Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Paasshow Leeuwarden
Moderator: moderatorteam
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Ja klopt, ik heb dit ook meegekregen, dit was bij de erering, ofwel bij de springkussen, achter dat doek, waar ineenspera schreef:Deze meneer heeft levend het pand verlaten, ik heb samen met nog twee top Meiden deze meneer "geholpen" tot de ambulance's aanwezig waren, hij is meegenomen naar het MCL.ikekim schreef:proficiat allemaal met de resultaten!![]()
bruut is 2u geworden, helaas want was 1 dan was hij njk..
de km had volgens mij ook niet echt affiniteit met de bullmastiff..tenminste zo kwam t over..wel een terechte keus met bob! verder gezellig dag geweest, alleen lange reis.
en er was volgens mij een man overleden vlak bij ons in de buurt op show, wat akelig en erg...best heftig..heeft daar nog iemand iets van meegekregen echt erg.
een team EHBO'ers aan kwamen sprinten, met natuurlijk weer een hele groep mensen die er achteraan kwamen rennen.
Ik vroeg me al af wat er gebeurd zou zijn.. dat dus.
- Ellen.
- Zeer actief
Jou heb ik nog gezien en Mirtillo ook van wel heel dichtbij.. Ik vroeg namelijk of ik een foto van hem mocht maken!Janneke&Mirtillo schreef:Tillo was BOB met een U!Hij heeft nu z'n tweede JCAC en z'n tweede CAC. De erering werd niks.. haha.. Naast al het rennen etc had hij ook nog jeuk aan zijn voeten.. heel vaag..
![]()
Super trots natuurlijk op m'n kereltje!
De rest ook gefeliciteerd met de mooie resultaten!
Wat uiteindelijk niet geweldig goed gelukt is :S Of wel helemaal niet goed

-
- Zeer actief
BIS 2009 :

Ruthdales Regime Change JW/NL/GB/LU Kamp., KC Reg. 2925 CP, G.: 11-09-2003, F.: Eig., V.:
Melodor Americanhunter, M.: Ruthdales Persional Vendetta, Eig.: M. Bostock en M. Huls
Beste zelf gefokte hond (Shar-Pei):
Jade East Rockets Red Glare JWK'08 AKC Kamp., AKC NP 17121505, G.: 12-05-2007, F.: Anders-
Nijholt, V.: Jade East Mission To Mars, M.: Jade East All Kidding Aside, Eig.: L. Anders en K. Nijholt
Uiteraard allemaal gefeliciteerd met de behaalde resultaten
Ruthdales Regime Change JW/NL/GB/LU Kamp., KC Reg. 2925 CP, G.: 11-09-2003, F.: Eig., V.:
Melodor Americanhunter, M.: Ruthdales Persional Vendetta, Eig.: M. Bostock en M. Huls
Beste zelf gefokte hond (Shar-Pei):
Jade East Rockets Red Glare JWK'08 AKC Kamp., AKC NP 17121505, G.: 12-05-2007, F.: Anders-
Nijholt, V.: Jade East Mission To Mars, M.: Jade East All Kidding Aside, Eig.: L. Anders en K. Nijholt
Uiteraard allemaal gefeliciteerd met de behaalde resultaten
Laatst gewijzigd door Kyra- op 13 apr 2009 21:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Si vis pacem, para bellum
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
De Paashow heeft het begrepen. De catalogus én de groepsplaatsingen staan gewoon nu online.
Chapeau! http://www.paashondenshow.nl/
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hey wat leuk! Jammer dat de foto niet gelukt is.. Ik heb bergen, haha, dus mocht je nog een mooie foto willen hebben....Ellen. schreef:Jou heb ik nog gezien en Mirtillo ook van wel heel dichtbij.. Ik vroeg namelijk of ik een foto van hem mocht maken!Janneke&Mirtillo schreef:Tillo was BOB met een U!Hij heeft nu z'n tweede JCAC en z'n tweede CAC. De erering werd niks.. haha.. Naast al het rennen etc had hij ook nog jeuk aan zijn voeten.. heel vaag..
![]()
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vond het sowieso een erg fijne show! Ruime hal, ruime ringen, shopgedeelte apart. Alleen de uitlaatplaats was errug smerig en niet alle honden vonden het getrompeteer even relaxedRosita Compagner schreef:De Paashow heeft het begrepen. De catalogus én de groepsplaatsingen staan gewoon nu online.

-
- Zeer actief
- Locatie: Westerlee. Baasje van: Cheyenne, River, Lakota en sterretje Joey
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hamilton
- Zeer actief
Wij hadden een lange en vermoeiende dag, ondanks dat het deze keer lekker dichtbij was.
Andra 1 U en res CAC,res CACIB, ze werd verslagen door haar zusje.
Mango, die weer terug in nederland is, werd BOB
Svear had ik ook mee, zodat het hele Hamilton bestand van Nederland aanwezig was!
Ik zat tegenover mensen met een Beauceron, rechterhand in 'n brace, en toen viel het kwartje en bleek dus een forumlid te zijn, Madelief
Josee nog gesproken, op zoek geweest naar Mirtillo, toen ik zag dat hij BOB was geworden, niet gevonden maar wel in de erering zien lopen.
Waar nog meer forummers hoge plaatsingen behaalden
Ik zelf bracht de Duitse Brak voor in groep 6, maar werd niet geselecteerd.
Leonieke en zus gesproken
Wie er wel een topdag had mag ze zelf vertellen
Hercujess, had jij een wit pak aan?
Marye van Myra ook nog gesproken en een hele tijd gepraat met Marjoleine
en natuurlijk weer heel wat mensen gemist
Andra 1 U en res CAC,res CACIB, ze werd verslagen door haar zusje.
Mango, die weer terug in nederland is, werd BOB

Svear had ik ook mee, zodat het hele Hamilton bestand van Nederland aanwezig was!
Ik zat tegenover mensen met een Beauceron, rechterhand in 'n brace, en toen viel het kwartje en bleek dus een forumlid te zijn, Madelief

Josee nog gesproken, op zoek geweest naar Mirtillo, toen ik zag dat hij BOB was geworden, niet gevonden maar wel in de erering zien lopen.
Waar nog meer forummers hoge plaatsingen behaalden

Ik zelf bracht de Duitse Brak voor in groep 6, maar werd niet geselecteerd.
Leonieke en zus gesproken

Wie er wel een topdag had mag ze zelf vertellen

Hercujess, had jij een wit pak aan?
Marye van Myra ook nog gesproken en een hele tijd gepraat met Marjoleine
en natuurlijk weer heel wat mensen gemist

Laatst gewijzigd door Hamilton op 13 apr 2009 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hamilton
- Zeer actief
- Ellen.
- Zeer actief
Ja ik wil zeer graag een mooie foto hebben! Zal zo wel foto plaatsen die ik heb gemaaktJanneke&Mirtillo schreef:Hey wat leuk! Jammer dat de foto niet gelukt is.. Ik heb bergen, haha, dus mocht je nog een mooie foto willen hebben....Ellen. schreef:Jou heb ik nog gezien en Mirtillo ook van wel heel dichtbij.. Ik vroeg namelijk of ik een foto van hem mocht maken!Janneke&Mirtillo schreef:Tillo was BOB met een U!Hij heeft nu z'n tweede JCAC en z'n tweede CAC. De erering werd niks.. haha.. Naast al het rennen etc had hij ook nog jeuk aan zijn voeten.. heel vaag..
![]()

- Ellen.
- Zeer actief
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik had inderdaad het risico genomen om in een wit linnen broekpak naar een hondenshow te gaanHamilton schreef:Hercujess, had jij een wit pak aan?

Mocht er nog iemand foto's van mij en Jip hebben gemaakt, dan zou ik die natuurlijk wel héél graag willen hebben!
- Hamilton
- Zeer actief
nee, wel èèntje, bij de rasgroepEllen. schreef:Toevallig in de erering ook nog de 2 Podenco's van Marianne zien lopenHamilton schreef:Josee nog gesproken, op zoek geweest naar Mirtillo, toen ik zag dat hij BOB was geworden, niet gevonden maar wel in de erering zien lopen.?

en dat ging helemaal niet slecht

- Ellen.
- Zeer actief
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Contacteer:
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Zo zo dat is snel, netjesgoud schreef:Ik vond het Shantykoor geweldig. En ook de muziek bij binnenkomst.

Onze Chippy had vandaag zijn eerste CACIB, 1U, CAC, CACIB en BOB. En onze benjamin Isis die helaas 1 week te jong was voor de puppieklasse was gewoon lekker mee ter leering en vermaak

Iedereen ook nog van harte gefeliciteerd met hun resultaten

- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
iedereen van harte
en wij hadden inderdaad een topdag
kan het nog steeds niet geloven
Smitthy versloeg haar broer voor BOB, samen werden ze BIS2 koppelklasse en bovenal werd Smitthy reserve BIG !!! wow we mogen naar de hond van het jaar show

en wij hadden inderdaad een topdag

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- ladybird
- Zeer actief
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
dank jullie wel
en ik verheug me op de fotos Armanda! ik had stiekem al gehoopt dat je er wat gemaakt had
trouwens betreft die man die onwel geworden was, op het moment dat er iets gebeurde was er ook iets misgehaan bij ring 37, ik stond vlakbij het secretariaat en kreeg alles mee, even later stond ik buiten te roken en de 2e ambulance kwam er toen aan, ik hoorde iemand van de medewerkers duidelijk zeggen dat er zelfs een 3e persoon onwel geworden was , dr was nogal wat gebeurt, ik hoop voor alle mensen dat het goed is afgelopen.

en ik verheug me op de fotos Armanda! ik had stiekem al gehoopt dat je er wat gemaakt had

trouwens betreft die man die onwel geworden was, op het moment dat er iets gebeurde was er ook iets misgehaan bij ring 37, ik stond vlakbij het secretariaat en kreeg alles mee, even later stond ik buiten te roken en de 2e ambulance kwam er toen aan, ik hoorde iemand van de medewerkers duidelijk zeggen dat er zelfs een 3e persoon onwel geworden was , dr was nogal wat gebeurt, ik hoop voor alle mensen dat het goed is afgelopen.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Die bij ring 37 is levend de deur uit gegaan. Was wel even spannend heb ik begrepen.Podenji schreef:dank jullie wel![]()
en ik verheug me op de fotos Armanda! ik had stiekem al gehoopt dat je er wat gemaakt had![]()
Tjee vergeet ik je helemaal te feliciteren. Fantastisch resultaat zeg. Op naar de hond van het jaar show.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
man van ring 37 is levend weggegaan. Was wel behoorlijk schrikken hij zat direct naast ons en gaf een grote zooi met bekijkers.
Samen met de beveiligers hebben we mensen op afstand gehouden. Daar hoorden wij ook dat er een tweede man onwel was geworden maar hoe het daar mee is gegaan weet ik niet.
De man bij ring 37 is gereanimeerd door de ehbo-ers en voordat de ambu er was had hij weer gereageerd.
Samen met de beveiligers hebben we mensen op afstand gehouden. Daar hoorden wij ook dat er een tweede man onwel was geworden maar hoe het daar mee is gegaan weet ik niet.
De man bij ring 37 is gereanimeerd door de ehbo-ers en voordat de ambu er was had hij weer gereageerd.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
- labberdebab
- Actief
- Contacteer:
- ladybird
- Zeer actief
- Contacteer: