Haarlemse wandelgebied. Die kangal is een schat van een hondLongFields schreef:Nee, inderdaad.Inge O schreef:heel leuk en ook een keer het mooie bewijs dat de 'hondenforumsputteraars' het lang niet altijd aan het rechte eind hebbenLongFields schreef:Ik heb niet het hele topic nagespit om te kijken of ik een bepaalde naam terug heb gelezen van iemand die er nog benieuwd naar zou zijn, maar ik ben vandaag bij de Groene Weelde geweest en kwam daar iemand tegen met een groepje honden, waaronder een Kangal, en dat bleek Mozes te zijn (van Claudia; Duivelinnetje op het forum hier destijds).
Mozes is inmiddels 4 jaar oud begreep ik, en het gaat supergoed met hem. Hij was gewoon los mee met de roedel, die bestond uit Claudia's eigen honden (volgens mij zijn dat er 4 als ik het goed heb), een logé en een opvangpup van 4,5 maand. Mozes lag heerlijk in de zon, liep wat te spetteren in het water en hoewel het behoorlijk druk was reageerde hij nergens op verder. Hij vond Tapas wel interessant en Tapas vond hem ook wel leuk volgens mij, hoewel hij natuurlijk behoorlijk imposant was en Tapas daar normaal gesproken nog wel eens moeite mee heeft.
Ik vond het heel leuk om hem in het echt een keer gezien te hebben, maar nog veel leuker om te zien dat het zo enorm goed met hem gaat..
![]()
Toen ik aan kwam lopen en de Kangal zag, had ik wel een beetje huiver om door te lopen, omdat Tapas niet zo gemakkelijk is naar vreemde honden, zeker niet als ze groot en imposant zijn. Maar ik maakte me voor niets ongerust, het ging van een leien dakje en op deze manier was het een heel goede ervaring voor Tapas ook, zo'n grote kolos die zich gewoon heel neutraal gedroeg. Echt een hele fijne hond is Mozes geworden.

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Ik pluk deze nog eens even een keer omhoog....
Ik blijf toch altijd wel benieuwd naar bepaalde honden en mensen....
Ik zie trouwens namen in dit topic voorbij komen die inmiddels als 'verloren zoon' weer teruggekeerd zijn op het nest , dat is wel grappig!
Tbeast bvb, die heeft zich weer opnieuw aangemeld.
maar de mensen die ik miste in 2010 (bericht op pagina 5 ergens geloof ik) heb ik helaas nooit weer gezien hier...
Milou met Silly en Pasja heb ik nog weleens geprobeerd op te snorren via PB, maar niet gelukt.
Marja met de Landsheers
Ach en hoe heette ze nou uit Amsterdam met ook een Landseer, of was dat Marja? nee toch? hahahaha Alleenstaande vrouw, al iets ouder met een zwart/witte hond...JAAAA ! EUREKA! Femia was dat! Misschien was het geen Landseer.hmmmmm
Marc van Malou de Leonberger en nu een herder
Nah...ik denk nog even na...
Ik zie trouwens namen in dit topic voorbij komen die inmiddels als 'verloren zoon' weer teruggekeerd zijn op het nest , dat is wel grappig!
maar de mensen die ik miste in 2010 (bericht op pagina 5 ergens geloof ik) heb ik helaas nooit weer gezien hier...
Milou met Silly en Pasja heb ik nog weleens geprobeerd op te snorren via PB, maar niet gelukt.
Marja met de Landsheers
Ach en hoe heette ze nou uit Amsterdam met ook een Landseer, of was dat Marja? nee toch? hahahaha Alleenstaande vrouw, al iets ouder met een zwart/witte hond...JAAAA ! EUREKA! Femia was dat! Misschien was het geen Landseer.hmmmmm
Laatst gewijzigd door mercedes2803 op 20 dec 2012 15:24, 2 keer totaal gewijzigd.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Maak er even een Landseer (ECT) vanmercedes2803 schreef: Marja met de Landsheers
Er zijn niet alleen heren, maar ook dames
Ik mis ook wel "oudgedienden".
Hopelijk komen ze nog eens terug
- mercedes2803
- Zeer actief
aangepastranetje schreef:Maak er even een Landseer (ECT) vanmercedes2803 schreef: Marja met de Landsheers![]()
Er zijn niet alleen heren, maar ook dames
Ik mis ook wel "oudgedienden".
Hopelijk komen ze nog eens terug
- mercedes2803
- Zeer actief
Inge O schreef:die is nog niet zolang terug nog heel even opgedoken omdat ze iets wilde vragen maar heeft daarbuiten ook niet meer gereageerd.mercedes2803 schreef: Marja met de Landsheers
As we speak of the devil hahahah
Ze heeft in het opvang topic van Iones wel gereageerd!
Dag geleden!
- dagmar88
- Zeer actief
Man was toen niet zo gezellig, dus ben wel benieuwd hoe dat is afgelopen...
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Inc? Heb ik me ook nog wel eens afgevraagd!dagmar88 schreef:Ik kan niet op de naam komen, maar ze was geëmigreerd naar Amerika en zwanger.
- dagmar88
- Zeer actief
Maylala schreef:Inc? Heb ik me ook nog wel eens afgevraagd!dagmar88 schreef:Ik kan niet op de naam komen, maar ze was geëmigreerd naar Amerika en zwanger.
Ja! Had eigenlijk gewoon verwacht dat de hormonen even hoog zaten en ze wel weer terug zou komen
- Jeannettebo
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
Ja, hij is zwart wit en heet Harry!Jeannettebo schreef:Femia had toch een stabijna?
It's al comming back
Ik dacht al dat ik in de war was met de Landseers van Marja
- mercedes2803
- Zeer actief
Inderdaad! Daar was ik ook nog wel benieuwd naar!dagmar88 schreef:Maylala schreef:Inc? Heb ik me ook nog wel eens afgevraagd!dagmar88 schreef:Ik kan niet op de naam komen, maar ze was geëmigreerd naar Amerika en zwanger.
Ja! Had eigenlijk gewoon verwacht dat de hormonen even hoog zaten en ze wel weer terug zou komen
- Hilde
- Zeer actief
Met Inc gaat het goed, ze heeft een überleuk kindje en de honden maken het ook goed! 

- mercedes2803
- Zeer actief
Hilde schreef:Met Inc gaat het goed, ze heeft een überleuk kindje en de honden maken het ook goed!
En die vent
- dagmar88
- Zeer actief
mercedes2803 schreef:Hilde schreef:Met Inc gaat het goed, ze heeft een überleuk kindje en de honden maken het ook goed!
En die vent![]()
- Hilde
- Zeer actief
Geeeeen idee! Ze woont in South Carolina nu. Ik heb een tijd contact gehad met haar via een ander forum, maar daar is ze helaas permanent geband, dus ik spreek haar nooit meermercedes2803 schreef:En die vent![]()

-
Marja
- Zeer actief
toevallig per vandaag weer (een beetje) terug hiermercedes2803 schreef:Mark die Malou de Leonberger kwijtraakte door een "simpele" sterilisatie is nog heel lang in mijn gedachten geweest...
Ik heb later ook nog weleens gesproken met hem per PB toen hij een herder kreeg. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met zijn herder gaat.
Marja met de Landsheers idem dito...die heb ik later per PB ook nog weleens gesproken. 1 van de honden heette Stapper geloof ik.
Ook Gonny mis ik...
En Tbeast heb ik per PB nog weleens gesproken...
De Landseer Stapper is vorige jaar aug. overlegen helaas....Zaar de mastin de los pirineos is nu ruim negen jaar en huppelt nog heel best mee
Ik ben me een beetje aan het inlezen voor de volgende hond, welk ras?????? Hoop dat het nog lang gaat duren hoor
groetjes Marja Zara en Stapper

- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Weet niet of ik hier al ooit gereageerd had maar bij deze:
Rio
van Tineke.
En de roedel van Noor
En uiteraard die van Gerda, maar dat ligt waarschijnlijk te voor de hand
Rio
En de roedel van Noor
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Volgens mij reageer je nu in het verkeerde topic Fred, hier gaat het om honden van forummers die al een poos niet meer op het forum zijn geweest.Frederique schreef:Weet niet of ik hier al ooit gereageerd had maar bij deze:
Riovan Tineke.
En de roedel van Noor
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Oeps
ik vond het al raar 2 dezelfde topics 
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Frederique schreef:Oepsik vond het al raar 2 dezelfde topics
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
Tbeast is inderdaad al weer even terugmercedes2803 schreef:Ik pluk deze nog eens even een keer omhoog....
Marja met de Landsheers
Inmiddels hebben we hier 8
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik kan geen keuze maken, ik zie hier zoveel leuke honden voorbij komen. Dus ik zal dan chi/pincher kruisingen willen zien en dan voornamelijk hun gedrag vergelijken met dat van Balou.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.